Mikä sporttinen/nopea auto 25-30keur?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caracas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vetelee ihan hulluna kun testasivat Startissa ko. kiesin.

Jep saman allekirjoitan. Samalla saa kunnon old school turbolagin niin sitten mennäänkin jo satunnaiseen suuntaan pari sekunnin viiveellä. Ulkonäkö oli ihan jees.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voimaa, uskottavuutta ja tyyliä pitäisi olla.
Mun mielestä tämä on kyllä mahdoton yhtälö tuohon rahaan.

a)perusauton tehoversio - ei uskottavuutta ei tyyliä eikä välttis riittävästi voimaa
b)vanha tehokas auto - ei uskottavuutta, ei tyyliä

Tietty vaan oma mielipide, mutta ainoastaan rahalla saa kaikkia kolmea. Eikä silloinkaan kaikkien mielestä. :D
 
Jaguar s-type R:ssä pitää tietysti huomioida vaihteiston kunto. Käsittääkseni R:ssä on parempi loota kuin alle neljän litran malleissa ja näin myös kestävempi. Mutta eihän mikään loota järjetöntä revittelyä kestä. Pitäisi siis tietää auton historia.

Jaggen ajajat harvemmin ovat revittelevää sorttia, mutta eiköhän niitäkin löydy. Mondeomaisuutta en osaa sanoa, en ole koeajanut koskaan mondeota tai muutakaan fordia. Itselläni tuo S-type tuo lähinnä ajattoman tunteen, semmosella vois ajaa pitkäänkin. X-type taas aivan erilainen eikä ollenkaan mun makuun. XF on taas liian kallis, liian moderni. Vanhemmat XJR:t taas on niin pirun isoja, mutta hienoja nekin. Noissa myös vahvat laatikot.
 
Suppeita on mielipiteet joillain tääl, tyyliäkin kun on monenlaista. Joku tykkää siitä ralli-"tyylistä", joku että pitää olla hiljasta että on tyylikäs jne.....jne...Kyllä ne topicin melko alussa jo tuli selväks aika hyvin, mitkä on vaihtoehdot, nyt vaan miettimään mikä on itselle se oikea. Frankille vois sanoa, et itse olisin mieluummin ilman autoa ku ajelisin sillä perusperhevessalla. Niin tärkeää auton luonne ja "tyyli" on.
 
Frankille vois sanoa, et itse olisin mieluummin ilman autoa ku ajelisin sillä perusperhevessalla. Niin tärkeää auton luonne ja "tyyli" on.

No joo, mielipiteensä kullakin. Itseäni taas hävettäisi näillä spoilerihirvityksillä ajella. Tuo ehdottamani BMW 530D on lastutettuna käytännössä yhtä nopea radalla kuin useimmat tässä ketjussa esitetyt ns.sporttimallit. Sporttinenhan se ei tietenkään silti ole, koska siitä puuttuu se "sporttimalleille" tyypillinen ämpärimuovin kolina ajettaessa. Lisämiinusta tietysti tiloista.
 
Zone-sarja -42%
No joo, mielipiteensä kullakin. Itseäni taas hävettäisi näillä spoilerihirvityksillä ajella. Tuo ehdottamani BMW 530D on lastutettuna käytännössä yhtä nopea radalla kuin useimmat tässä ketjussa esitetyt ns.sporttimallit. Sporttinenhan se ei tietenkään silti ole, koska siitä puuttuu se "sporttimalleille" tyypillinen ämpärimuovin kolina ajettaessa. Lisämiinusta tietysti tiloista.

Tässä threadissa on vaan pieni osa ollut mainitsemiasia "ämpärimuoviautoja". Kannattaa lukea ihan koko threadi eikä vaan osia. On puhuttu paljon juurikin jaguareista, porscheista, mb, bmw linjaa.
 
Enpä tiedä tuostakaan, mistä noita "mielipiteitä" revitään. Oma Evo ei kolise, rämise tai mitään muutakaan vrt esim. BMW. On huippu ajaa oikeasti kelissä ku kelissä ja kyllä sopivasti levitetty korinmuotoilu miellyttää silmää. Ehkä vanhemmat /SubbetEvot sit kolisee...
 
Mun mielestä tämä on kyllä mahdoton yhtälö tuohon rahaan.

a)perusauton tehoversio - ei uskottavuutta ei tyyliä eikä välttis riittävästi voimaa
b)vanha tehokas auto - ei uskottavuutta, ei tyyliä

Tietty vaan oma mielipide, mutta ainoastaan rahalla saa kaikkia kolmea. Eikä silloinkaan kaikkien mielestä. :D

Jos muka ei löydy vanhaa tehokasta autoa jossa on uskottavuutta voimaa ja tyyliä niin vittu mä sanon :D monet vanhat autot nimenomaan on tyylikkäitä ja ajattomia verrattuna uusiin muovikromiautoihin. Tässä tapauksessa taidettiin vaan nimenomaan haluta myös suht uutta autoa, se sulkee pois vanhat ja tyylikkäät.
 
Onkos muuten Ford Focus ST:tä kukaan ehdottanu?
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nyt koko threadia ole lukenut läpi, mutta toivottavasti toi Caliberinkuvatus on tippunut pois laskuista. Kaverilla on mokoma, ja muutamasataa kilometria on tullut sillä ajettua, ja on kyllä aivan kamala auto. Laatu, ja etenkin sisustan materiaalit&viimeistely, jotaan aivan järkyttävää, ja ajettavuus on ihan hirveä. Ohjauksesta puuttuu tunto, vetelee täysin holtittomasti, ja vaihteisto on kun jostaan maansiirtokoneesta.

Focus ST ilmeisesti tippunut pois harkintalistalta, harmi, sillä se on hyvinkin hauska auto. Mites ensimmäisen sukupolven Focus RS? Hauska ajaa, ja ei tulisi toista heti seuraavalla kulmalla vastaan, niitä kun tuotiin muistaakseni 28kpl suomeen, joista yksi on jo mennyt kierrätykseen, kun omistaja pisti sen rusinaksi.

Tai miten olisi, jos pysyisit Skodassa, ja miettisit VRs Octaviaa? Myös mielestäni oikein hyvä auto. Tai jos pienempään kehtaa mennä, niin uusi Fabia VRs? Cooper ässäkin tuli mieleen...
 
Enpä tiedä tuostakaan, mistä noita "mielipiteitä" revitään. Oma Evo ei kolise, rämise tai mitään muutakaan vrt esim. BMW. On huippu ajaa oikeasti kelissä ku kelissä ja kyllä sopivasti levitetty korinmuotoilu miellyttää silmää. Ehkä vanhemmat /SubbetEvot sit kolisee...

En tiedä mihin autoihin Frank vertaili mutta se on varma ettei 530D lastutettunakaan kierrä rataa samaan aikaan kuin nämä spoilerihirvitykset. Jos siis puhutaan STI:stä ja Evosta.



EDIT: Caliber on todellakin aivan kamala auto. Ei nopea millään mittarilla. Laatu kauhea ja ulkonäkö julkaisun aikaan erilainen, nykyään ankea.
 
En nyt koko threadia ole lukenut läpi, mutta toivottavasti toi Caliberinkuvatus on tippunut pois laskuista. Kaverilla on mokoma, ja muutamasataa kilometria on tullut sillä ajettua, ja on kyllä aivan kamala auto. Laatu, ja etenkin sisustan materiaalit&viimeistely, jotaan aivan järkyttävää, ja ajettavuus on ihan hirveä. Ohjauksesta puuttuu tunto, vetelee täysin holtittomasti, ja vaihteisto on kun jostaan maansiirtokoneesta.

Focus ST ilmeisesti tippunut pois harkintalistalta, harmi, sillä se on hyvinkin hauska auto. Mites ensimmäisen sukupolven Focus RS? Hauska ajaa, ja ei tulisi toista heti seuraavalla kulmalla vastaan, niitä kun tuotiin muistaakseni 28kpl suomeen, joista yksi on jo mennyt kierrätykseen, kun omistaja pisti sen rusinaksi.

Tai miten olisi, jos pysyisit Skodassa, ja miettisit VRs Octaviaa? Myös mielestäni oikein hyvä auto. Tai jos pienempään kehtaa mennä, niin uusi Fabia VRs? Cooper ässäkin tuli mieleen...

Caliber on tippunut juu, focus on vähän niin ja näin. Itsellä oli fabia vRS karalan softalla 185hv/450nm, joten ei se oikein enää. Tällä hetkellä vahvimmat on Jaguar Type-S R tai Porsche Boxster S.
 
No ei se halpa ole sielläkään. Näyttäis äkkiseltään alle 20000$ maksavat olevan kolaroituja. 1800$ on palveluna ostettu yksittäisen auton tuontikulu kontissa. Sitten tullit ja alvit päälle. Ja sen jälkeen alkaa vasta rekisteröintikulut ja iki-ihana autovero.
Auto plus konttikuljetus euroina 15-20k. Jos auto on tullut muuttoautona, niin tuonti on tullivapa ja autoverosta on saanut 13.5k alennusta.
 
Huono on bisnesvainu jos myy auton halvalla siksi että itse on saanut muuttoautovähennyksen.
Mitä sä oikein ajat takaa tällä jänkkäyksellä? Että joku parikymppiä NSX:stä USAsta tuotuna maksanut voi pyytää autosta täällä noi mainitsemasi 112k€/148k€ ja joku hullu vielä härmästä löytyy joka tuon maksaa?
 
Mitä sä oikein ajat takaa tällä jänkkäyksellä? Että joku parikymppiä NSX:stä USAsta tuotuna maksanut voi pyytää autosta täällä noi mainitsemasi 112k€/148k€ ja joku hullu vielä härmästä löytyy joka tuon maksaa?

Sitä että se on käytännössä kalliiimpi auto kuin annat ymmärtää. Se ei käy tähän topicciin vaihtoehdoksi koska tässä ollaan ostamassa oikeaa autoa, eikä kuvitteellista. Se ei vielä riitä että jonkun hinnat alkaen -jenkkituonnin voi just budjettiin saada. Autoja on tietojeni mukaan 3 Suomessa eikä yksikään niistä ole aktiivisessa myynnissä.

EDIT: Olet siinä mielessä oikeilla jäljillä että autot on Jenkeissä näköjään halvempia kuin Japanissa. Ja verot on taulukkoja tutkittuani näköjään laskeneet järkevälle tasolle.
 
EDIT: Olet siinä mielessä oikeilla jäljillä että autot on Jenkeissä näköjään halvempia kuin Japanissa. Ja verot on taulukkoja tutkittuani näköjään laskeneet järkevälle tasolle.
Japanissa Ayrton Senna on jumala, ja USAssa nobody. NSX:ää ei tehdä enää, joten Japanissa näistä tulee kohta keräilykohteita. USAssa näitä myytiin aika paljon vuosien varrella, mutta ei taida enää olla kysyntää kun valmistus loppui ja historiaa tuntemattomalle jenkille kyseessä on vain epäkäytännöllinen auto, jossa on liian pieni kone. Nopeaa Hondan haluavalle S2000 on järkevämpi vaihtoehto ja alekorin superautoa etsivät päätyvät Corvetteen.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom