SUPERCARB 1kg -40%

Mikä täällä vituttaa muissa?

Höpsistä. Näytä joku thread mimmipuolelta jossa on suositeltu hilavitkutusjumppaa? Ei niissä neuvoissa nyt niin paljon eroa loppujen lopuksi ole, ideana vaan mimmiosasto sen takia hyvä, että naisista on kiva kysellä naisilta, ainakin alussa. Sama se on ihan livenä tuolla salillakin; kyllä se nyt aloittelijanaisen (ja edistyneemmänkin :jahas: ) vaan mukavampi on kysyä tekniikkavinkkejä penkkiin siltä kilpailevalta voimanostajanaiselta kuin joltain äijänrutaleelta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Niin, no jos haluu vetää jotain hilavitkutusjumppaa, niin ehkä parempi pistää ne tredit sinne. Mutta jos haluaa oikeesti tuloksia, niin kyllä sillon joutuu tekee niitä vittumaisen raskaita liikkeitä.
Miten esim vipunostot muuttuvat jos verrataan ketjua mimmien puolella ja yleisellä?

Höpsistä. Näytä joku thread mimmipuolelta jossa on suositeltu hilavitkutusjumppaa? Ei niissä neuvoissa nyt niin paljon eroa loppujen lopuksi ole, ideana vaan mimmiosasto sen takia hyvä, että naisista on kiva kysellä naisilta, ainakin alussa. Sama se on ihan livenä tuolla salillakin; kyllä se nyt aloittelijanaisen (ja edistyneemmänkin :jahas: ) vaan mukavampi on kysyä tekniikkavinkkejä penkkiin siltä kilpailevalta voimanostajanaiselta kuin joltain äijänrutaleelta.

No toi nyt oli vähän provosoiva heitto, mutta jääköön sellaiseksi. Joo toi on ihan hyvä pointti, että aloitteliva nainen kysyy mieluummin naiselta. Mutta jos palstan keskustelijat on 80% miehiä, niin niitä päteviä neuvoja ja niksejä vois löytyä enemmän yleiseltä osiolta.

Miten esim vipunostot muuttuvat jos verrataan ketjua mimmien puolella ja yleisellä?

Eihän ne mihinkään muutu, mutta jotkut naiset (en nyt puhu välttämättä punttimimmeistä, vaan yleisesti naisten treenistä, mitä oon omalla salilla nähnyt) voi vähän arkailla sellasten "äijä liikkeiden" kanssa.

Takertukaan nyt mieluummin tohon kohtaan, jossa sanon, että miks noita lihasvammatredejä ja muita sellaisia tredejä ei voi pistää yleiselle, jotka ei tavallaan koske naisia, vaan kumpaakin sukupuolta (eikä liity edes treeniin). Toki naiset saa keskustella keskenään niistä, jos haluaa, mutta mä en vaa ymmärrä tässä sitä syytä.

:piis:

Keskustelut täällä menee jatkuvasti ihan ihme vänkäämiseksi jostain epäolennaisesta alkuperäistä aihetta sivuavasta seikasta. Ei sillä, tulee kyllä itsekkin turhan usein sorruttua tuollaiseen, mutta niinhän se asia on, että se toisissa ihmisissä eniten v*tuttaa mikä v*tuttaa itessäkin. Tjsp.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Taso on ollut hyvä kokonaisuudessaan, mutta kun on pakko jotain valittaa:

Niinkuin kävi varmasti jo aiemmin ilmi, että kun jotkut kirjoittaa tyyliin: "moi olen tässä harjoitellut jo kauan mitä liikkeitä teen syön paljon eikä lihas kasva olen lukenut täältä paljon hyviä vinkkejä paljon porukka nostaa penkissä syön nyt rahkaa".

Sit vielä se kun joku perustelee vaikka jotain väittämäänsä linkkeinä ja just joillekin englanninkielisille sivuistoille, jossa on enemmän tekstiä kuin raamatussa ja semmoisia sanoja joita ei yksinkertaisesti osaa ymmärtää vaikka olisikin hyvä englannissa, koska on paljon sanoja joita ei ymmärrä.
Eikä siinä mitään, koska eihän suomessa ole niin paljoa tutkimuksia edes tehty asioista, mutta että siinä voisi viisaampi koittaa vaikka selittää edes pääpiirteittäin sen asian, niinkuin jotkut muut sitten myöhemmin onneksi tekevät! :)

Tuota olen kyllä kans ihmetellyt. Jos kerran joku on ite sen nerokkaan englanninkielisen selostuksen jo lukenut, niin onko se niin vaikeeta kirjoittaa siitä briiffaus? Ite en kyllä viitti ikinä noita tutkimuksia lueskella, sen verran paljon jaarittelua niissä on.... Minusta olisi myös paljon uskottavampaa, jos olisi selkeäsi esillä se miten lukija on tuon tekstin ja perustelut siinä käsittänyt, eikä vaan jotain linkkiä tai hankalilla sanoilla höysettyä copypaste tekstiä.

Itseä ärsyttää kun joku uusi tulokas ekaa kertaa kysyy jotakin asiaa, niin
a) hakua ei ole käytetty
b) tulee lyhyt kysymys hirveän anteeksipyyntölitanjan saattelemana

Se vähän vituttaa kun kyselee roinapuolella kuuri päällä treenaamisesta, ni käsketään laittamaan treeni osioon. Kun laittaa treeniosioon ni siellä käsketään kysymään roina puolelta. Näin ne hommat etenee... :jahas:

Ärsyttää ne ihmiset jotka ei mistä syystä milloinkin pidä jostain toisesta tyypistä...niin sitten pitää päästä kommetoimaan jotain pikku vittuilua sen inhokin viestiin.
Vinkki: jos joku tyyppi ärsyttää voi vaikka jättää sen kommentit lukematta ;)

Ärsyttää ne ihmiset jotka ei mistä syystä milloinkin pidä jostain toisesta tyypistä...niin sitten pitää päästä kommetoimaan jotain pikku vittuilua sen inhokin viestiin.
Vinkki: jos joku tyyppi ärsyttää voi vaikka jättää sen kommentit lukematta ;)
Tunnen piston sydämessäni :D

voisko ketjuissa chattailyt siivota pois samantien? Vituttaa kun jossain ketjuissa pari tyyppiä alkaa viestittelemään jotain inside-läppää parilla lausella joskus useankin sivun verran.

"moi"
"meeksä huomenna?"
"joo mä meen huomenna"
"haha"
"hihi"
"mä tuun kans"
"joo tuu vaan"
"niin huomenna?"
"joo huomenna"
"ettei tänään"
"joo ei tänään"
"ei sulle kävis keskiviikko?"
"ei mulle käy keskiviikko"
"ok"
"ok"
"joo, huomenna siis"
"hihi"
"haha"
"lol"
":D"
"äks-dee moi"
"moi moi"
"nähään huomenna"

Tosiaan sori jos olen tiukkapipo mutta vituttaa lukea ketjuja joissa joutuu parhaimmillaan hyppimään sivukaupalla yli parhaiden kaverusten keskinäisen jutustelun.

voisko ketjuissa chattailyt siivota pois samantien? Vituttaa kun jossain ketjuissa pari tyyppiä alkaa viestittelemään jotain inside-läppää parilla lausella joskus useankin sivun verran.

"moi"
"meeksä huomenna?"
"joo mä meen huomenna"
"haha"
"hihi"
"mä tuun kans"
"joo tuu vaan"
"niin huomenna?"
"joo huomenna"
"ettei tänään"
"joo ei tänään"
"ei sulle kävis keskiviikko?"
"ei mulle käy keskiviikko"
"ok"
"ok"
"joo, huomenna siis"
"hihi"
"haha"
"lol"
":D"
"äks-dee moi"
"moi moi"
"nähään huomenna"

Tosiaan sori jos olen tiukkapipo mutta vituttaa lukea ketjuja joissa joutuu parhaimmillaan hyppimään sivukaupalla yli parhaiden kaverusten keskinäisen jutustelun.

Onko täällä muka vielä tällaisiakin ketjuja?
WTF*** tredi saatiin jo naristua pois maailmankartalta , mutta onko täällä vielä joku tredi joka ihmisiä hiertää?

Älä suotta. Tämä on sama kuin mutalätäköiden kanssa, onhan ne vähän ällöjä mutta pakko mennä läträämään.

Nii-in, jotkut ei koskaan kasva tämän vaiheen yli...

Muuten hyvä foorumi, mutta tuntuu ettei muutamien äärikiihkolaisten takia tunnu syntyvän minkäänlaista älyllistä keskustelua.
Vituttaa suunnattomasti aikuisten ihmisten tasapäisyys ja käytöstapojen puute.
Itse kunnioitan kaikkia voimailijoita liittoon, kokoon tai tuloksiin katsomatta.

Millään foorumilla en ole nähnyt minkään muun lajin tai liiton edustajien rääväävän ipf:n nostajia tai liittoa.
Ainakaan merkittävissä määriin, saati olevan mitään ristiretkeläisiä huutamassa omaa uskoaan.
Toisin päin homma ei näin olekaan. Ja ei tämä ei johtune ipf:n hyvyydestä, vaan KÄYTÖSTAVOISTA!
Mullakin olisi jokunen sana sanottavana em liitosta, sen nostajista ja yleensä toiminnasta.
Miksi sitten en ole täällä huutamassa hätääni ja haukkumassa kaikkea siihen liittyvää?
Johtuu käytöstavoista ja kunnioituksesta. Tavan maalaisjärki myös sotii nykykäytäntöä vastaan.
Ei nämä asiat muita haukkumalla parane! Eikä varsinkaan vähennä suosiota, sori vaan.

Mainittakoon allekirjoittaneenkin vajoavan välillä lapsellisuuksiin.
Mainittakoon myös etten ala rapaamaan mitään lajiliittoa edustajiensa idioottimaisuuksista.

Aamen.

Jengin itsesäälissä kieriskely ja todella vääristyny minä kuva aka "yhh oon niin kynis"

Jengin itsesäälissä kieriskely ja todella vääristyny minä kuva aka "yhh oon niin kynis"

Miehet joo, mutta pakkiksen naiset taas ovat kaikki lavakuntoisia (ainakin ensi kesään mennessä) ja muutenkin täydellisiä, joten kokonaisuutena keskivertopakkislaisella on tilastollisesti ihan realistinen kuva itsestään. Ei mitään syytä hermostua siis.

Tää kuoro joka nykyään treeniosiolla on. "Tee kyykkyä, missä jalat, käytä searchia, G6, 1 jakonen sata kertaa viikossa..."

Tuntuu et treeniosion kulta ajat on taaksejäänyttä elämää.

Tää kuoro joka nykyään treeniosiolla on. "Tee kyykkyä, missä jalat, käytä searchia, G6, 1 jakonen sata kertaa viikossa..."

Tuntuu et treeniosion kulta ajat on taaksejäänyttä elämää.

Tätä sivuten voisin lisätä, että varsinkin aloittelijoiden osiolla juuri noita teemoja tuputetaan papukaijamoodissa kaikille jotka kysyvät jotakin, täysin riippumatta siitä, mitä on kysytty tai mitä tavoitteita kysyjällä on. Vaikka Ville15vee kysyy, miten saisi kotikonstein parannettua punnerruksia tai leukoja koulun kuntotestiä varten että saisi parannettua liikunnan numeroa, niin vastaus on että "mee salille ja tee geekutosta ja syö proteiinia". Jos Ville15vee erehtyy kertomaan, ettei ole kiinnostunut bodauksesta niin sille kerrotaan että mittojen perusteella se on laiha kynis ja varmasti vielä homo, joten parempi olisi vaan alkaa kiinnostumaan bodauksesta, tehdä geekutosta ja työntää ne koulun kuntotestit perseeseen.

Vaikka suuri osa treenipuolelle kirjoittelevista on tavoitteellisesti treenaavia, mikä on hieno asia, niin osoittaisi suurta avarakatseisuutta hyväksyä se, että kaikki eivät ole vaan joidenkin tavoitteet ovat pelkässä kuntojumpassa, he viihtyvät pakkiksen mittapuulla kyniskropassa, heillä on siihen oikeus ja jos heitä haluaa neuvoa, niin olisi asiallista neuvoa heitä niiden omien tavoitteiden pohjalta eikä tuputtaa HCBB-meininkiä kaikille.

Yhtä tyhmää on sekin, että jos joku vuosikaudet treenannut mörkö rekkautuu kysymään ideoita katkenneen kehityksen uudelleen käynnistämiseen, niin ensimmäisenä tarjotaan silloinkin geekutosta.

Kun G6 tässä esimerkiksi päätyi, niin se on munkin mielestäni ihan hyvä ja selkeä ohjelma tavoitteellisen saliharrastuksen aloitteluun, mutta ei mikään saatanan ihmeohjelma jota voi syöttää kenelle tahansa edes kysymystä lukematta.

Back
Ylös Bottom