postaajat jotka on kovin hanakoita jakamaan treeni&ravintoneuvoja vaikka tietämys ei siihen todellakaan riitä
Eiks hanakka tarkota sitä, ettei millään haluaisi tehdä jotain tjsp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
postaajat jotka on kovin hanakoita jakamaan treeni&ravintoneuvoja vaikka tietämys ei siihen todellakaan riitä
Eiks hanakka tarkota sitä, ettei millään haluaisi tehdä jotain tjsp?
Toi on kyllä huvittavaa kun alottelijat neuvoo toisia alottelijoita tuolla niiden osiolla mitä ihmeellisimmillä ohjeilla. :Dpostaajat jotka on kovin hanakoita jakamaan treeni&ravintoneuvoja vaikka tietämys ei siihen todellakaan riitä
Tohon hanakkaan vielä lisää, nyt selvis miks sana hanakka oli alleviivattu useaan otteeseen äikän esseessä syksyllä.. Doh!
Ei ole muuten kovin harvinaista, että ihmisillä on väärä käsitys jonkun sanan merkityksestä. Ja on huoletta käyttänyt sanaa koko elämänsä. Muistaakseni luulin sanan "verkkaisesti" tarkoittavan nimeomaan "nopeasti" eikä sanan merkityksen mukaisesti "hitaasti". Jotenkin hassua, että jotkut sanat ovat saaneet väärän merkityksen omassa päässään.
Toi on kyllä huvittavaa kun alottelijat neuvoo toisia alottelijoita tuolla niiden osiolla mitä ihmeellisimmillä ohjeilla. :D
Mitäs jos Mike onkin ens vaaleissa kokoomuksen veturina ja pakkis-paidassa lukee ylpeänä rinnassa:Halla-Aho on puolijumala. Muutenkin maahanmuuttajat pitäisi kaikki karkoittaa.
Tuskin kukaan himassaan palvoo Halla-ahoa tai missään muuallakaan. Kaveri on asian ytimessä maahanmuuttoasioissa ja ainakin mun mielestä oikeassa kritisoimissaan kohdissa. Se, miksi minä esim. viittaan useahkosti näissä keskusteluissa Halla-ahoon on se, että se kaveri on mua valovuoden edellä kirjallisessa ulosannissa. Ja kärjistystä (=maahanmuuttajat pitäisi kaikki karkoittaa.) tapahtuu kaikilla muillakin foorumeilla. Pakkiksessa yllättävän vähän itseasiassa.
Mutta pitäisikö Miken vähän huolestua, ettei viiden vuoden kuluttua tästä tule poliittista-saittia jossa on vaalien aikana Perus-Suomalaisten ja Kokomuusten vaalimainoksia?
Mitäs jos Mike onkin ens vaaleissa kokoomuksen veturina ja pakkis-paidassa lukee ylpeänä rinnassa:
I LOVE KOK
Mikellä on täysi oikeus asettautua ehdolle, mutta tälle palstalle ei saa tulla vaalimainoksia, ei KOK eikä VAS!
Mulla on ollut ihan sama käsitys verkkaisesti sanasta. Vieläkin välillä uskon ja väitän että se tarkottaa vähän niinkuin rivakasti.
Eipä Pakkotoisto.com ole mitenkään kallellaan mihinkään suuntaan. Olen pysynyt pitkälti poissa politiikasta kun se ei kauheammin kiinnosta. Vaalimainos on viimeksi ollut kun Halla-Aho osti mainoksen ja toki minä myyn mainokset vaikka somalipuolueelle. Kuten myös jos päättäisin käyttää Pakkotoistoa vaalikoneistona, niin eipä siinä sun kommentit painaisi mitään, tekisin mitä lystää kuitenkin.Ottaa päähän tää Pakkotoiston oikeisto-konsensus.
Jos on jossain asiassa esim. samoilla linjoilla kun demarit, niin punaista kiveä tulee niskaan.
Sama juttu jos heittää luonnonsuojelukommentin, niin heti ei ole pelkästään ituhippi, jonka mielestä kaikki saastuttava pitäisi kieltää, on myös automaattisesti kommunisti, koska konseksuksen mukaan kaikki Vihreät ovat punaisia pohjimmiltaan.
Halla-Aho on puolijumala. Muutenkin maahanmuuttajat pitäisi kaikki karkoittaa.
Huomatkaa että itse en ole tässä viestissä ilmaissut yhtään poliittista kantaa.
Mutta pitäisikö Miken vähän huolestua, ettei viiden vuoden kuluttua tästä tule poliittista-saittia jossa on vaalien aikana Perus-Suomalaisten ja Kokomuusten vaalimainoksia?
Eipä Pakkotoisto.com ole mitenkään kallellaan mihinkään suuntaan. Olen pysynyt pitkälti poissa politiikasta kun se ei kauheammin kiinnosta. Vaalimainos on viimeksi ollut kun Halla-Aho osti mainoksen ja toki minä myyn mainokset vaikka somalipuolueelle. Kuten myös jos päättäisin käyttää Pakkotoistoa vaalikoneistona, niin eipä siinä sun kommentit painaisi mitään, tekisin mitä lystää kuitenkin.
Mutta turha huolestua, en ala täällä mihinkään vaalimainontaan ellei sitä hoideta ihan normaalin bannerimyynnin kautta, jolloin se on vain mainos, ei mikään kannanotto.
Sille minä taas en mitään voi, jos forumin käyttäjät ovat kallellaan johonkin kollektiivisesti, en minä ala heidän kantaansa väkisin muokkaamaan.