Mikä sporttinen/nopea auto 25-30keur?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caracas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei se hinta kerro autosta välttämättä mitään. Auton myynti tuolla hintaluokassa ei ole helppoa, joskus ainoa tapa saada auto kaupaksi on tulla hinnassa vastaan. Itsekin aikanaan myynyt huippukuntoista autoa nettiauton halvimmalla (hintaa siis laskin tasaisesti kun ei ollut käteisostajia), ja silti ei mene kaupaksi kun ihmisillä ei ole rahaa... Jobbarit kyllä soittelivat ahkeraan, mutta niiltä ei saa käteen tarpeeksi rahaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ehkä se halvin mahdollinen nettiautosta tai vast bongattu yksilö kannattaa noin yleensä unohtaa. Muutenkin mallisarjojen ihan ensimmäiset yksilöt.
Ehkä ne autot kannattaa kuitenkin ajatella yksilöinä ja ottaa selvää siitä kunnosta. Valmistusajankohtiin liitetyt tyyppiviat ovat sitten sitä yleisempää, varteenotettavaa tietoa.

Ei se hinta kerro autosta välttämättä mitään. Auton myynti tuolla hintaluokassa ei ole helppoa, joskus ainoa tapa saada auto kaupaksi on tulla hinnassa vastaan. Itsekin aikanaan myynyt huippukuntoista autoa nettiauton halvimmalla (hintaa siis laskin tasaisesti kun ei ollut käteisostajia), ja silti ei mene kaupaksi kun ihmisillä ei ole rahaa... Jobbarit kyllä soittelivat ahkeraan, mutta niiltä ei saa käteen tarpeeksi rahaa.
Samaa mieltä. Nykyinen autoni (E39 540) oli muistaakseni nettiauton kolmanneksi halvin, mutta kunto oli pelkästään positiivinen yllätys. Enkä lähtenyt katsomaan autoa sillä asenteella, että romuhan se on, vaan tähtäimessä oli auto pidemmäksi aikaa. 5kk on nyt kyseinen auto ollut käytössä, eikä mielikuva auton kunnosta ole muuttunut.

Zone-sarja -42%
Ehkä se halvin mahdollinen nettiautosta tai vast bongattu yksilö kannattaa noin yleensä unohtaa. Muutenkin mallisarjojen ihan ensimmäiset yksilöt.

Käy itse katsomassa. Enemmän ihmetyttäisi maksaa jollekin lähemmäs 40k tuollaisesta. Riippuu paljon siitä myykö yksityinen vai kauppa.

1 vaihtoehto ois toi Audin A4 3.0TDI Quattro.
Järkevästi ajettuja löytyy alle 30k€ ja liikkuu aivan riittävästi (=eli saa taatusti kortin hyllylle).
Esim: http://www.nettiauto.com/audi/a4/3292327

Mitä itse tuli ajeltua ko. autolla nyt syksyllä, niin ei taatusti jää jalkoihin eikä ajettavuudessa ole kovin paljoa huomauttamista.
Lisäksi järkevän taloudellinen vs. nämä M5:et sun muut + neliveto, mitä kiittelee sitten talven tullen :)

1 vaihtoehto ois toi Audin A4 3.0TDI Quattro.
Järkevästi ajettuja löytyy alle 30k€ ja liikkuu aivan riittävästi (=eli saa taatusti kortin hyllylle).
Esim: http://www.nettiauto.com/audi/a4/3292327

Mitä itse tuli ajeltua ko. autolla nyt syksyllä, niin ei taatusti jää jalkoihin eikä ajettavuudessa ole kovin paljoa huomauttamista.
Lisäksi järkevän taloudellinen vs. nämä M5:et sun muut + neliveto, mitä kiittelee sitten talven tullen :)

Noita olen jonkin verran katsellut, harmittavan monet on niitä 150kw malleja ja farkkuja. 171kw ja sedan kelpaisi, lisäksi S-Line varustelu.

Suositut

Back
Ylös Bottom