Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta mielestäni aloittelijalle voisi kyllä kertoa vähän paremmin. Kuitenkin luen täältä että kuinka aloittelija teki siinä sitä ja tässä tätä mutta mielestäni tästä on turhaa valittaa jos ei osata neuvoa mitä missäkin on tarkoitus tehdä.Tuo vetoremmien käyttö on itsensä huijaamista maastavedossa. Sitten ymmärrän jos rautaa 300+ mutta muuten ihan käsittämätöntä.. jos käydään salilla niin eikö ole tarkoitus vahvistaa lihaksia ja jos 100kg ei pysy näpissä niin silloin jossain on heikompi kohta mitä peruspentillä joka ei ole salia nähnytkään.
Ei hyvää päivää. Mikä olikaan maastavedon kohdelihas? Oon ymmärtäny että siinä olis tarkotus treenata selkää...mut oon kai taas väärässä.Tuo vetoremmien käyttö on itsensä huijaamista maastavedossa. Sitten ymmärrän jos rautaa 300+ mutta muuten ihan käsittämätöntä.. jos käydään salilla niin eikö ole tarkoitus vahvistaa lihaksia ja jos 100kg ei pysy näpissä niin silloin jossain on heikompi kohta mitä peruspentillä joka ei ole salia nähnytkään.
Ei hyvää päivää. Mikä olikaan maastavedon kohdelihas? Oon ymmärtäny että siinä olis tarkotus treenata selkää...mut oon kai taas väärässä.
Pysyy, mutta itellä forkut on muutenkin niin kovilla ja jatkuvasti jumissa, että käytän remmejä välttääkseni turhaa työtä.Tämä. Pikkutytöilläkin pysyy satanen näpeissä.
Tämä. Pikkutytöilläkin pysyy satanen näpeissä.
BTW. Ootta ihan naurettavia. :D
Tuo vetoremmien käyttö on itsensä huijaamista maastavedossa. Sitten ymmärrän jos rautaa 300+ mutta muuten ihan käsittämätöntä.. jos käydään salilla niin eikö ole tarkoitus vahvistaa lihaksia ja jos 100kg ei pysy näpissä niin silloin jossain on heikompi kohta mitä peruspentillä joka ei ole salia nähnytkään.
Hmm ei tainnut mun pointti upota. Noh muotoillaan kysymystä uudestaan..Onko mavessa prioriteettina treenata grippiä/forkkuja?Ei hyvää päivää. Maastaveto ei ole "selkäliike" vaan koko vartalon liike, jossa selkä tekee enimimmäkseen staattista duunia ja perse+takareidet hoitavat suurimman osan dynaamisesta.
Mee siihen hyvään penkkiin ja tehkää vuorotellen. Kaksin on aina hauskempaa![]()