Mikä täällä vituttaa muissa?

Kuinka tarkka linja noiden kommenttien/ esim. lukon kuvien postittamisen kanssa muuten on? Sen ymmärrän että tarpeeton "lukkoon"-kommentointi edes hölmöissä ketjuissa ei kuulu asiaan, mutta muutaman kerran olen "lukko"- ja "ehdin" kuvia käyttänyt; näissä tapauksissa ketjut ovat olleet oikeasti sen tason tavaraa, että niiden kohtalo on ollut aivan sataprosenttisen varma ja lukkoon/X-filesiin niistä on jokainen alta aikayksikön päätynytkin. Eikä ole tullut mulle banaania.
Kaippa siinä on periaatteesta kyse. Onko yksittäisen käyttäjän asia/vastuulla se, että onko joku ketju/keskustelu järkevä vai ei. Ketä kiinnostaa tuollaiset mielipiteet? Esimerkiksi ketä kiinnostaa onko jokin juttu sinun mielestäsi fiksu vai ei?

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Kaippa siinä on periaatteesta kyse. Onko yksittäisen käyttäjän asia/vastuulla se, että onko joku ketju/keskustelu järkevä vai ei. Ketä kiinnostaa tuollaiset mielipiteet? Esimerkiksi ketä kiinnostaa onko jokin juttu sinun mielestäsi fiksu vai ei?

Periaatetasolla olen täysin samaa mieltä ja jos jokin ketju ei minun mielestäni ole fiksu niin jätän sen jatkossa lukematta enkä ainakaan mene sinne kommentoimaan keskustelun järkevyyttä tai järjettömyyttä.

Silti, maailmassa ja tällä palstalla on myös nähty juttuja, jotka menevät jo alkuaan luokattoman huonoksi huumoriksi katsoi asiaa miltä kantilta hyvänsä ja muutaman harvan kerran olen tällaiseen "lukko"-tms. vitsikuvan heittänyt perään, ehkä kolme kertaa kaiken kaikkiaan vuosien varrella. Joka kerta se ketju on lukotettu/siirretty X-filesiin alta aikayksikön, mikä on kaikissa tapauksissa ollut selvää alusta saakka.

Tarkoitus ei ole kokeilla kepillä jäätä ja juuri siksi virallista linjaa kyselinkin, mutta henk. koht. näen paljon isompana ongelmana monien harrastaman jatkuvan turhan pikkunillityksen joka ketjussa kuin sen, että joku laittaa hassun vastauskuvan ketjuun, jossa kysellään ravinto-osiolla onko viinadieetti hyvä laihdutukseen. Jos joskus erehdyn postaamaan tuollaisen kuvan ketjuun, jota ei lukoteta vuorokauden sisään, on harkintakyky pettänyt niin pahasti että saa antaa vaikka ikibannin ekasta kerrasta.

Ikä
33
Jaa, että sun olisi sitten pitänyt saada ihan kahteen kertaan kertoa siellä ffffffuuuuuuu -threadissa kuinka paskaa se sun mielestä on? Mun mielestä se sun toinen viesti oli jo täysin asiaton (pelkkä hymiö missä luki "this thread sucks"). Sitäkö ei olisi saanut sitten herran mielestä poistaa?

Se on aivan sama tykkäänkö minä tai joku muu mode jostain threadista. Täysin turhaa kuitenkin tulla kirjottamaan vaan kuinka paskaa joku on. Jos ei ole parempaa annettavaa kyseiseen threadiin tai ei jostain syystä pidä siitä, voi siirtyä lukemaan jotain itselle mieluisempaa threadia. Kaikkia threadeja ei ole pakko lukea jos niistä ei jostain syystä pidä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tarvitsee erikseen mennä mainitsemaan jokaiseen threadiin, että "ihan paska thread".

Tää on just tätä, että kun koittaa edes yhtä threadia moderoida oikein niin sitten ruvetaan valittamaan kuinka jotain muuta threadia ei ole moderoitu. Voi itku. Luuletko, että me modet ollaan täällä valvomassa kaikkea 24/7 ja luetaan joka ikinen viesti mitä palstalle kirjotetaan? Ehkä sun pitäisi sitten tulla moderoimaan koko palstaa jos tunnet sen osaavasi muita paremmin.

Jatkossa ei sitten poistetuista viesteistä enää itketä. Jos jotain on poistettu, on siihen varmasti ollut joku ihan hyvä syy. Jos tulee vielä jotain valittamista moderoinnista niin voit lähettää sen seuraavaksi suoraan Mikelle sähköpostilla.
Toi mun viesti nyt ei itseasiassa koskennu tota mun hymiöpeeloviestiä, vaan ihan yleisesti koko pakkista, turha väittää etteikö koskisi. Jos niitä negatiivisia kommentointia poistetaan yhestä triidistä ni kyllä se vittu sillon pitäis olla että ne poistetaan kaikesta eikä vaan siitä yhdestä.

Otetaan nyt vielä esim: itse yhtenä kauniina päivänä postasin "vituttaa-thread" vitutuksen aiheen, no se vitutuksen aihe ei sitten kelvannu parille tyypille vaan sieltä sitten ihan tulee nämä "pelle" ynnämuu aivovapaa kommentti eikä mitään ton tärkeampää, mutta ei nuo paljo näyttänny minneen katoavan vaikka aivan 100% varmana on modekin ne huoamannu, auta armias jos satut sit väärän topikkiin komenttoimaan "en tajuu mikä näissä naurattaa" kommentin ni poistoonhan se lähtee vaikka ei ole mitenkään asiaton kun sattuu isoherra tykkäämään siitä aiheesta jotenkin erityisenpaljon.

Mutta enempään en tästä sit itke, jääkööt tähän postiin.

[edit1]
[edit2]
[edit3]

elasto

Mode
Ikä
34
Kaupunki
Vantaa
Otetaan nyt vielä esim: itse yhtenä kauniina päivänä postasin "vituttaa-thread" vitutuksen aiheen, no se vitutuksen aihe ei sitten kelvannu parille tyypille vaan sieltä sitten ihan tulee nämä "pelle" ynnämuu aivovapaa kommentti eikä mitään ton tärkeampää, mutta ei nuo paljo näyttänny minneen katoavan vaikka aivan 100% varmana on modekin ne huoamannu, auta armias jos satut sit väärän topikkiin komenttoimaan "en tajuu mikä näissä naurattaa" kommentin ni poistoonhan se lähtee vaikka ei ole mitenkään asiaton kun sattuu isoherra tykkäämään siitä aiheesta jotenkin erityisenpaljon.
Kaikkea ei ehditä valvomaan kuten sanoin tossa aikasemmin, joten paina sitä huutomerkkiä tossa postin vasemmassa alalaidassa jos tulee eteen sellasia posteja mitä pitäis poistaa niin menee sitten tieto siitä kaikille moderaattoreille ja joku käy varmasti ne poistamassa jos ilmoitus on tehty aiheesta.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Juu, ei kaikkia huomata, viestejä tulee kuitenkin pahimmillaan 3 tuhatta päivässä. Report bad post käyttöön, mutta harkiten, sitä ei huvikseen saa painella. Jos jollain on mielipide jostain, niin se ei meinaa, että mielipide annetaan ilmi report bad postin kautta. Se on tarkoitettu poistamaan turhat jutut, kuten trollit, spammit, tuplaviestit, mainokset jne jne.

Ikä
31
Todellakin. Myös "miten saan ihQun perseen", "haluan kiinteän vatsan, teen 500 vatsalihasliikettä päivässä", "en halua lihasta, haluan kiinteytyä" ja muu saman sorttinen paska nostaa niskakarvat pystyyn.
Saisi imo muutenkin noita joitain keskusteluja pukata tuonne yleisille treeni&ravinto-osastoille, jos ne nyt eivät jotenkin erityisesti palvele juuri naisia. Esim. tuosta etusivulta pikaisesti napattuna:

Tai vastaavasti muille yleisille keskustelualueille:

Nuo nyt yhtäkkiä osuivat silmään sellaisina keskusteluina, joilla ei ole mitään erityistä annettavaa pitämällä niitä pelkästään naisten käytettävissä.

-edit: Tämä nyt ei sinällään mitenkään vituttanut, lähinnä kehityskeskusteluksi oli tarkoitettu.

Viimeksi muokattu:

elasto

Mode
Ikä
34
Kaupunki
Vantaa
Ehkä noiden ketjujen aloittelijat on halunnut nimenomaan naisten kesken keskustella aiheesta tai kaivannu vaan naisten vinkkejä. Kyllähän naiset voi ne laittaa yleisellekin jos haluaa myös miesten mielipiteitä, mutta luulen, että on ihan tarkoituksella laitettu mimmien osiolle. Onhan noita vastaavia keskusteluja myös yleisellä ollut, joten ehkä ne on halunnut niihin jotain tarkennusta vielä muilta mimmeiltä.

Koska saadaan punttiukkojen oma osio, joihin naiset ei saa kommentoida? Missä on tasa-arvo? Sit voidaan perustaa Punttiukkojen mikä tänään vituttaa-tredi, joka varmasti poikkeaa sikana niistä parista olemassaolevasta.

yusuplus

Banned
Ikä
36
Ehkä noiden ketjujen aloittelijat on halunnut nimenomaan naisten kesken keskustella aiheesta tai kaivannu vaan naisten vinkkejä. Kyllähän naiset voi ne laittaa yleisellekin jos haluaa myös miesten mielipiteitä, mutta luulen, että on ihan tarkoituksella laitettu mimmien osiolle. Onhan noita vastaavia keskusteluja myös yleisellä ollut, joten ehkä ne on halunnut niihin jotain tarkennusta vielä muilta mimmeiltä.
Sitä en tajua, että tonne tyttöjen hiekkalaatikkolle tulee tredejä esim. lihasvammoista tms. Ottaa lievästi päähän, kun itsellä olisi hyviä neuvoja, mutta ei saa vastata sinne.

Ja nyt sinne tuli tredi "ukolle synttärilahja"..joo naisethan ne parhaiten tietää, mistä miehet tykkää...(ehkä ne sit luulee tietävänsä paremmin, et mistä miehet tykkää)

Ite toivoisin, että ton tredin sais ignoreen, koska mulla ei ole mitään asiaa sinne, eikä varmaan kellää muullakaan. Ne jotka haluaa sitä sitten lukea, nii vois pistää rastin ruutuun "[x] punttimimmit"

Koska saadaan punttiukkojen oma osio, joihin naiset ei saa kommentoida? Missä on tasa-arvo? Sit voidaan perustaa Punttiukkojen mikä tänään vituttaa-tredi, joka varmasti poikkeaa sikana niistä parista olemassaolevasta.
Tätä kans ite kaipaisin, ettei tartte aina lukea ämmien typeriä viestejä. Vois keskustella asioista kunnolla.

elasto

Mode
Ikä
34
Kaupunki
Vantaa
Eipä tossa mun mielestä mistään tasa-arvosta ole kysymys. Mun mielestä ihan reilua, että naisilla on oma osio kun tämä forum on kuitenkin kahden eri forumin yhdistelmä ja toinen niistä sattui olemaan kuitenkin punttimimmien oma forum.

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
Älytöntä, että kukkahattutätien lisäksi meille alkaa syntymään kukkahattusetiä.
Alkaa olla muuten valitettavan yleinen ilmestys tuo "kukkahattusetä". Missä vaiheessa sellainenkin olio jostain kolosta ryömi :lol2:

Ikä
37
Kaupunki
Dagobah
Muistaakseni jossain vaihessa "sovittiin", että tänne saa tehdä ketjuja, joissa on otsikossa [Vain miehille] tms., joihin vain miehet sitten saavat kirjoittaa. Itse en näihin ainakaan tunkenut, kun en tietääkseni ole mies, mutta ilmeisesti todellista tarvetta tai mielenkiintoa ei sitten ole ollut, kun ei ole aikoihin kukaan näitä tehnyt.

Ymmärrän kyllä tarpeen naisista valittamiseen pyhitetylle ketjulle, tai jollekin "miehiselle". Sitä taas en ymmärrä, että tällaisia ketjuja pitää luoda perseilyä ja moderaattorien kuormittamista varten.

yusuplus

Banned
Ikä
36
Sori vielä offtopic, mutta jos vielä sallinette:

Mutta kertokaa nyt naiset, että miks teijän mielestä te osaa paremmin neuvoa erilaisista vammoista paremmin tai että miten tiettyjä lihasryhmiä treenataan. Tälläisiä tredejä kuitenkin löytyy sieltä punttimimmien osiolta. Kyllä mä sen ymmärrä, että jos halutaan keskustella "naisten jutuista", niin pistetään tredi sinne. Sitten löytyy paljon tredejä, jossa ei ole mitään järkeä, että vain naiset vastaavat, kun sukupuolella ei ole mitään merkitystä niissä aiheissa.

Vai onko jossain lihastredeissä ideana, että halutaan tehdä "naisten liikkeitä", eikä niitä "miesten liikkeitä"?

MTM1977

WTF
VIP
Ikä
42
Kaupunki
Salo
Mua vituttaa tällä palstalla eniten se, että täältä löytyy eräitä nimeltämainitsemattomia tyyppejä, joiden päätarkoitus tuntuu olevan asioiden vääristely, jotta saisi vääntöä aikaiseksi. Eli ymmärretään ihan selkeitä viestejä tarkoituksella väärin ja sitten heitetään "fiksuja" kuittauksia niihin.

Mua vituttaa tällä palstalla eniten se, että täältä löytyy eräitä nimeltämainitsemattomia tyyppejä, joiden päätarkoitus tuntuu olevan asioiden vääristely, jotta saisi vääntöä aikaiseksi. Eli ymmärretään ihan selkeitä viestejä tarkoituksella väärin ja sitten heitetään "fiksuja" kuittauksia niihin.
jep

ja omasta mielestä hifistely menee liian pitkälle välillä

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Sori vielä offtopic, mutta jos vielä sallinette:

Mutta kertokaa nyt naiset, että miks teijän mielestä te osaa paremmin neuvoa erilaisista vammoista paremmin tai että miten tiettyjä lihasryhmiä treenataan. Tälläisiä tredejä kuitenkin löytyy sieltä punttimimmien osiolta. Kyllä mä sen ymmärrä, että jos halutaan keskustella "naisten jutuista", niin pistetään tredi sinne. Sitten löytyy paljon tredejä, jossa ei ole mitään järkeä, että vain naiset vastaavat, kun sukupuolella ei ole mitään merkitystä niissä aiheissa.

Vai onko jossain lihastredeissä ideana, että halutaan tehdä "naisten liikkeitä", eikä niitä "miesten liikkeitä"?
Kyllä se mimmien treenaaminen vähän erilaista on kuin nuorien kollien. Jos joku mimmi menee kysymään selkätreeniin apua yleiseltä puolelta, niin aika nopeaan joku ehdottaa maastavetokolmosia. Helvetin hyvä juttu tuo punttimimmien oma osio, ei ne treenineuvot siellä sen paskempia ole kuin yleisellä puolella.

yusuplus

Banned
Ikä
36
Kyllä se mimmien treenaaminen vähän erilaista on kuin nuorien kollien. Jos joku mimmi menee kysymään selkätreeniin apua yleiseltä puolelta, niin aika nopeaan joku ehdottaa maastavetokolmosia. Helvetin hyvä juttu tuo punttimimmien oma osio, ei ne treenineuvot siellä sen paskempia ole kuin yleisellä puolella.
Niin, no jos haluu vetää jotain hilavitkutusjumppaa, niin ehkä parempi pistää ne tredit sinne. Mutta jos haluaa oikeesti tuloksia, niin kyllä sillon joutuu tekee niitä vittumaisen raskaita liikkeitä.