Caracas
VIP
- Ikä
- 47
Hieno että keskustelua syntyy. Siis mulle on tuttuja lähes kaikki porschet duunin puolesta, joten sydän vetää sinne ja paljon toki painaa valinnat. Mutta siis mietin tässä threadissa juurikin niitä millä saisi mielen muuttumaan. Jotenkin kompromissit tuntuu valjuilta kuten golf GTI kun on gemballaa päässyt maistamaan. Toki nyt en hae mitään sellaista vaan lähinnä uudesta farkusta mainitussa budjetissa sporttinen vaihtoehto jossa on kuitenkin voiman paskaa.
Vaimokin tuli just kotiin ja kysyin mielipidettä (ei vaikuta loppulliseen ostopäätökseen), niin kaikki muut tippui listalta hänellä pois paitsi boxster S, SRT-4 ja tai WRX. Itse päätän mikä auto tulee olemaan, mutta toisaalta ihan mielenkiintoinen mielipide. Focus ja golf jäi rannalle juuri sen yleisyyden takia vaikka olisi voimaa kuinka. Huoh.
ps. TJJ, ei saa 996 suomesta budjettiin ja 3.4 ei tule koskaan tähän taloon vaan myöhempi 3.6.
Vaimokin tuli just kotiin ja kysyin mielipidettä (ei vaikuta loppulliseen ostopäätökseen), niin kaikki muut tippui listalta hänellä pois paitsi boxster S, SRT-4 ja tai WRX. Itse päätän mikä auto tulee olemaan, mutta toisaalta ihan mielenkiintoinen mielipide. Focus ja golf jäi rannalle juuri sen yleisyyden takia vaikka olisi voimaa kuinka. Huoh.
ps. TJJ, ei saa 996 suomesta budjettiin ja 3.4 ei tule koskaan tähän taloon vaan myöhempi 3.6.