• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Mikä täällä vituttaa muissa?

Elikkäs itseni valtasi halu pystyttää tälläinen threadi, enkä tiedä onko tälläistä ennen ollutkaan.. Tarkoituksena olisi kertoa mikä vituttaa toisten Pakkislaisten asenteissa ja toiminnassa.. Enkä tarkoita tällä nyt välttämättä suhdetta reenaamiseen, vaan toimintaan yleisesti täällä yhteisössä ja elämässä.. Tarkoituksena ei ole haukkua toisia, vaan kertoa avoimesti mikä jokaisen mielestä mättää..

Tässä kohtaa nopeimmat lukijoista ovat jo kerenneet vääntämään naamansa kääretortulle, sillä eihän tästä nyt tarvitse keskustella.. Vaikka foorumilla olisikin yleisesti hyvä henki, niin näin suuren joukon kesken syntyy väistämättä konflikteja..

Haluaisin itse kuulla EHDOTTOMASTI myös paikallisten auktoriteettien (ylläpito ja pro botarit[asianomaiset varmasti tuntevat piston sydämessään]) mielipiteitä asiasta..

Ja kerrotaan nyt vielä yleinen elämänohje kaikille... Eli niille jotka ovat mielestään liian usein elämänsä aikana joutuneet kohtaamaan tilanteen, missä jostain tulee keskustelua herättävää tekstiä ja kokevat tämän liian raskaaksi... Ratkaisu ongelmaan on lähellä.. Muuttakaa Venäjälle (ei varmasti nosteta kissaa pöydälle)...;)

Täytyypi itse varmaan aloittaa sopan keitto..
Eli itsellä menee mittari punaiselle, kun ihmiset täällä yrittävät täysin sokeutuneesti tuputtaa täydellisiä elämäntapa-body-filosofioita kaikille muille kaikissa tilanteissa... Ne epäilemättä toimivat kokeneilla (asian sisäistäneillä) pumppaajilla ja ovat avain kehitykseen pitkällä aikavälillä vuosien saatossa tavoiteltaessa maksimaalista lihasmassaa kenellä tahansa.. Silti täältäkin löytyy paljon lukijoita, jotka eivät sitä halua/usko/pysty/tajua/kykene noudattamaan.. Esimerkkinä aloittelijoiden osioilla tulee jatkuvasti vastaan keissejä, joissa joku hyytelö haluaa eroon suuresta ylipainosta ja ilmoittaa tavoitteekseen esim. painonpudotus 130 kg --> 100 ensi kevääseen mennessä.. Tätä sitten ruvetaan höykyttämään ja torumaan ja ratkaisuksi annetaan saliohjelma ja proteiinin lisäys "jotta lihat säilyisivät".. Ihan kuin sen säkin sisällä olevat reenaamattomat heikot pienet lihakset olisivat se ongelma... Kuitenkin fyysisesti ja psykkisesti on huomattavasti tärkeämpää päästä normin ihmisen muotoon ja tämän jälkeen mahdollisesti kattella uudestaan sitä kehonrakennusta... Eli sitä pelisilmää voi ja kannattaa käyttää täälläkin..

P.s Postin pituus lähti vähän lapasesta.. (Mitäs sitä kesätöissä muutakaan tekis..)

jnjsdscsd

Banned
Tämähän on kuitenkin kehonrakennusaiheinen foorumi, että sen puolesta täällä kyllä keskitytään niihin lihaksiinkin eikä siihen kuinka laihdutetaan normijamppojen näköisiksi.

IMO väärällä osiolla tämä. :)

Yleinen epäkunnioitus muita lajin harrastajia kohtaan. Yllättävän lapsellisia kommentteja pitkäänkin treenanneilta. Munaton meininki niinkuin netissä yleensä, ollaan 2 kertaa isompia ja kovempia ja lässytetään ja mässytetään. Ja joukkosuggestio täällä on valtava, yksi keksii jotain omasta mielestään nokkelaa niin siitä jauhetaan seuraavat 5 vuotta pelkästään netissä. Muu ei ärsytä.

Systeemi

VIP
Minusta hyvä foorumi. Ainoa mistä pitää valittaa on se. Miksi eri lajien harrastajien pitää dissata toisiaan????

Ja voinhan olla tässäkin taas väärässä ;)

Ikä
37
Kaupunki
Dagobah
"En jaksanut lukea ketjua, mutta..."
"En jaksanut etsiä aiemmista viesteistä, mutta..."

Treeniasioissa (ja ruoka- ) on ihan hyvä olla paljon erilaisia kantoja. Jokainen löytää omansa.

Minusta hyvä foorumi. Ainoa mistä pitää valittaa on se. Miksi eri lajien harrastajien pitää dissata toisiaan????

Ja voinhan olla tässäkin taas väärässä ;)
Et ole. Samahan se on kaikkialla. Bimmerimiehet dissaavat hondamiehiä, ja toisinpäin ja niin edelleen...

Tämähän on kuitenkin kehonrakennusaiheinen foorumi, että sen puolesta täällä kyllä keskitytään niihin lihaksiinkin eikä siihen kuinka laihdutetaan normijamppojen näköisiksi.
Totta vitussa ja itsekkin siihen keskityn, mutta puhuinkin ihmisistä jotka tulevat hakemaan näitä vinkkejä laihdutukseen... Eikä täällä ole toistaiseksi ole ollut kiellettyä puhua suuresta laihdutuksesta...Ja kyse oli juurikin vastauksista jotka eivät auta kysyjää... Se on sama jos menen autofoorumille kysymään miksi prätkäni ei käynnisty ni vastaus ongelmaan on että osta auto...

IMO väärällä osiolla tämä. :)
Joo no kattelin vaan, että tossa alempana on esim Parhaat huomatukset-thread ni aattelin et kai tämäkin viel mahtuu..

jnjsdscsd

Banned
Totta vitussa ja itsekkin siihen keskityn, mutta puhuinkin ihmisistä jotka tulevat hakemaan näitä vinkkejä laihdutukseen...
Joo ymmärrän mitä tarkoitat. Ehkäpä tänne pitäisi sitten tehdä uusi pelkkään laihdutukseen keskittyvä osio, kerta täällä puidaan myös parisuhteita ja sun muuta voimaharjoitteluun kuulumatonta paskanjauhantaa.

No joo sinäänsä samaa mieltä, että jos sivuja on vain muutamia niin sitten se vähän ärsyttää...mutta jos sivuja on satoja niin siinä menee kyllä aikaa ihan vtusti jos kaikki pitäis lukea loppuun. Tällöin kyllä ymmärrän yllämainitut kommentit.

Yksi asia on mitä en ymmärrä missään muodossa...eli"vanha"!?! Miksi vitussa pitää kirjoittaa niinkin tarpeeton viesti..haluuko joku päteä, että vittu oot tyhmä ku et lukenu satoja edellisiä postauksia ja laitoit saman uudestaan ja vittu et oon fiksu ku huomautin sua asiasta

Anteeksi avautuminen ja tämänkin olisi voinut olla kirjoittamatta, mutta kun olen itse niin vitun vanha jo ;)

Ikä
36
No joo sinäänsä samaa mieltä, että jos sivuja on vain muutamia niin sitten se vähän ärsyttää...mutta jos sivuja on satoja niin siinä menee kyllä aikaa ihan vtusti jos kaikki pitäis lukea loppuun. Tällöin kyllä ymmärrän yllämainitut kommentit.

Yksi asia on mitä en ymmärrä missään muodossa...eli"vanha"!?! Miksi vitussa pitää kirjoittaa niinkin tarpeeton viesti..haluuko joku päteä, että vittu oot tyhmä ku et lukenu satoja edellisiä postauksia ja laitoit saman uudestaan ja vittu et oon fiksu ku huomautin sua asiasta

Anteeksi avautuminen ja tämänkin olisi voinut olla kirjoittamatta, mutta kun olen itse niin vitun vanha jo ;)
no mutta mitä se auttaa? saat kuitenkin hyvin todennäköisesti ne ihan kaikki viestit vastauksena tuollaiseen kysymykseen ja joudut ihan itse ettimään sen asian sieltä...

-JJ

Se nyt ainakin vituttaa ku ollaan niin perkeleenmoisia hifistelijöitä.Ja tyhmät kysymykset myös aikalailla. "Lihonko nyt jos syön kolme perunaa kahen sijaan" "Miten mun pitäs toimia ku otin käyttöön uuden palkkarin?" +ym. ym. ym. ym.... Eli siis kaikki liika hifistely täällä ja muaallakin pistää vituttamaan.

Lisäksi myös se että itse en osaa kirjoittaa...

nigster

Makes sense, right?
VIP
Ikä
36
Joo ymmärrän mitä tarkoitat. Ehkäpä tänne pitäisi sitten tehdä uusi pelkkään laihdutukseen keskittyvä osio, kerta täällä puidaan myös parisuhteita ja sun muuta voimaharjoitteluun kuulumatonta paskanjauhantaa.
Paskanmarjat, laihdutus näyttelee kuitenkin tässä(kin) touhussa melko suurta osaa - ja ne ketjut mahtuvat varmasti jonnekin jo olemassaolevaan osioon. Ja totta kai joka palstalla pitää olla muutenkin offtopic-osio jossa voi jauhaa...kyllä, offtopiccia.

-JJ sanoi:
Se nyt ainakin vituttaa ku ollaan niin perkeleenmoisia hifistelijöitä: "Lihonko nyt jos syön kolme perunaa kahen sijaan" "Miten mun pitäs toimia ku otin käyttöön uuden palkkarin?" +ym. ym. ym. ym.... Eli siis kaikki liika hifistely täällä ja muaallakin pistää vituttamaan.
Kyllä, suorastaan painostavan ärsyttävää. "Mitä jos laitankin vahingossa palkkariin 10 g kreatiinia 5 g:n sijasta??".

Siivotaan. Pois kaikki paskanjauhanta ja paskanjauhantaosiot.

jnjsdscsd

Banned
Paskanmarjat, laihdutus näyttelee kuitenkin tässä(kin) touhussa melko suurta osaa - ja ne ketjut mahtuvat varmasti jonnekin jo olemassaolevaan osioon. Ja totta kai joka palstalla pitää olla muutenkin offtopic-osio jossa voi jauhaa...kyllä, offtopiccia.
Joo, totta. Ehkäpä siis pelkkään laihduttamiseen keskittyvä ketju osion sijaan.

IMO tuo offtopic-osio muodostuu siinä vaiheessa ongelmaksi kun palsta rupeaa kuhisemaan käyttäjiä, jotka kirjoittavat miltei pelkästään siellä. Tietysti jos palstan on tarkoitus saavuttaa suuri suosio, rahaa jne. niin tuo on ymmärrettävää. Silloin se ei tosin enää palvele täysin kehonrakennusta.

Siivotaan. Pois kaikki paskanjauhanta ja paskanjauhantaosiot.
Heh, arvaa kuinka paljon tuon takia Pakkikselta lähtisi porukkaa ja ihmisiä pois?:D Tää ois paljon pienempi foorumi jos osiot ois vaan: Ruoka, treeni, horkkabodaus.

Super5

VIP
Kaupunki
Helsinki
Yleisesti "etsi tuolta 500 sivusta vastaus, siellä se on. Mutta vastaan nyt kumminkin..." Täällä yksi jos toinenkin keräilee posteja ja sitten pitää vastata tuolla tavalla, vastaisi vaan kun kumminkin vastaa, eikä alkaisi pätemään "eti tuolta vitun laiskimus". Enkä nyt viittaa Hulkkiin tai niihin Hulkki ketjuihin, vaan yleisesti tuollaisiin. Taino, kyllä nekin jotka eivät edes yritä niitä vastauksia etsiä... Joo taas tuli postattua jotain täysin turhaa ja epämääräistä :D

Ikä
37
Kaupunki
Dagobah
Aika moni palstalainen on nähnyt ihan helvetisti vaivaa kootessaan noita tärkeitä ketjuja, joihin aika moni ns. tyhmien kyselijä kuitenkin ohjataan. Tajuan, että siitä massasta ei ehkä aina löydy vastausta, mutta voisi vähän edes yrittää. Tuo "en jaksanut..." -mentaliteetti kun on niin kiva muutenkin, alkaa tuntua jo muun väestön älykkyyden aliarvioimisena kun jossain ketjussa on joka sivulla sama asia. Voi nyt muutamia sivuja edes selailla, post countia voi kasvattaa muutenkin (esim. pätemällä, kuten itse tässä).

Voi nyt muutamia sivuja edes selailla, post countia voi kasvattaa muutenkin (esim. pätemällä, kuten itse tässä).
Päteminen on itseasiassa mielestäni vielä suhteellisen peruskauraa, kun se tapahtuu paskanjauhannalla.. Ajoittain täällä törmää kuitenkin kirjotuksiin, joissa pädetään vaikka ei ole käryäkään asiasta. Esim: "Selkä vihloo. Mitä teen?" V: "Ota maastavetoa, se tekee hyvää selälle!" Ko. neuvoa noudattamalla pääsee helposti saikulle..

No joo sinäänsä samaa mieltä, että jos sivuja on vain muutamia niin sitten se vähän ärsyttää...mutta jos sivuja on satoja niin siinä menee kyllä aikaa ihan vtusti jos kaikki pitäis lukea loppuun.
Sinullekin tiedoksi, että pakkotoistolla on "Search this thread" -nappula, jonka avulla voit hakea ko. threadista hakemaasi asiaa.

Minä aina epätoivoisesti koitan levittää ihmisille tätä sanaa, että siellä on se nappi, ei tarvi lukea jokaikistä postausta erikseen!! :D jospa tästä olisi taas jollekulle hyötyä.