Mikä sporttinen/nopea auto 25-30keur?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caracas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saisko Turbo X:ää vähän reilummilla kilometreillä jo tuohon kolmeenkymppiin?
Vai oliko niin että thredin aloittaja ei tarvinnut kuin 2 oikeaa istumapaikkaa.... tuohon mahtuisi oikeasti perhe, mutta ei silti kovin iso auto. 2.8-litrainen V6 bensaturbolla 280hv ja nelivedolla. 0-100 kmh 5.7s. "Valmistajan mukaan reilulla kaasun painamisella siitä saa jopa 80 prosenttia välittymään taka-akselin kautta. Se tekee ajamisesta lystiä." Isot pojat puhuneet, että jos ei tuo 280hv riitä, niin saa aika helposti lisää tehoja niin että riittää. Siis hetkeksi, mikäänhän ei riitä, kun tottumus iskee.

http://www.iltalehti.fi/autot/200802227270973_at.shtml

saab-turbo-x-3-big.jpg


saab-turbo-x-2-big.jpg


edit: aika huonosti näköjään Suomesta löytyy. Noitahan tehtiinkin vissiin vain 2000kappaleen erä vuonna 2008, joku "jubileumsutgåva", jos oikein muistan. Sveduista varmaan löytyis. Perkele, pitäiskö lähteä itse hakureissulle...;)
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mini on pirun hauska ajaa vaikka oli vaan Cooper testissä. Tuli heti hyvälle mielelle ja oli kuin mikroauton ratissa olisi :) Ovat vaan aika kalliita käytettyinäkin ja varusteet maksaa tuhottomasti.
 
159:lle ja Breralle peukut täältä. Käy ihmeessä ajamassa eri koneilla. Breran hinnat kyllä Suomessa jokseenkin korkealla. Nahat muotoiltu uusiksi (onnistuneesti) muistaakseni 08 tai 09 mallivuoteen.

Jos Alfat kiinnostaa niin tammikuussa Suomessa (Autofennican sivujen mukaan) tulisi tarjolle uusin malli Giulietta. 1750 TBI tarjoaisi 235hv, mutta hinta olisi huhujen mukaan +35 tonnia. 170 heppaisena on tarjolla bensaturbo ja dieseli ja niissä hinta jäänee alle 30 tonniin. Kai noissa ihan hyvin on viripotentiaaliakin on.

Alfoissa kun on nykyään GM:n koneet niin se toi luotettavuutta mutta luonne meni kuulemma moottorista. Aika tasaisia jurnuttajia. Ulkonäkö on kyllä 10+
 
Paljon mielenkiintoisia vaihtoehtoja tullut vastaan, yllättävän bemarivoittoista kuitenkin. Itse kävin taas vaihteeksi vkl ajamassa boxster S ja 996 911 "perus" carreran. Noh ei mitään uutta, hyviä autoja ajaa ja tuttuja.

Nostan tässä joitain mitä ehdotettu.

- Jaguar s-type R, olen tätä miettinyt kanssa jossain vaiheessa mutta kun x-type ja s-type on niin modeota nahoilla että minua häiritsee että autossa on samat vivut ja katkaisijoita kun mondeossa. Muuten ihan kiva vaihtoehto.

- Mini cooper S. Näitä nyt on niin perhanasti kadulla, ajossa ihan kiva mutta voimaton.

- Mustang on tyylikäs mutta ei taida saada kuin sillä pikkukoneella hintaluokassa ja muistelen että top gearissa haukuttiin että jostain syystä autossa on takatukivarsiston ratkaisut kivikaudelta ja sitä kautta ajettavuus heikompi.

- E46 M3, varmasti hyvä auto ajaa ja voimakas mutta jotenkin tästä tulee pappa betalar mieleen
 
- Mini cooper S. Näitä nyt on niin perhanasti kadulla, ajossa ihan kiva mutta voimaton.



Kannattaa kokeilla jos sattuu cooper S works-kitillä vastaan. Siinä alkaa olemaan jo kivasti tehoa niin pieneen kippoon.

- E46 M3, varmasti hyvä auto ajaa ja voimakas mutta jotenkin tästä tulee pappa betalar mieleen

Toisaalta olet +30v mies. Kannattaako enää miettiä tuleeko jollekkin corollalla kihnuttavalle tiksin kiertäjälle mieleen että "tollasiin autoihin on varaa vaan jos isi maksaa!"
 
Toisaalta olet +30v mies. Kannattaako enää miettiä tuleeko jollekkin corollalla kihnuttavalle tiksin kiertäjälle mieleen että "tollasiin autoihin on varaa vaan jos isi maksaa!"

Siis lähinnä mieleen tuleekin oman ikäiset ja vanhemmat ihmiset jotka saattaa ajatella että yritän olla nuorempia kuin olen tai jotain vikaa päässä muuten. =)
 
Miten olisi Honda NSX? Tuo voisi käytettynä tuontiautona mahtua haarukkaan, ja olisi ainakin erilainen. Ja fucking tyylikäskin!
Autoa tehtiin vuosina 1990-2005, joten siitä löytyisi kohtalaisen tuoreitakin yksilöitä tarvittaessa.

Keskimoottori takaa pidon talvella :D

Sinäkin, rahi, voisit olla yhtä cool kuin Ayrton Senna:




honda-nsx-r-back-3_70.jpg


Haha valkoiset tennissukat noiden kenkien kanssa.
Niin.. se voisit olla sinä :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Zone-sarja -42%
Haha valkoiset tennissukat noiden kenkien kanssa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten olisi Honda NSX? Tuo voisi käytettynä tuontiautona mahtua haarukkaan, ja olisi ainakin erilainen. Ja fucking tyylikäskin!
Autoa tehtiin vuosina 1990-2005, joten siitä löytyisi kohtalaisen tuoreitakin yksilöitä tarvittaessa.

Noi on härskin hintaisia tsäpänissäkin. Kattelin stock -listoja ja siellä oli pari 90-luvun alkupuolen autoa tällä hetkellä myynnissä. Molempien hinta 2 miljoonaa jeniä joka on tax-freenäkin Suomessa jo lähelle kolmeakymppiä. Huutokaupoista voi osua edullisemmin mutta vilkaisin hintatilastoja ja kyllä ne hinnat 90-luvun alkupuolen autoilla on ollut lähellä 2 miljoonaa jeniä. Silmiin osui kaksi -05 mallia joiden myyntihinnat olivat 9 ja 12 miljoonaa jeniä, euroina (tax-free) siis 112t€ ja 148t€. :wtf:
 
NSX on halpa USAssa. Duunikaverilla oli siellä tuollainen ja muutenkin noita oli tiellä sen verran, että joku on hyvinkin voinut tuoda muuttoautona Suomeen. Rattikin on oikealla puolella.
 
NSX on halpa USAssa. Duunikaverilla oli siellä tuollainen ja muutenkin noita oli tiellä sen verran, että joku on hyvinkin voinut tuoda muuttoautona Suomeen. Rattikin on oikealla puolella.

No ei se halpa ole sielläkään. Näyttäis äkkiseltään alle 20000$ maksavat olevan kolaroituja. 1800$ on palveluna ostettu yksittäisen auton tuontikulu kontissa. Sitten tullit ja alvit päälle. Ja sen jälkeen alkaa vasta rekisteröintikulut ja iki-ihana autovero. Autollahan on muuten ollut Suomessakin hinta. Se oli markka-aikaan 1100000 markkaa. Onneksi autoveroa ei perusteta tuohon vanhaan myyntihintaan.

Mutta kallis on NSX, tuo sen mistä päin vaan. Sitäpaitsi JDM vehkeissä ratti on nimenomaan oikealla puolella. Täkäläisissähän se on vasemmalla. ;)
 
En yksinkertaisesti pysty ymmärtämään näiden ”viritettyjen perusautojen” ideaa (Mitsu, subaru, bmw, audi, mazda yms.) Mitä pirun järkeä on maksaa 30k€ jostain >5v vanhasta tehokkaasta romusta, jos uuden samanlaisen auton (yleensä tosin uudemman mallin) saa halvemmalla (tosin sillä perus 100-150hv moottorilla) ja täydellä takuulla.

Onko se niin hienoa helvetillisen melun saattelemana kiihdytellä valoista sinne 50-80 km/h nopeuksiin sen 3s nopeammin,että siitä riemusta kannattaa menettää kaikki auton mukavuusominaisuudet ja siis maksaa helvetisti enemmän. 95% kansastakin pitää kyseisiä autoja lähinnä noloina.
 
Paljon mielenkiintoisia vaihtoehtoja tullut vastaan, yllättävän bemarivoittoista kuitenkin. Itse kävin taas vaihteeksi vkl ajamassa boxster S ja 996 911 "perus" carreran. Noh ei mitään uutta, hyviä autoja ajaa ja tuttuja.

Nostan tässä joitain mitä ehdotettu.

- Jaguar s-type R, olen tätä miettinyt kanssa jossain vaiheessa mutta kun x-type ja s-type on niin modeota nahoilla että minua häiritsee että autossa on samat vivut ja katkaisijoita kun mondeossa. Muuten ihan kiva vaihtoehto.

Jos laatu on samalla tasolla kuin muissa S-typeissä niin älä.
 
En yksinkertaisesti pysty ymmärtämään näiden ”viritettyjen perusautojen” ideaa (Mitsu, subaru, bmw, audi, mazda yms.) Mitä pirun järkeä on maksaa 30k€ jostain >5v vanhasta tehokkaasta romusta, jos uuden samanlaisen auton (yleensä tosin uudemman mallin) saa halvemmalla (tosin sillä perus 100-150hv moottorilla) ja täydellä takuulla.

Onko se niin hienoa helvetillisen melun saattelemana kiihdytellä valoista sinne 50-80 km/h nopeuksiin sen 3s nopeammin,että siitä riemusta kannattaa menettää kaikki auton mukavuusominaisuudet ja siis maksaa helvetisti enemmän. 95% kansastakin pitää kyseisiä autoja lähinnä noloina.

Sitä voi kiihdytellä muuallakin kuin liikennevaloissa. ;) En myöskään usko, että mukavuusominaisuuksista joutuu luopumaan sen kummemmin, vaikka tehoa onkin enemmän. Epäilen myös että kovin moni prosentti on kanssasi samaa mieltä. Nolo olet sinä katkerana itkemässä...
 
En yksinkertaisesti pysty ymmärtämään näiden ”viritettyjen perusautojen” ideaa (Mitsu, subaru, bmw, audi, mazda yms.) Mitä pirun järkeä on maksaa 30k€ jostain >5v vanhasta tehokkaasta romusta, jos uuden samanlaisen auton (yleensä tosin uudemman mallin) saa halvemmalla (tosin sillä perus 100-150hv moottorilla) ja täydellä takuulla.

Onko se niin hienoa helvetillisen melun saattelemana kiihdytellä valoista sinne 50-80 km/h nopeuksiin sen 3s nopeammin,että siitä riemusta kannattaa menettää kaikki auton mukavuusominaisuudet ja siis maksaa helvetisti enemmän. 95% kansastakin pitää kyseisiä autoja lähinnä noloina.

Eihän tossa oo mitään järkeä. Sun mukaan vanha tehokas romu = uusi samanlainen 100-150hv moottorilla. Ensinnäkin 100-150hv ei ole vielä mielestäni tehokas auto ja toisekseen suosittelisin kokeilemaan miten romulta tollanen 5v tehokas auto tuntuu.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom