Mikä sporttinen/nopea auto 25-30keur?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caracas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Se on nykypäivää, tehtaan jäljiltä 99% autot on sellasia kompromisseja, että ne ei vaan monelle riitä. Ja osaavat pajat tekevät ihmeitä vakiokoneille, esim. toi Evo 9 on vakiona kuitenkin aika vaisu(ei sellasten mielestä, jotka ei oo ajanu sellasel tai on kokeillu tyyliin kerran/pari) ja jo uudella ohjelmalla+avarammalla putkistolla auton luonne muuttuu todella paljon rajummaksi koko kierrosalueella. Etuvetoiseen alkaa 300hv olemaan jo kunnioitettava luku, mutta saa sellasen toimimaan isommillakin tehoilla kun vaan panostaa alustan osiin. Rungot kestää kaikissa nykyautoissa ja saatavanahan on paljon erilaisia poikkitukia sun muita tuomaan lisäkäykkyyttä...

Niin, tätä juuri tarkoitan. Toki vakiokoneista saadaa kohtuullisilla muutoksilla enemmän eloa, eikä siinä mitään. Mutta kun aletaan vääntämään näitä lähes 300 mailille kulkevia saabbeja/volvoja, niin kysyn vain mitä järkeä? No ehkä harrastusmielessä joo, mutta käyttöautoksi en sellaista haluaisi, kun alustastakin saisi tehdä melkoisen kivireen kohtalaisella nipulla seteleitä. Ehkä olen vain sen verran puuteriperse, että haluan ettei hampaistani paikat tipu vaikka alusta onkin jäykkä.

Niin ja on mulla jotain käsitystä tuosta virittämisinnosta..toinen mopo on maksanut tässä vaiheessa ehkä kahden uuden mopon verran ja kun sen viritysasteeseen alan olla tyytyväinen, niin piti perkele ostaa vielä toinen mopo, jolla uskaltaa ajaa "siviililiikenteessä".
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mielestäni tuo auto tuo vahvemmin kuin audin TT mieleen nämä miespuoliset "kampaajat" ja muutenkin naisten auto. Kuten sanoin tämä oli OMA mielipide.
 
Jos haluaa erottua massasta niin yksivaihtoehto olisi chrysler crossfire
http://www.nettiauto.com/chrysler/crossfire/3488281
En osaa päättää onko tuo jollain erikoisella tavalla hieno, vai vain karsee. Kämpän vieressä usein parkissa tuollainen mutta punainen, ja samaa kelaan joka kerta. :D

Itse haluaisin mieluiten ihan viisi paikkaisen sportin. Tuollaisia 2 paikkaisia harkitsisin vain jos se olisi sellainen kesän kakkosauto.

Whaaaaaat! :hyper:

Oikeasti vuoden 99 malli? Sisusta meinaan. :D

Ulkoahan tuo on jollain tavalla upea, en tiedä miksi. Kivasti näyttää kulkevan myös.
 
Oikeasti vuoden 99 malli? Sisusta meinaan. :D

Ulkoahan tuo on jollain tavalla upea, en tiedä miksi. Kivasti näyttää kulkevan myös.
Ilmeisesti noita on valmistettu vuosina 92-97 eli se on jotain siltä väliltä. Ilmoitukseen laitettu vuosimalli 1999 ilmeisesti puhtaasti käyttöönottopäivän mukaan. Kieltämättä ulkoisenkin olemuksen perusteella voisi veikata auton olevan ennemminkin 89-vuoden tuotoksia. Huokuu sen ajan Alfojen ja Lancia Deltan tyylikkyyttä ;)
 
Mahtaa mennä sormi suuhun kun etsii tolle Maseratille pätevää huoltoa :D Tutulla on Aston Martin ja kun sanoi, että menossa huoltoon, niin kysyin notta minne, vastaus "Tanskaan".

Itse asiassa Espoossa näyttää olevan huoltoa tarjolla, hinnat voi olla kyllä eri luokkaa kun Toyotassa. :)
 
Voimaa, uskottavuutta ja tyyliä pitäisi olla.
Varmaan tuolta Evo/STi -akselilta löytyy parhaiten voimaa ja uskottavuutta, sekä molemmissa plussana toki hyvä viripotentiaali. Tyyli onkin sitten eri asia. :D No, tietty tyylejäkin on monenlaisia. Talviautoinahan nuo ovat mitä hauskimpia pelejä, ja ainakin oman kokemuksen mukaan jos vaan persus kestää meteliä, epämukavuutta ja korkeahkoa kulutusta, niin eipä oikein kummassakaan voi mennä vikaan. Imprezan papatusta kuunneltu nyt kohta kaksi vuotta ja lisää tulossa vielä paljon! :)

Porschea tekisi itselläkin kovasti mieli, mutta jotta pääsisi samaan suorituskykyluokkaan kuin millä nykyisellään mennään, karkaa possujen hinnat jo ihan älyttömiksi. Ehkä joku päivä sit...
 
101.jpg


Kuinkas olis e46 M3 ylempänä jo ehdotettiin.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Toi edellinen bemari on kyllä taas niitä autoja mitä en ymmärrä lainkaan. Auto on kaikinpuolin niin anteeksipyytävän näkönen koko olemukseltaan ja sit sinne laitetaan menevää tekniikkaa. Noh, kaikille jotain :)
 

Tää on mun työkaverin entinen. Hieno vehje hyvällä huolenpidolla. Lukkoperän (quaife) puute vaan vaivas. Orkkisalusta jo tosi hyvä ja jämäkkä.
Itte kuitenkin Audimiehenä ostaisin viritetyn RS4:sen. Harmi vaan, että ei välttämättä ole tarpeeks räyhäkän näköinen ja kunnolla viritetyt (muutakin kuin pelkkä softa) maksaa vieläkin sen neljäkymppiä.

Pelkällä softalla 35K
Hienompi, parempi ja kalliimpi
 
On kyllä häröt tehot viritetyissä RS4:issa....
 
Subarut ja Evot ovat nopeita. Ja pienellä laitolla helvetin nopeita.

Täällä ehdotettiinkin jo Hondan S2000, itse ehdotan myös. Vaikka tehoa ja vääntöä ei ole ihan tolkuttomasti, niin auto on äärimmäisen kova vehje ja (kuulemma) hauska ajaa.

Sitten jos vähän laittaisi pätäkkää lisää niin.. KLIK.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom