SUPERCARB 1kg -40%

Mikä täällä vituttaa muissa?

Hauska ilmio keskustelufoormuilla (kaikilla joita seuraan). Aika ajoin valitetaan tason laskemisesta, sisapiireista ja fiilistellaan menneita aikoja. Toistuu about tasaisin valiajoin.
Tämä on täysin analoginen sille ilmiölle, kun voivotellaan nykymenoa yleisestikin, kuinka ennen ei olisi tullut kuulonkaan ja miten ennen oli paremmin ja mihin tämä maailma on menossa, näin ei voi jatkua kauaa ja blaa blaa. Kuulemma tällaista se oli jo antiikin aikana, joten jatkunee samanlaisena maailmanloppuun asti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miten olis sellanen oma keskustelualue, jolle pääsee kun on tarpeeksi vanha nimimerkki?

Onhan tuolla old school -osio, mutta se ei edellytä vanhaa nimimerkkiä, vaan yli 30 vee ikää.

Ite kyllästyin jossain välissä touhuun ja pidin parin vuoden paussin, mutta nyt täällä taas. Alkoi pää hajoilee, kun luki jotain treeni/ravintojuttuja, jotka oli aivan silkkaa paskaa ja ne tuli jonkun ES-Jonnen näppikseltä. Ite oon kans kehittäny aika tehokkaan ignoren. Sillon ku meinaa pää olla täynnä vittua, niin äkkiä veke tredistä ja ei enää uudestaan takaisin. Ignore-toiminto olisi paskatredeille hiton hieno juttu.

Yks vaihtoehto olisi alottaa kirjottaminen jollain tuoreemmalla palstalla, jossa on vielä pieni piiri.

Ite oon kans kehittäny aika tehokkaan ignoren. Sillon ku meinaa pää olla täynnä vittua, niin äkkiä veke tredistä ja ei enää uudestaan takaisin. Ignore-toiminto olisi paskatredeille hiton hieno juttu.

Itse toteutan aika pitkälti samaa, siksi ei varmaan juuri mikään vitutakaan. Skippaan suosiolla kaikenlaiset "epätoivoisten sinkkuluuserien herutus ja floodausketjut", "panetuksella huomiohuoraamiset" sun muut omasta mielestäni turhat/ärsyttävät ketjut ;)

Itse toteutan aika pitkälti samaa, siksi ei varmaan juuri mikään vitutakaan. Skippaan suosiolla kaikenlaiset "epätoivoisten sinkkuluuserien herutus ja floodausketjut", "panetuksella huomiohuoraamiset" sun muut omasta mielestäni turhat/ärsyttävät ketjut ;)
Mikä on muka parempaa kuin avata "¿millä peppua pienemmäx?" -ketju, ja nähdä kuvaherutukset sekä ES-jonnejen kuolahymiöt? Siitähän saa mitä mainiointa vihaa, mitä voi sitten käyttää valitsemallaan tavalla.

Itseäni ei enää vituta mikään, kun täällä tulee käytyä aika vähän nykyjään. Ehkä harmittaa se että ne ihmiset joihin täällä tutustui oman taipaleen alkuaikoina, ovat melkein kaikki kadonneet. Totta kai nämä tuoreemmat palstan aktiivikirjoittajat tuntuvat kalpeilta kopioilta, kun noihin ihmisiin kerkisi luomaan tunnesiteitä ircissä yön pikkutunteina. Olo on kuin Angelina Joliella, kun sen lapsi varastettiin ja tuotiin uusi "melkein samanlainen" tilalle. Ei se vaan prkl toimi.

Täytyy ny kerrankin avautua kun senverran alkaa jo tökkimään. Eli lyhyesti mua vituttaa se että kamppailulajit-osio on muutaman yksittäisen sankarin toimesta suollettu täyteen loputtomasti samaa kehää kiertävää jankkaamista joka sotkee lähes joka ketjun jossain vaiheessa. Sinänsä harmi kun siellä on kuitenkin asiallista keskustelua ja hyvin tietoa ja uutisia tapahtumista. Tuo spämmäys on vaan jo saavuttanut sen tason että mieluummin jätän lukematta. Ei vaan jaksa lukea tuota paskaa enään.

^ Juuri näin.

Ennen tuolla oli hyvää keskustelua niin iltamista kuin ottelijoistakin omissa ketjuissaan, mutta nyt yhtä ja samaa jankkaamista ketjusta toiseen. Eipä tuolla olekaan enää niitä asia kirjoittajia paljoa näkynyt tuon P4P/GOAT ym. jauhamisen yleistymisen myötä.

Omien mielipiteiden puuttuminen, liitytään johonkin pakkiksen sisäiseen "grouppiin" ja sen jälkeen kaikkien oman groupin johtajahahmojen mielipiteet ovat yhteisiä koko porukan kesken.

Ei enää voida olla muuta/eri mieltä, kun pelätään että voidaan joutua erilleen laumasta. Jees Jees miehet...

Mikähän on oma statukseni Pakkiksella..? :eek: Olenkohan tarpeeksi inessä... jos alkaisin kirjoitella keskimäärin 4-5 viestiä/päivä, saisinkohan jo parissa vuodessa omia hännystelijöitä...

:rolleyes:

Kuulkaa oi, lammassielut hoi. Elämä hankkikaa.

Olinpa tuhmeliini... johtotähdet eivät tykkää... :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No välillä se, että osa täällä vaikuttaa ylimieliseltä,itsekkäältä ja jos joku on samaa mieltä toisen kanssa vain siksi että tämä on isokokoinen.

No välillä se, että osa täällä vaikuttaa ylimieliseltä,itsekkäältä ja jos joku on samaa mieltä toisen kanssa vain siksi että tämä on isokokoinen.

Ja joidenkin mielestä se on ylimielistä toimintaa että oikaistaan toisten 20 vuoden kokemuksella saatuja "faktoja".

Alun perin juttu lähti tuolta Pekka Kotipohjan ketjusta ja lainaankin tässä törkeästi Elbin viestiä:
Jokainen voi toki selata viestihistoriani ja kaikki noloimmatkin jutut sieltä vuosien varrelta, mutta suurin osa viesteistäni on mennyt tänne kilpailijat ja bodyjuorut osiolle. Alkuvuosina olen kyllä spämmännyt treenipuolellekkin, mutta sanotaanko viimeseen 2-3 vuoteen en ole oikeastaan katsonutkaan treeni tai ravintopuolen juttuja pakkotoistolla koska ne ovat suoraan sanottuna aivan paskaa. :lol2:

Elä pumperi ota herneitä nenääsi nuista jutuista. Mitä silloin tällöin on erehtynyt käymään ravinto tai treenipuolella juttuja, niin on siellä yleensä aina ollut joku alle vuoden treenitaustalla guruilemassa asioista kuin vaikkapa Hulkki... Ei minun tyhmä mualaisjunttipiä voi ottaa niitä tosissaan.

Eli tuo treeni-osio täällä. Kärjistettynä 15v kyselee neuvoja ja toiset 15v pätevät neuvoillaan. Kaikki se oikea tieto hukkuu tuonne paskan sekaan. Voiko tuonne laittaa jonkun eston, että pitää olla jäsenenä vaikka vuosi ennen kuin saa kyseiselle osiolle kirjoittaa? Pakkotoisto on loistava muuten paikkana ja tietoa kyllä on, mutta sen löytäminen on edellä mainitusta syystä melko vaikeaa.

Tuntuu että suurin osa täällä mielistelee naisia, jos käyttäjä on nainen ja sanoo jotain mukahauskaa, niin jengi on munavaahdossa vastailemassa ja tykkäämässä.

Lisäksi ärsyttää tietyt "huomiohuorat", jotka suoltavat lähinnä pelkkää paskaa.

kaikki ne HC nettibodarit.... Ihan sama minkä videon/blogin/kuvan/reeniohjelman tms. tänne laitat ni kuusitoista jätkää tusinnassa on inisemässä siitä... Esim. jos laitat reeniohjelman joka sopii sulle ja saat tuloksia sillä ni joka toinen itkee ja vinkuu siitä et noin ei voi tehä tai ei toi voi toimia blaa blaa blaa... Vitun rasittavaa lukea jotain mielenkiintoista juttua ku suurin osa viesteistä on täyttä shaibaa :face:

Alun perin juttu lähti tuolta Pekka Kotipohjan ketjusta ja lainaankin tässä törkeästi Elbin viestiä:

Eli tuo treeni-osio täällä. Kärjistettynä 15v kyselee neuvoja ja toiset 15v pätevät neuvoillaan. Kaikki se oikea tieto hukkuu tuonne paskan sekaan. Voiko tuonne laittaa jonkun eston, että pitää olla jäsenenä vaikka vuosi ennen kuin saa kyseiselle osiolle kirjoittaa? Pakkotoisto on loistava muuten paikkana ja tietoa kyllä on, mutta sen löytäminen on edellä mainitusta syystä melko vaikeaa.

Ennenkun haluaa siis kysellä vaikkapa G6 ohjelmasta siihen kuuluvassa ketjussa, täytyy olla ollut pakkiksella jo vuosi. Saati ennen kun haluaa kertoo salikomediaa, parhaita huomautuksia, tai treenituloksiaan, vaatisi se ainakin vuoden sisällä olon pakkiksella. Myös ympärysmitoista on turha päästä kirjotteleen pakkikselle, josset ole ollut vuotta jäsenenä. Turha luulla että pääset kysymään edes miken 2x6 systeemistä.

Mä en kyllä huomaa itse tuollaista "paskaa" treenit osiossa. Sunkin kannattais vielä uudestaan käydä tutustumassa kyseiseen osioon. Paitsi tietenkin jos Pekka niin sanoo, niin asia on satavarmasti niin! Haluaisin itse mielelläni nähdä jotain paskaa kyseisellä osastolla. Ja jos joku yleensä on väärässä, niin aika äkkiä sekin korjataan, kera pienen vittuilun.

Vituttaa aina kun joku asiallisesti kysyy jotain, tai tekee uuden ketjun, niin heti ensimmäinen vastaus on "oot nää melekone pelle" tai "oot niin hukassa, ettei sua viitti ees enää neuvoo" jne, kaikki tommonen turha paska mikä ei auta millään tavalla jos joku kysyy neuvoa. Kouluissakin helppo varmasti oppia jos opettajat käyttäytyvät samallain.
Toinen ärsyttävä asia on noi ns. tykkäyksien keräilijät. Esimerkiksi jokaseen ketjuun joka menee ees vähän offtopiciks niin täytyy jonkun nokkelan tulla kommentoimaan "Ketun aihe on se ja se, ja nyt jo keskustellaan Einon papan lihapullista, vain pakkiksella :D"

Eli tuo treeni-osio täällä. Kärjistettynä 15v kyselee neuvoja ja toiset 15v pätevät neuvoillaan. Kaikki se oikea tieto hukkuu tuonne paskan sekaan. Voiko tuonne laittaa jonkun eston, että pitää olla jäsenenä vaikka vuosi ennen kuin saa kyseiselle osiollelle kirjoittaa.

mites se toinen osapuoli joka hakee sitä tietoa eikä voi vuoteen kirjoittaa:D

Oli foorumi mikä tahansa niin toivottavasti porukka harrastaa edes jonkinasteista kriittistä suhtautumista. Tietysti uudelle kasvolle (jollainen itsekin täällä olen) on vaikeaa/mahdotonta tietää kehen kannattaa luottaa ja kehen taas ei. Eli ei välttämättä kannata rynnätä heti salille kokeilemaan kun näkee sen "Vetämällä palkkarit peräsuolen kautta triplaat lihaskasvun"-ketjun ennenkuin on edes hieman muistakin lähteistä asiaa tarkistellut ja sitä jopa itse pohtinut.

Paras/pahin esimerkki tästä oli joskus (ylläri ylläri) jossain suomi24:n autokeskustelussa kun joku kysyi miten saa civicistä vaihdettua vaihteistoöljyt ja joku oli sitten seikkaperäisesti neuvonut, että nostat auton pukeille ja irrotat nämä ja nämä ruuvit/mutterit. Tunnin päästä oli alkupeäisen kirjoittajan kiitosviesti ilmestynyt ketjuun "Kiitos vinkistä, koko vaihdelaatikon sisäkalut tippuivat huoltomonttuun" (jotenkin noin se meni, mutta idean varmaan ymmärrätte)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
kaikki ne HC nettibodarit.... Ihan sama minkä videon/blogin/kuvan/reeniohjelman tms. tänne laitat ni kuusitoista jätkää tusinnassa on inisemässä siitä... Esim. jos laitat reeniohjelman joka sopii sulle ja saat tuloksia sillä ni joka toinen itkee ja vinkuu siitä et noin ei voi tehä tai ei toi voi toimia blaa blaa blaa... Vitun rasittavaa lukea jotain mielenkiintoista juttua ku suurin osa viesteistä on täyttä shaibaa :face:

Joo onhan toi välillä huvittavaa, et jos et treenaa 2-jakoisella ja vapailla painoilla, niin mistään ei tule yhtään mitään, koska proteiinisynteesi ja pubmed. Mä välillä jopa toivoisin, että joku tulisi kyseenalaistaa mun treenejä mun blogissa.

Itellä on ainakin muistissa nimimerkit, joiden tekstit luen tarkemmin. Sit taas löytyy näitä, joiden juttuja en jaksa ihan niin tosissaan ottaa...

mites se toinen osapuoli joka hakee sitä tietoa eikä voi vuoteen kirjoittaa:D

Lukemalla voi oppia yllättävän paljon :) Kaikki aloittelijan kysymykset on kysytty (ja vastattu) moneen kertaan. Toisaalta papukaijamainen "+500 kcal G6/SS" vastaus vituttaa sekin.

Lukemalla voi oppia yllättävän paljon :) Kaikki aloittelijan kysymykset on kysytty (ja vastattu) moneen kertaan. Toisaalta papukaijamainen "+500 kcal G6/SS" vastaus vituttaa sekin.

totta. mutta kanssa on se noilla uusilla käyttäjillä kun tehään oma uusi threadi niin sanotaan että söörtsi ei toimi:D

Kaikki tällaiset "vituttaako kateelliset köyhät kun minä ostin kolme taloa ja viisi autoa, kymmenen ulkomaan matkaa ja vitusti hifiä" - ökyilijät

Back
Ylös Bottom