Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaikka rocky89 huomiot pistikin naurattaan niin kyllä toi on ollu tuttua itsellekkin. Auta armias jos haki jotakin hyväskää kaupasta niin tuntu et koko kaupan keskittyminen kohdistuu suhun "jahas, läski vetää lisää herkkuja". Ohan toi täyttä skeidaa, mut just ton vuoksi kaikkien tätä potevien kannattaa vaan nostaa leuka ylös ja tuumata et kyl mä viel noille näytän ja pistää itsensä kondikseen :).

rinnanympärys jokaisessa paidassa lähes aina pieni, olkoot L tai XL. paidat käy liian nopeesti liian pieneks. housut puristaa perseestä ja reisistä. hiki tulee kun pyöräilee kouluun. saattaa näyttää läskiltä vaatteet päällä vaikka okeasti ei välttämättä todellakaan ole sitä. siinäpäs ne...

Sopivien farkkujen löytäminen hankalaa.. reisistä kiristää useemmat ja sitten kun jotkut saa ihan vyötärölle asti, niin kiristää perseestä. :D

Vaikka rocky89 huomiot pistikin naurattaan niin kyllä toi on ollu tuttua itsellekkin. Auta armias jos haki jotakin hyväskää kaupasta niin tuntu et koko kaupan keskittyminen kohdistuu suhun "jahas, läski vetää lisää herkkuja". Ohan toi täyttä skeidaa, mut just ton vuoksi kaikkien tätä potevien kannattaa vaan nostaa leuka ylös ja tuumata et kyl mä viel noille näytän ja pistää itsensä kondikseen :).

Joskus teki mieli sanoa kaupan kassalle että on muksulla synttärit, kun hihna notku makeisista, leivoksista, vanukkaista ym.

Yhdetkään vuodentakaisista housuista ei mene enää. Ei kalsarit, ei farkut. Kaikissa kissanristiäisissä joudun laittamaan päälle liian pienen puvun, jossa en pysty käsiä nostamaan, koska se kiristää niin pirusti rinnasta. Kaikki teepaidat nousee niin ylös, että napa näkyy ja perse vilkkuu aina kun kyykistyy sitomaan kengännauhojaan.

Kauluspaidat ja pitkähihaiset t-paidat kiristää hartioiden seudulta, muuten koko on juuri sopiva. Sit kun ottaa kokoa isomman niin hartian/rinnan seutu on ok mutta esimerkiksi hihat ovat liian pitkät tai paidan helma roikkuu polvissa. Siitä syystä olenkin alkanut suosia huppareita.

Samaa vikaa täälläkin, melkeinpä kaikki vaatteet alkavat puristamaan ja uuden puvun joutuu ostamaan lähes joka vuosi. Toiseksi ärsyttää kun jalat on koko ajan hapoilla ja reidet hinkkaavat yhteen kesäisin. Ja sekin vielä ärsyttää kun olen alkanut törmäilemään ovenkarmeihin, ei oikein vielä hahmota kehon ulottuvuuksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yhdetkään vuodentakaisista housuista ei mene enää. Ei kalsarit, ei farkut. Kaikissa kissanristiäisissä joudun laittamaan päälle liian pienen puvun, jossa en pysty käsiä nostamaan, koska se kiristää niin pirusti rinnasta. Kaikki teepaidat nousee niin ylös, että napa näkyy ja perse vilkkuu aina kun kyykistyy sitomaan kengännauhojaan.

Missä kissanristiäisissä sinun pitäisi nostaa edes kättä pystyyn? :D

itse olen jo hyväksynyt tuon hikoilun mutta leuanvedoissa ongelmat paisuvat: vaikka massaa on tullut vain 4 kiloa lähiaikoina niin leuanveto ei kulje minnekkään.N. vuosi sitten sain koulun testissä 14 leukaa ja hyvä jos nyt menee edes 7 leukaa rimpuilemalla :rolleyes:

itse olen jo hyväksynyt tuon hikoilun mutta leuanvedoissa ongelmat paisuvat: vaikka massaa on tullut vain 4 kiloa lähiaikoina niin leuanveto ei kulje minnekkään.N. vuosi sitten sain koulun testissä 14 leukaa ja hyvä jos nyt menee edes 7 leukaa rimpuilemalla :rolleyes:

Komppaan täysin. Jos massakaudella muut liikkeet kehittyy niin leuanveto laskee.

rinnanympärys jokaisessa paidassa lähes aina pieni, olkoot L tai XL. paidat käy liian nopeesti liian pieneks. housut puristaa perseestä ja reisistä. hiki tulee kun pyöräilee kouluun. saattaa näyttää läskiltä vaatteet päällä vaikka okeasti ei välttämättä todellakaan ole sitä. siinäpäs ne...

Täsyin samat vaivat! :D

Tällä hetkellä vituttaa se et kaksoisleuka kasvaa 2cm per päivä ja naama levenee sentin päivässä....

Vituttaa jos joutuu nauramaa ilman paitaa ku keskivartalo hyllyy vähä.. nauroin jo tät kirjottaessa ja alko hyllymää.. hyihyi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom