Mikä vituttaa lisääntyneissä kiloissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Grip
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oma paino nousee mutta salilla ei painot nouse.Alkaa näyttää pullukalta ku fläsää tulee naamaan ja on kuin mikäkin pullapoika.Perse on kuin mäkikotkien hyppymäki.Vähätki muijatki hävii ympäriltä baarissa :( toista se oli sillon 70kg luikku jannuna

On se vähän pöllön näköistä kun alahuulesta alkaa kaula, kun leukalinja on kadonnut. Takaa nainen ja edestä mies: selässä on tissit ja maha kuin joulupukilla. Mutta kädet on hienot. Näyttää siltä että olisi melkoiset tykit, kun olkavarsi vaakatasossa ojentaja vaan jatkuu ja jatkuu. Täytyy vaan pitää paikallaan, ettei hyytelön tutina paljasta todellisuutta.

Mahaa ja tissiä tulee ilkeesti kun satun siltä alueelta lihomaan :D muualle ei paljoo rasvaa sitten kerrykkään. Hikoilu ja hengästyminen tulevat myös helpommin kuvioihin painon lisääntyessä.

Se, että tuntuu henkisesti läskiltä, jos nyt niin voi sanoa. Makkarat (vaikka ovatkin melko pienet) ahdistavat. Toisaalta tulee aivan uskomattoman hyvä fiilis siitä, kun huomaa, että sen peilissä olevan tyypin olkapäät ovat vihdoinkin alkaneet saada muotoa. Aion mennä nyt kuukauden kokonaan plussilla ja sitten aloittaa dieetin. :whip:

*Vaikka ne omat kilot on ollu lihasta niin se potuttaa niissä, että vaatekerta on menny jo pariin otteeseen uusiks. Normivaatteissa se ei haittaa, mutta ne vanhat reivivaatteet haluisin pitää käytössä. Uusia samanlaisia, kun ei välttis heti tuu vastaan.
*Silloin kun olin laiha olin tosi ketterä. Nykyään tuntuu että oon jäykkä. Se tietty voi johtuu paljolti liian vähästä venyttelystäkin

Se, että tuntuu henkisesti läskiltä, jos nyt niin voi sanoa. Makkarat (vaikka ovatkin melko pienet) ahdistavat. Toisaalta tulee aivan uskomattoman hyvä fiilis siitä, kun huomaa, että sen peilissä olevan tyypin olkapäät ovat vihdoinkin alkaneet saada muotoa. Aion mennä nyt kuukauden kokonaan plussilla ja sitten aloittaa dieetin. :whip:

Tuttu tunne. Mutta toisaalta kun vetäsee kolme-neljä kertaa vuodes iha pariki viikkoa miinuksilla et nesteet ja hiilaripöhö katoaa ni kyllä kääntyy suupielet hymyyn kun huomaa et suurin osa siitä "läskistä" oliki nestettä :D

Se että lisääntyneet kilot eivät mene käsivarsiin vaan enimmäkseen vatsan ympärille ja reisiin. Sekin vähä mikä käsiin menee on läskiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kehonpainoliikkeet tuntuu ihan mielettömästi raskaammilta heti jos on pari kiloa lisää painoa.

Vituttaa kun rupes nivuset hitsaamaan.. mikä avuksi, reidet on paksuimmillaan n, 60cm, eli ei kummoset, mutta jalkoihin tulee lihasta helpoiten tuohon nivusien kohdalle, eli aika lantion juureen. Sisäreidestä jo lähteny nahkat kun hiertää niin pahasti. Varmaan bokserit kun ujuu nivusiin eikä pysy paikallaanniin pahasti.

Helvetti kun ei voi kävellä 200 metriä enempää ilman että on hiki. Pakko pistää päälle vaatetta ettei palellu kun odottaa myöhässä olevia junia tai busseja ja sitte jos vähänkää kävelee niin oon kuuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom