Mikä sinua motivoi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mikä saa sinut treenaamaan? Miksi aloitit sen? Syy(t)?

- Kiusattinko sinua pienenä?
- Haluatko vain olla isompi, kuin naapurin Bärtil?
- Pitääksesi yllä hyvää kuntoa, koska se on terveellistä ja oikein?
- Haluatko yksinkertaisesti tulla haudatuksi leveämpään arkkuun?
- Haluat tavata uusia, mielenkiintoisia ihmisiä ja ajattelit heitä löytyvän salilta?
- Haluat nostaa paljon penkistä ja leveillä teini-ikäisille tytöille (miehet)?
- Haluat näyttää kalenteri tytöltä/pojalta?
- Tullaanko sinut ehkä joskus näkemään kisoissa?

Avaudu, kerro, jaa syvimmät tuntosi ja perimmäinen motivaatiosi... Tai älä, whatever :)

En ollut mitenkään kauhean ison kokoinen, sitten näin isoja miehiä --> havahduin --> tuollaiseksi minäkin tahdon --> yritetään kasvaa isoksi --> hetkinen, ei se olekkaan niin helppoa --> yritetään kovemmin --> ei tätä pysty enää lopettamaan! :D

Se hetki kun treenien jälkeen ottaa paidan pois pukuhuoneessa
ja näkee tän jumalaisen ihanan treenatun ja täyteläisen kropan....että mä osaankin olla kaunis :kuola: :haart: :kuola: :haart:

Ei vaan, touhuhan on muodostunut jo elämäntavaksi eikä sitä ilman osaa oikein ollakkaan.
Mua motivoi kaikki asiaan liittyvä, niin ja tietysti Pakkis ja
te kaikki "kohtalontoverit".

:rock: :kippis1: :thumbs: Olin kyllästynyt makaronimaiseen olemukseeni ja halusin lisää lihasta ja paljon! Eka vuonna sitä tulikin yli 10kg

Raskolnikov sanoi:
Mikä saa sinut treenaamaan? Miksi aloitit sen? Syy(t)?

- Kiusattinko sinua pienenä?
Joo
Raskolnikov sanoi:
- Haluatko vain olla isompi, kuin naapurin Bärtil?
Joo
Raskolnikov sanoi:
- Pitääksesi yllä hyvää kuntoa, koska se on terveellistä ja oikein?
Ei kiinnosta vähääkään
Raskolnikov sanoi:
- Haluatko yksinkertaisesti tulla haudatuksi leveämpään arkkuun?
Ei kiinnosta, en ole silloin enää paikalla
Raskolnikov sanoi:
- Haluat tavata uusia, mielenkiintoisia ihmisiä ja ajattelit heitä löytyvän salilta?
Ei kiinnosta, en ole itsekään mielenkiintoinen
Raskolnikov sanoi:
- Haluat nostaa paljon penkistä ja leveillä teini-ikäisille tytöille (miehet)?
Juu ei
Raskolnikov sanoi:
- Haluat näyttää kalenteri tytöltä/pojalta?
:lol2: Ei tällä naamalla
Raskolnikov sanoi:
- Tullaanko sinut ehkä joskus näkemään kisoissa?
Haaveena on.

Minulla on aina ollut pienet ja heikot lihat. Kun kroppa ei todellakaan ollut häävissä kunnossa, niin itsetuntokin rapisee kovaa kyytiä. Saliharrastuksella saan edes vähän itsetuntoa takaisin, puhumattakaan siitä, että salilla ei tarvitse ajatella koulu- tai työasioita.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Yhtä#Hauista sanoi:
:rock: :kippis1: :thumbs: Olin kyllästynyt makaronimaiseen olemukseeni ja halusin lisää lihasta ja paljon! Eka vuonna sitä tulikin yli 10kg

Jaa lihasta tuli 10kg vuodessa??
Sähän oot kova tyttö :jahas:

:wall: Arvasinhan mä, tätä "miksi aloitit" juttua o jo kysytty yleisen keskustelun puolella. Tulipa turha thread.

kaverin huokutteli mukaan joskus ja salilta tullessa olikin niin hyvä olo että.. :thumbs: aattelin et tätä on pakko saada lisää :rock:
siitä se sit jäi ja alko tulla arkeen..lopulta huomas et lihasta alkaa tulla ja malmi määrät kasvo niin eihän sitä nyt pysty lopettaa.. :D

Rupes joskus ottamaan päähän oma tikkulookki ja päätin sitten tehdä asialle jotain. Ala-asteella kiusattiin vähän enemmän ja eiköhän silläkin oo jotain merkitystä tässä touhussa. Tällä hetkellä peili ja vaaka on niitä motivaation lähteitä.

:haart: naiset/tytöt :haart: ja isoveljen päihittäminen käden väännös silleen et se vääntää kummallaki kädel ja mä yhel ja jonai päivänä se viel tapahtuu!! :evil: 10vuoden päästä ehkä :thumbs:

lihaksikas vartalo (joskus sitten :) ), terveelliset elämäntavat/elämäntapa, tytöt :) ,
isoveljet aloittivat käymään salilla---> 2 vuotta katsoin vierestä,sitten piti mennä salilla,näytin niin pieneltä veljiin verrattuna :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom