SUPERCARB 1kg -40%

Mikä täällä vituttaa muissa?

Miehet joo, mutta pakkiksen naiset taas ovat kaikki lavakuntoisia (ainakin ensi kesään mennessä) ja muutenkin täydellisiä, joten kokonaisuutena keskivertopakkislaisella on tilastollisesti ihan realistinen kuva itsestään. Ei mitään syytä hermostua siis.

höpö höpö. Kyllä mä tajuan, että välillä jengi piruillakseen "vinkuu" mut rajansa kaikella.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Omien mielipiteiden puuttuminen, liitytään johonkin pakkiksen sisäiseen "grouppiin" ja sen jälkeen kaikkien oman groupin johtajahahmojen mielipiteet ovat yhteisiä koko porukan kesken.

Ei enää voida olla muuta/eri mieltä, kun pelätään että voidaan joutua erilleen laumasta. Jees Jees miehet...

no-bodyn kanssa samaa mieltä. Lisäksi tunnelma foorumilla on omasta mielestäni ollut viime aikoina oudohko, sillä ihmiset vaan joko vittuilevat tai kokevat ylitsepääsemätöntä tarvetta päteä asiassa kuin asiassa. Oma laji nähdään ainoana oikeana ja muut lajit haukutaan pystyyn. Ainakin aikaisempina vuosina suhtautuminen on ollut "suvaitsevampaa". Lisäksi pitkään aikaan ei ole ollut tervehenkisiä väittelyitä, jossa osapuolet myös muistaisivat perustella mielipiteensä, vaan homma menee heti parin viestin jälkeen mollaamiseksi ja juupas-eipäs-linjalle. Varsinkin treeni ja aloittelijoiden osio on mennyt tältä osin pilalle.

Hernarien vetäminen nenään turhanpäiväisistä asioista. Kärpäsistä tehdään härkäsiä ja siitä jatketaan vielä pitemmälle...

Toinen juttu on päteminen ja se, että minäminäminä en osaa tehdä mitään väärää. Kai tästä päädytään samaan hernarien nenäänvetämiseen myös. Pientä nöyryyttä kehiin. Pätemistä esiintyy varsinkin nuorten punttimimmien keskuudessa, sillä he ovat niin vituin kovia kimmoja, kun käyvät salilla tai harrastavat kamppailulajeja tai vastaavaa. Ei siinä nykyaikana ole enää mitään ihmeellistä, että nainen käy salilla, vaikka vähemmistöön siellä kuuluukin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
En tiiä. Niin kauan kun mää olen täällä kirjoitellut, on ollut tätä vittuilua, nillitystä ja kuppikuntailua. Sitä vaan ajan kanssa oppii, että mistä asioista kannattaa pitää se suu supussa, jos ei halua, että paska iskee tuulettimeen.

Samaa mieltä kuppikuntaisuudesta. Lampaat seuraavat hengellisiä johtajiaan julistaen kaiun tavoin lukemiaan mantroja.
Oma ajattelu on tämän yhteiskunnan katoava luonnonvara ja varsinkin se ilmenee näissä foorumi"keskusteluissa".
Kaikki kehitys ja muutos koetaan uhaksi. Varmaan kun se meidän Pentti silloin 70-luvulla oli vahvin piirinmestaruuskisoissa. Muut roinaa ja on pellejä, koska kyllä Pentti tietää kun se sano niin. Ei tullut mieleen, että toiset on avoimempia oppimaan ja kokeilevat uusiakin asioita?

Mä luulin jossain vaiheessa tämänkin foorumin naiviuuden johtuvan nuoresta ikäjakaumasta. Tämä osoittautui vääräksi luuloksi.
Nykyajan nuoret ovat huomattavan paljon tietoisempia ympäristön tapahtumista ja silmät on auki jopa muihin kulttureihin ja tapoihin.
Kun taas vanhat jarrut toppahousuissaan jatkavat niiden iankaikkisen vanhojen fraasiensa hokemista, täysin silmät ummessa sille, että muuallakin kun kototunkion takana on elämää. Nykyajan nuoret voivat myöntää tekevänsä virheitä ja myöntää olevansa joskus väärässä. Nämä toppahousut eivät koskaan.
Siksi onkin niin jumalaton harmi, etteivät nämä tietoiset nuoret uskalla kertoa mielipiteitään, vaan huutelevat turvallisesti toppahousujen turvallisten fraasien takaa.

Vedetään nyt porukalla herneitä nenään ja haukutaan muita. Varsinkin jos ne muut on parempia. Kun ei vaan tarttis myöntää olevansa ite väärässä.

En tiedä vituttaako vaiko huvittaa, mutta jos joku muistaa sen väittelyketjun,missä oli myötä-ja vastaotteesta sivukaupalla vääntöä,niin ei hyvää päivää. Ihmiset on joko vitun tyhmiä tai ymmärtää asiat tahallaan väärin.

Turhanpäiväinen vittuilu, laumanjohtajien palvominen, auttamattomuus ja uusien dissaaminen sekä mielipiteiden perustelemattomuus / yhden sanan vastaukset.

Ketkä ovat pakiksen johtajahahmoja? Vai liittyykö tämä treenikeskusteluihin, joita seuraan lähinnä satunnaisesti (:nolo:), kun tarvitsen jotain spesifistä neuvoa omaan treenini?

Oho tämmönenki ketju, vitutankohan jotakuta? Varsinki kun näin vanhana pyörin täällä keskuudessanne, treenannuki sen verran kauan että osa ei oo syntynykkää (25v) kun oon jo alottanu. Huono kehitys, tiedän :(

Ei mua vituta kukaan eikä mikään. Semmosia höpönassuja ootte.

Oho tämmönenki ketju, vitutankohan jotakuta? Varsinki kun näin vanhana pyörin täällä keskuudessanne, treenannuki sen verran kauan että osa ei oo syntynykkää (25v) kun oon jo alottanu. Huono kehitys, tiedän :(

Ei mua vituta kukaan eikä mikään. Semmosia höpönassuja ootte.

Ei mua ainakaan vituta, sä oot semmonen höpönassu itekin :haart:

Jos jostain pitäisi mussuttaa olisi se "old school"-menon väheneminen. Pakkiksen tausta entisenä roinaforumina on jossain määrin hiipunut ja menettänyt sen oman loistonsa, mutta sitä on kehitys ja se pitää ymmärtää :) Kyllä mä silti toisinaan kaiholla kaipaan sitä väkeä mikä täällä on vaikuttanut 2002-2008, sen jälkeen kasvu on ollut niin suurta että meininki on loogisestikin erilaista.

Ketkä ovat pakiksen johtajahahmoja? Vai liittyykö tämä treenikeskusteluihin, joita seuraan lähinnä satunnaisesti (:nolo:), kun tarvitsen jotain spesifistä neuvoa omaan treenini?

Mulle tuli mieleen ihan sama. Tai lähinnä minusta on aika selvää, että kuppikuntautumista tapahtuu tässä ja kaikissa muissakin laajemmissa ihmisyhteisöissä, mutta en osaa nimetä mitään selkeitä "johtajia". Totta kai se vaikuttaa, että osa porukasta on kirjoitellut tänne jo vuosia ja tuntee toisensa myös yksityiselämässä.

Muistan pakkishengailuni alkutaipaleelta, että tuntui aika vaikealta päästää sisään oikein mihinkään juttuihin ja uusille kirjoittelijoille osataan olla aika tylyjä. Tämä korostuu, jos menee vielä keltanokkana esittämään jonkun "sopimattoman" mielipiteen, jota ei osaa/tajua kunnolla perustella.

Minusta kuitenkin hyviä juttuja on ollut paljon enemmän kuin huonoja, ja jos meno alkaa kyllästyttää, niin aina voi lopettaa kirjoittelemisen kokonaan. Niin on jo aika moni tehnytkin. Tämä ei siis tarkoittanut, että hyviä parannusehdotuksia ei saisi esittää tai olla eri mieltä valtavirran kanssa.

Yksi heikkouteni on, että en aina muista, että kaikkien ajatus ei lennä yhtä nopeasti kuin minun.

Omien mielipiteiden puuttuminen, liitytään johonkin pakkiksen sisäiseen "grouppiin" ja sen jälkeen kaikkien oman groupin johtajahahmojen mielipiteet ovat yhteisiä koko porukan kesken.

Ei enää voida olla muuta/eri mieltä, kun pelätään että voidaan joutua erilleen laumasta. Jees Jees miehet...

Mitkä ihmeen groupit? Täytyy kyllä rehellisesti sanoa että tämän täytyy olla joku uusi juttu koska itsellä on ainakin mennyt aivan ohi.

Mutta noi omien mielipiteiden puuttuminen on kyllä välillä ollut ärsyttävää. Siitä syystä en itsekkään ole jaksanu kirjotella tuonne treenipuolelle. Siellä on valloillaan yhä useammin tämä "aloittelijat neuvoo aloittelijaa".

Ite ainakin huomannu et palstalla on sellasta grouppi/kuppikunta meininkiä ihan helvetisti. Ja jotain homoläppää en kyl tajua yhtään. Menee maku seurata mitään reenipäiväkirjoja kun sivukaupalla on sellasta paskaa siel. Ite ku muistelee mitä täällä oli treenikeskustelun meininki ylipäätänsä vuosina 2005-2007 ni oli se ihan eri tasolla. Osioilla kirjoitti enempi asioista tietäviä, eikä ainoastaan 17 vuotiaita finninaamoja jotka on 1kk puskenu G6sella muna pystyssä, ja kaikki muu on paskaa paitsi painonnostoliikkeet ja kroppa 15 kertaa läpi viikossa jne. Ei ihme et monet aikasempien vuosien kirjottelijat on lähteny menemään. Nykyajan nuorempi sukupolvi ei arvosta mitään mitä joku kokeneempi on saanut aikaan. Archeytä kohtaan lentää kyl niin paljon paskaa mitä en tajua ollenkaan. Ukko on yli 50 ja sellasessa kunnossa missä ei ole kuin 10 ehkä tältäkin palstalta. Kokemusta ja tietämystä löytyy, ja jengi palvoo vaan esmes The Only Truth Hulkkia. Ihminen on vaan sellanen luonne et kun tarpeeks on aikaa ni kaikki menee lopulta siihen lammasmoodiin joissa yksi tai pari sanoo mitä tehdään ja miten.

Mua ei juuri kiinnosta olla osallisena missään klikeissä, mielummin olen oma itsenäinen kusipääni.

Mä en aiemmalla avautumisellani tarkoittanut ketään iän puolesta suoraan, vaikka siltä ehkä vaikutti.
Voimanosto herättää tunteita ja sehän on pelkästään hyvä asia. Tosin kun se levy jää pomppimaan samaan raitaan (lähes) aina samoilla jarruilla.
Ei se ole keskustelua jos jankutetaan sivutolkulla perustelematta, muita haukkumalla ja muutenkin jollain kokemuskortin oikeudella.

On tässä itse kukanenkin seurannut näitä touhuja melko pitkään. Siitä ei sen enempää, sillä en koe tarvetta todistella.
Voimanostoketjuissa nämä antipatiani olen kehittänyt. Peace & relax.

Hauska ilmio keskustelufoormuilla (kaikilla joita seuraan). Aika ajoin valitetaan tason laskemisesta, sisapiireista ja fiilistellaan menneita aikoja. Toistuu about tasaisin valiajoin.

Miten olis sellanen oma keskustelualue, jolle pääsee kun on tarpeeksi vanha nimimerkki? Treenipuolellakin voisi olla vähän mielenkiintoisempaa juttua kuin se g6 ja kyykkyä joka ongelmaan. Tosin taas toi kuppikuntahomma saattaa voimistua siellä. Tiedä häntä.

Onnkeksi ite oon sellanen ettei juuri mikään ärsytä ja pystyy aika tehokkaasti ignooraamaan. Muuten täällä kyllä saisi aika hiilenä olla kokoajan :D se mitä muistaa siitä ajasta kun tänne liittyi, niin aika paljon painavampaa asiaa oli treeni- ja ravintopuolella. Sen takia en ole viitsinyt täältä enää kysellä mitään, koska vastausta tuskin saa. Oikeastaan gymlogit ja kisareportaasit ainoa syy miksi viitsin maksaa vipit. Tätä menoa ei kehtaa pakkiskuteitakaa enää pitää :D

Back
Ylös Bottom