Mikä sinua motivoi?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Korpinurmi sanoi:
En ollut mitenkään kauhean ison kokoinen, sitten näin isoja miehiä --> havahduin --> tuollaiseksi minäkin tahdon --> yritetään kasvaa isoksi --> hetkinen, ei se olekkaan niin helppoa --> yritetään kovemmin --> ei tätä pysty enää lopettamaan! :D

Mulla kävi tuossa vähän vastaavasti. Tosin kun huomasin, että se ei olekaan niin helppoa (10 vuotta sitten), alkoi treeni olla sellaista on/off - tyylistä, mikä oli suuri virhe. Nyt kun on myöhäistä pyllistää, olen vasta tajunnut mikä tässä hommassa on ideana. PITKÄJÄNTEISYYS. Nyt harmittaa vietävästi, että silloin ei tajunnut treenata pitkäjänteisesti nuorempana. Tuli käytyä salilla miten sattuu, ravinto oli perseestä ja saattoi olla pitkiä taukoja treenaamisessa. Nykyään sitä miettii, että missä kunnossa sitä saattaisi olla, jos olisi koko ajan treenannut nousujohteisesti. Noh, on tässä nyt 4 vuotta treenattu koko ajan ja tuloksia on tullut... mutta ... mutta ...

Eli nuoret kaverit. Muistakaa pitkäjänteisyys, älkää antako periksi, vaikka tulisi vain se 2kg vuodessa lihasta. Se on 10 vuoden päästä 20kg ja se on jo paljon lihasta se.

Juu kiusattiin pienenä... :(

Aattelin kun en missään lajissa loista niin ehkäpä tässä. Aluks saatto jopa muutaman kilon kevyemmät nostaa enemmän penkistä mutta sitten rupes tulokset nousemaan kun vähän viitsi lukea alan julkaisuja ja tiesi että oikein tekemällä pääsee parempiin tuloksiin.

Kyllä on jumalauta nostanu fiiliksiä kun pari vuotta vanhemmat (ne jotka joskus kiusas meikäläistä) eksyny koulun salille eikä uskaltanu mitään sanoa ja kattoki sillein ihmeissään mun sarjapainoja. Kuitenkaan rauhallisena kaverina en antanut niille löylytystä vaan ajattelin että ei ainakaan enää vittuile...

Nyttemmin tahtoo helvetisti voimaa lisää ja itseluottamusta KIREÄN ja lihaksikkaan bodyn muodossa :hyper: ---> dieetti päällä.

Fighter1157 sanoi:

Aattelin kun en missään lajissa loista niin ehkäpä tässä. Aluks saatto jopa muutaman kilon kevyemmät nostaa enemmän penkistä mutta sitten rupes tulokset nousemaan kun vähän viitsi lukea alan julkaisuja ja tiesi että oikein tekemällä pääsee parempiin tuloksiin.

Kyllä on jumalauta nostanu fiiliksiä kun pari vuotta vanhemmat (ne jotka joskus kiusas meikäläistä) eksyny koulun salille eikä uskaltanu mitään sanoa ja kattoki sillein ihmeissään mun sarjapainoja. Kuitenkaan rauhallisena kaverina en antanut niille löylytystä vaan ajattelin että ei ainakaan enää vittuile...

Nyttemmin tahtoo helvetisti voimaa lisää ja itseluottamusta KIREÄN ja lihaksikkaan bodyn muodossa :hyper: ---> dieetti päällä.

:thumbs: mäki haluun kirEEks ja voimaa ja kokoa ja ja rahaa ja hmm... :D :thumbs:

Koko ikäni on ollut sellainen tunne, että kun tulen vanhemmaksi, rupeen treenaan. Nyt sitten olen aloittanut, en tiedä miksi, kai se tunne kävi vain tarpeeksi suureksi. Outoa.
Tosin nytten kaduttaa kun ei tullu aloitettua aiemmin.

Ja salilla treeniä motivoi viha.

Kevyt maito sanoi:
Koko ikäni on ollut sellainen tunne, että kun tulen vanhemmaksi, rupeen treenaan. Nyt sitten olen aloittanut, en tiedä miksi, kai se tunne kävi vain tarpeeksi suureksi. Outoa.
Tosin nytten kaduttaa kun ei tullu aloitettua aiemmin.

Ja salilla treeniä motivoi viha.
Sut on luotu selvästikin jotain suurempaa tarkoitusta varten..
sooner or later you´ll figure out ya destiny..

Joskus aikoinaan kiusattiin ulkomuodon takia. Olihan se aika vittumaista nuorelle sällille kun päivittäin ilkeiltiin ulkonäöstä. Sitten aloin kaverin kans nostelee painoja - ulkomuoto muuttui ja vittuilu loppui. (Nykyään muuten kun joskus harvoin näkee silloisia kiusaajia niin vahingonilo on aivan suunnaton. Voi sitä kaljamahojen ja narukäsien määrää tässä meikäläisenkin ikäluokassa...)

Taukoa on ollut enemmän ja vähemmän, sellasta on/off -treenaamista ja epäsäännöllistä elämää. Vois kai sanoa että tämän vuoden alussa aloin taas tosissani panostamaan, tällä kertaa motiiveina todella se todella hyvä olo jonka sali + terveet elämäntavat antavat, sekä tietysti ulkonäkö. Tavoite olis olla jonain päivänä lihaksikas ja kireä.

Ainiin, unohtu mainita että salitreenit on loistava keino purkaa vitutusta ja yleistä milloin mihinkin kohdistuvaa vihantunnetta :evil: :wall:

Itseäni motivoi

- Pitääksesi yllä hyvää kuntoa, koska se on terveellistä ja oikein sekä
- Haluat näyttää kalenteri tytöltä/pojalta

Ylempi tietystikkin enempi mutta eipä tuosta lihas erottuvuudesta haittaakaan olisi :)

Itteeni motivoi se, että haluaisin olla joskus sellasessa kunnossa, ettei tartte mennä silmät kii peilin ohi.
Ennen mutsi nälvi luikuks ja nykyään pallomahaks. Ei kyl kuulosta hyvälle :curs:
No ehkä joku päivä...

Itseäni häiritsi hieman nuorempana hoikka olemukseni, ja päätin sitten ruveta jossain vaiheessa kasvattelemaan hieman yläkroppaa punnertelemalla sun muulla ja siitähän se sitten repesi kunnon punttisalitreeniksi jne jne jne. Nykyään rima on hieman kohonnut siitä "kasvattelusta" .. Yksi kovin inspiraationlähde on oikeasti tyypit niin kuin Arnold Schwarzenegger. Se saakelin hieno hartia-, rinta-, hauisosasto minkä arska aikanaan onnistui itselleen rakentamaan on jotain uskomatonta. Kun sais edes puolet siitä joskus.
Ja nykyään salille tulee lähdettyä myös ihan puhtaasti treenaamisen riemusta. Se on oikeasti helvetin hauskaa! :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niitä aloitukseen syitä oli nyt miljuuna.... sai kokoa, näköä, kuntoa, voimaa, kestävyyttä, sai ajatukset muualle.

Nyt nykyään suurin motivoija on voimien kasvu, ja kilpaileminen voimanostossa :rock:

Fighter1157 sanoi:

.
itellä sama juttu. vaikkei nyt mitään varsinaista kiusaamista niin sellasta pientä...vuosi sitten ihailin et kylläpä ne pojat nostelee suuria rautoja ja nykyään itsellä samat raudat sarjapainoina :rolleyes: nykyään ei tuu mitään muuta kommentii näilt ku et mitä köntti/kaappi mut ei v*ttuilumielessä..

Olin tikkuniska (se tuskin muuttuu ikinä) kun kaverit raahas "väkisin" salille. Monen päin v*ttua treenatun ja syödyn vuoden jälkeen kehitystä on alkanut viimein tulla. Missään nimessä en ole atleettinen, mutta kropasta näkee selvästi, että jotain on tehty. ("Pitkät jäntevät lihakset" tjsp.)
Kavereilta (hyviä tyyppejä) harrastus on alkanut vaihtua kaljamahaan. Tässä minua häiritsee lähinnä se, ettei ole enää omasta harrastuksesta kiinnostunutta seuraa yhtä paljon kuin ennen.

Alkoi aikoinaan harrastuksen mukana (pikajuoksu) ja kun se loppui vakavaan polvivammaan 2 vuotta sitten, olin pitkään tekemättä oikeestaan mitään.. Nyt oon viimesen parin kuukauden aikana taas alkanu reenaamaan tosissaan, kun huomas, miten 2 vuoden lepo kasvataa kessiä ;). Sitten kun kaveri viikko sitten neuvo tän sivun, niin on motivaatio noussut uusiin sfääreihin..

Kostaja X sanoi:
Olin tikkuniska (se tuskin muuttuu ikinä) kun kaverit raahas "väkisin" salille. Monen päin v*ttua treenatun ja syödyn vuoden jälkeen kehitystä on alkanut viimein tulla. Missään nimessä en ole atleettinen, mutta kropasta näkee selvästi, että jotain on tehty. ("Pitkät jäntevät lihakset" tjsp.)
Kavereilta (hyviä tyyppejä) harrastus on alkanut vaihtua kaljamahaan. Tässä minua häiritsee lähinnä se, ettei ole enää omasta harrastuksesta kiinnostunutta seuraa yhtä paljon kuin ennen.
joo tää itteäkin harmittaa ku kaikki ketkä alotti samaan aikaan salilla käymisen on nyt lopettanu sen ja ei taho edes varmistajaa nykyään löytyä..(niin pieni sali et harvoin muuta porukkaa samaan aikaan) :curs:

Minua motivoi toive siitä että romukoppaan heitettyjen elin- ja ruokailutottumusten sijaan taaperoiässä oleva poikani oppisi myös terveellisen ruokavalion ja liikunnan tärkeyden, eikä joutuisi ikinä kokemaan reilusta ylipainosta johtuvaa pahanolon tunnetta.

Ja lisäetua antaa se onnistuneen elämänmuutoksen tuoma itsetunnon nousu.
Nyt suurin motivaatio on ylläpito/kehittyminen, ensisijaiset tulokset mitä haetaan on penkin ja maastavedon parantaminen sekä leveämmät hartiat.

1. Haluun omistaa todella hyvännäköisen kropan, eli lihaksikkaan ja kireän. Pituutta ja leveät hartiat löytyy jo luonnostaan thanks geenit.

2. Olen tietyllä tapaa perfektionisti mitä tulee omaan kroppaan ja sen suorituskykyyn. Eli haluan olla yhtä aikaa vahva, nopea, kestävä, tarkka, taitava ja notkea. Missään mun ei tarvi olla kaikkein paras mutta kokonaispaketin täytyy olla pirun kova :)

Pakko kai se on lisätä listaan että mikä motivoi:
Pyranhan sigun kaltaiset kuvat... Itellä pituutta kans 195cm...
Välttää pitkän miehen vanhemman iän selkäongelmatkin kun pitää paikat kondiksessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom