Oranki
The Pink Chocobo
Hmm ei tainnut mun pointti upota. Noh muotoillaan kysymystä uudestaan..Onko mavessa prioriteettina treenata grippiä/forkkuja?
Se on osa sitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hmm ei tainnut mun pointti upota. Noh muotoillaan kysymystä uudestaan..Onko mavessa prioriteettina treenata grippiä/forkkuja?
Timo Haikarainen kirjoittaa vetoremmeistä ihan asiallisesti: "voi rauhassa keskittyä oikeaan tekniikkaan, sillä otteen kanssa tuskailu on selkeässä yhteydessä esimerkiksi selän pyöristymiseen harjoitteessa."
Pikkutyttö olen ja käytän vetoremmejä 70 kilon mavessa. Jos joku katsoo vinoon, niin enpä sitä onneksi edes huomaa, kun keskityn siihen nostamiseen.
Se on osa sitä.
Tuo vetoremmien käyttö on itsensä huijaamista maastavedossa. Sitten ymmärrän jos rautaa 300+ mutta muuten ihan käsittämätöntä.. jos käydään salilla niin eikö ole tarkoitus vahvistaa lihaksia ja jos 100kg ei pysy näpissä niin silloin jossain on heikompi kohta mitä peruspentillä joka ei ole salia nähnytkään.

Tää on mikä potuttaa salilla ketju..en oikein ymmärrä sun logiikkaa..sua potuttaa se että joku käyttää remmejä? Ja mietit että kukakohan kantaa siinä taloudessa kauppakassit? HALOO. Sua potuttaa salilla että jonkun tyttöystävä mahdollisesti kantaa kauppakassit?! Aika ontuvaa verrata 200 kilon mavea levykiekkoihin..Kumpi noilla 100kgn remmimavettajilla kantaa kauppakassit? Tyttöystävä varmaan? Miten voi olla mahollista et ite olen käyny vuoden salilla ja voin tehdä kohautuksia 130 kilolla ilman remmejä? Täällä jätkät pitää hyvänä asiana et laitetaa remmit 3kg vipareihin "et voi kato keskittyä sivudeltsiin ku ei tartte puristaa"
Vahva yläkroppa lähtee sormenpäistä, ja vahva alakroppa varpaista(?). On se kivaa ku 200kg nousee remmeillä maasta, mut käsissä ei pysy edes normaali levykiekot![]()

Ja edelleenkin rautalangasta vääntäen. Jos ei jollain riitä grippi 100 kilon mavea pidemmälle niin hänen ei ilmeisesti kannata treenata mavea esim 120 kilolla remmeillä koska jotakin ahdasmielistä saliperttiä (esim.lakipiste) remmien käyttö potuttaa?![]()
Timo Haikarainen kirjoittaa vetoremmeistä ihan asiallisesti: "voi rauhassa keskittyä oikeaan tekniikkaan, sillä otteen kanssa tuskailu on selkeässä yhteydessä esimerkiksi selän pyöristymiseen harjoitteessa."
Ai kun osuttaisiin lakipisteen kanssa samalle salille joskus. Se tukehtuisi ja käpertyisi rusinaksi vitutuksesta kun löisin 80kg tankoon, kiristäisin mun BetterBodies tukivyön ja alkaisin kietoa remmejä tankoon.

Mikä "tosimiehien" valittaminen täällä taas on käynnissä? Minä voin n. 170-180 remmimavettajana sanoa että ei, en pysty tekemään edes sillä 100 kilolla mavea ilman remmejä. Ja tähän ei vaikuta mikää grippi tai forkkujen teho, kokeilkaapa itse mavettaa ilman remmejä kämmenillä jotka ovat samankokoiset kuin 155 senttimetrisellä hoikalla tytöllä (kokeiltu on). Että helppohan se on huudella. Ja toisekseen, vaikka jotenkin pystyisinkin tekemään ilman remmejä, en silti tekisi. Ainakaan ennen kuin joku kertoo mitä siitä hyötyy bodytyyppisessä treenissä. En minä mitään otevoimaa tai grippiä ole salilla kehittämässä, ainoa tavoitteeni on kasvattaa lihasta.
No huhhuh. Sä oikeesti väität että selkä/takareisi osaston voimat ei ole mahdollista kehittyä nopeammin kuin otevoima?? WTF.Bullshit. Remmeillä aloittelijat kiskoo yleensä ylisuuria painoja selkä pyöreenä kun kuvitellaan voimien kehittyvän otevoimaa nopeammin. Remmit ymmärrän isoilla romuilla, mutta että jos ei laiskuuttaan VIITSI edes 100 kiloa treenillä pitää sormissaan niin mun mielestä on vitun naurettavaa. MUN MIELIPIDE!
No nää sun pointit on kyllä täyttä bullshittiä. Kuten aikasemmin kommentoin että naurettavaa että jotakin niin ku sua voi noin paljon vituttaa toisten treenareiden remmien käyttö.Näitä remmien väärinkäyttäjiä vaan vituttaa kun niistä kritisointi on täyttä asiaa.![]()
Aamen.Potuttaa ihmiset joita potuttaa jokin salilla käymisessä. Jääkää kotiin jos on niin hankalaa ;)
Mä en vaan tajua, jos ei saa 100 kiloa pidettyä käsissä niin missä vaiheessa on alkanut käyttää remmejä... jossain 60 kilon mavessa? Viittaa siihen ettei oo koskaan annettu puristusvoimalle mahdollisuutta kehittyä? Koskakohan noi remmit edes tuli osaks voimailua?