Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt muutama kuukaus aktiivista reeniä takana ja painoki noussu joitai kiloja. Lempifarkut, jotka ennen istu hiton hyvin ni perkele ahistaa reisistä nyt. Ei hyvä.

Monilla ollu näköjää paitojen kanssa ongelmia. Itsekin olen suht pitkä ja mallilta hoikka niin paidat on joko liian lyhyitä tai liian löysiä.

Pitäkää rasvaprosentti sielä kympin tienoilla niin ei ala vituttamaan mikään. Läskistä noi ongelmat yleensä johtuu (naturaalilla), ei isoista lihaksista.
Jäi vähän epäselväksi mihin ongelmiin viittasit, mutta eikös tuo housuongelma ainakin vaan pahene sitä mukaa kun kiristyy ja reisi/vyötärö-suhde kasvaa (vyötäröltä lähtee enemmän läskiä kuin reisistä).

-HIKI, vituttaa ku hikoilee ihan ku ois pieni sika! Pikkasenki ku kävelee niin kainalot on ihan märkinä (vaikka kunto onkin hyvä).
-TAKIT jää pieniksi, joko ne on liian lyhyitä (napa näkyy), ei mee kii tai hartialinja ei mahu sisään.
-PERSE ei mahu housuihin
-REIDET ei mahu housuihin.
-PAIDAT jää pieniksi, paitapuseroita ei voi ees suunnitella käyttävänsä.

MUT NÄÄ ON PIENIÄ vitutuksia siihen nähden mitä saavuttaa. KUKAPA tätä tekis jos ei haluis kasvaa :D

Moni paita on mahasta löysä jos muualta jo kiristää. Farkut reidestä tiukkoja ja mahasta taas löysää. Taas kuitenkin mahaa on sen verran että istuessa saa pienet punaiseset rannut läskien takia aikaan. Niin ja todellakaan ei tässä nyt olla missään kovassa kunnossa, reidet on jotain ehkä muutama sentti päälle 60 senttiä ja se maha josta aina jää väljää vaatteissa on jossain 90cm päälle mittauskohdasta riippuen.

-Farkkujen ostaminen. Yleensä saan farkut ekasta kaupasta, mutta kyllähän se nyt vituttaa kun reidet ja perse ei mahu kaikkiin sisälle
-Hiki. Hiki kyllä tulee mistä vaan, vaikka on hyvä kunto
-Aerobisen treenaus. Joutuu jo treenaamaan ihan tosissaan et saa tosta 3300 cooperia ylöspäin, kun painoo reilu 90. Ennen senku kävi vähän juoksentelee ni nous jo sillä, parhaassa tapauksessa tekemättä mitään coopperin eteen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ihan tosi, tää tuntuu ihan naurettavalta, että joka toinen kommentti on paidoista joiden "Hartiat sopivat, mutta vatsan seutu lepattaa"
Olis aika hyvää bisnestä jonkun alkaa tekemään vaatteita bodareille. Kai niitä nyt joku jo valmistaaki, mut ei kyllä oo eteen tullu.

Farkut kanssa... Mikä olettamus se on, että isojen reisien omaava on mahdoton paskamaha ja perse sitä luokkaa, että housuja joutuu kiskomaan kainaloihin saakka.

[Edit] Onneksi lähden kesällä kiinaan, taidan teettää ison kasan puvun takkeja ja housuja mittatilauksena, kauluspaidatkaan eivät olisi pahitteeks. Laadukkaita räätäleitäkin löytyy kun osaa hakea. Veljen ystävä oli saanut räätäliltä (joka oli tehnyt jonkin maan kuningasperheellekin vaatteita) kolme puvun takkia, kahdet housut ja kauluspaitoja useamman reilulla 200e. Kankaat rypistymättömiä ja vaatteet täyttä mittatilauskamaa.

Itseäni painonnousussa nyppii lähinnä se oma plösöolo. Siis että tuntee olonsa läskiksi, vaikka mitään suunnatonta sikabulkkia en harrastakkaan. Osaltaan se johtuu myös siitä suuresta ruokamäärästä, jota massakaudella pitää itseensä ahtaa. Mitään suunnatonta hikoilua ei minulla painonnousu aiheuta.

Itsellä kun tuo rasvaton painonousu ei ole niin kovin nopeaa että siitä aiheutuisi mitään suunnatonta ongelmaa. Lähinnä olen iloinen jokaisista housuista, jotka alkaa reisistä ahdistaa. Farkkujakin olen tähän asti löytänyt ihan mukavasti. Tosin tämänhetkinen slim-tyyli ei farkuissa oikein iske. Hartiatkin on sen verran kapoiset, ettei paitojen kanssa tule ongelmaa. T-paidoissa ongelma tulee lähinnä hihojen tiukkuudesta. Se ei kuitenkaan voi johtua olkavarren luonnottomasta paksuudesta, vaan uskoisin sen liittyvän siihen, että pääasiassa T-paidat tehdään sellaisille sählynpelaaja-tyypeille, joilla olkavarret ei ole juuri rannetta paksummat.

Keväällä dieetillä olo on puolestaan hyvä, tuntuu paljon energisemmältä ja olo on kevyempi vaikka painonlasku hidasta onkin. Kivaa on myös se, että hoikempana voi käyttää hiukan slimmimpiä paitoja vailla stressiä pömpöttävästä keskikehosta...

Kahtellaampas sitten, kun ei ole tuota outokumpua enää, että jos tollaset Gazozin farkut laittais joskus. On kyllä kerrassaan merkillistä että normaalit Lee Coopperit menee vyötä kiristäessä kaksinkerroin vyötäröltä mutta reisistä ihan tarpeeksi tiukat :D

-sopivia housuja ei löydä mistää, joko liian tiukat reistä mutta vyötärö ois sopiva tai sitten sopivat reisiltä mutta vyötärö 5 kokoa liian suuri kuten muutama jo mainitsikin. Kerran meinasi jopa huvittaa kun xl koon (isoin koko mitä oli) reisitaskuhousut jäivät jo puolessa välissä reisiä kiinni. Farkuissa taas on miesten malleissa semmonen pritney spears vyötärö että karvoitus ja persevako näkyy vaikka muuten olisi sopivat, en voi käsittää.
-hiki
-ei saa sukkia jalkaan

Jos sitä reittä löytyy mutta ei vyötäistä niin kokeilkaas gaspin farkkuja, on muuten sitten tilaa pikkasen julmemmeillekki reisille.

Läskissä vituttaa se että sitä ylipäätäsä on.
-maha

+:saa läskistä on se että yleensä on voimoo paljon enemmän kuin sitä omaa.

Kaksoisleuan alku! AARGH. Tällä hetkellä myös vituttaa sellainen pienenpieni alavatsa-rasvapömpöylä ja orastavat jenkkikset kun aina on ollut vyötäröstä tosi hoikka. Mutta kohta ne lähtee sulamaan, hihhei. Yleisesti ottaen ottaa päähän kanssa tuo farkkuasia. Naistenkin vähän muodikkaammat farkut (en siis viitsisi ostaa mitään citymarketin mattinykänen-unisex-porkkanamalleja joissa vyötärö nousee tissien alle) on tarkotettu kapealanteisille tikkujaloille, joilla on laihaa koipea puoltoistametriä ja peffaa ei nimeksikään. Ja kokojen suurentuessa tuntuu suurenevan vaan vyötärönauha joka sitten on liian suuri. Huoh. Ja kun ajattelee, niin ei nää minunkaan reidet kumminkaan mitkään giganttiset ole.

Massalla ollessa vituttaa se, että mun pienet lihakset hukkuu fläsän alle. Ja sitten se, kun salilla äijät tulee neuvomaan ja auttamaan mua painolevyjen nostamisessa tai jotain muuta tosi nöyryyttävää. Eli toisin sanottuna saliuskottavuuden puute. Toisaalta, eipä se mikään ihme ole, jos mä näytän pullatytöltä. Mutta annas olla, kun kevät koitti ja dietti alkoi! Nyt ne samat tyypit tulee kyseleen, et kauanko oon reenannut ja millä ohjelmalla oon reenannut mun hauiksia!

Jos sitä reittä löytyy mutta ei vyötäistä niin kokeilkaas gaspin farkkuja, on muuten sitten tilaa pikkasen julmemmeillekki reisille.

Läskissä vituttaa se että sitä ylipäätäsä on.
-maha

+:saa läskistä on se että yleensä on voimoo paljon enemmän kuin sitä omaa.
Sehän noissa gaspeissa ja ja parissa muussa vaatemerkissa on ideana, että ne tarjoaa kokoa vielä "tiimalasisuhteilla" kun kaupan farkut leviää vyötäröstä teltaksi ja reisistä pilleiksi. Vaikka ne voimailijoiden kesken onkin tyylittömyyden perikuvia, kuten tuolta toisesta ketjusta voikin lukea.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom