Ite morjestan kaikkia salilla, paitsi kahta tapausta:Tästäkin käyty täällä vääntöä useaan otteeseen, mutta ne ihmiset jotka ei tervehdi. Jumankauta jos tervehit toista niin se ei tarkota, että tarttis puhua sen enempää missään vaiheessa. Jotkut vaa mulkasee ja jatkaa kävelyä. Mikä lie "mä keskityn vaa omaa reenii, en voi tervehtii ettei se tuu juttelee ja ettei reeni mee perseellee" -asenne. Se on pelkkä tervehdys, joka mielestäni salietikettiin kuuluu. Tuut salille, sua morjestetaan, morjesta takasi. Ei sen enempää. Vittu.
1) Tämä herra ei ikinä moikkaa takas ja on muutenkin ihan vitun vihainen, aina (roidrage?). Kerran se teki pushdowneja ristitaljan toisella puolella, ja istui toisen puolen taljassa aina kun lepäsi. Kun menin kyselemään että mahtuisko tekemään niin vastaus oli että "no ei, kun mä teen tässä". Vitun idiootti. En siinä viittiny mitään sanoa, turpaani olisin kuitenkin saanut.
2) Toinen herra tekee _kaikki_ liikkeet ihan päin helvettiä enkä siedä seurata sen menoa. Joissain liikkeissä se menee aina mun jälkeen laittamaan 2x enemmän painoa, kattoo mua ja hymyilee tyytyväisesti itsekseen ja siirtyy tekemään liikettä. Lihasta se ei kyllä treenaa kun ei ole 8 kuukauden aikana muuttunu yhtään. Haluisin mennä ihan ystävällisesti kysymään että "kiinnostaisko sua muutama vinkki jolla saat lihakset kasvamaan?" mutta kun tapaani ei kuullu puuttua muiden asioihin niin pidän turpani kiinni ja keskityn omiin sarjoihin.