Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tunku salilla.. Se loputon ahtaus ja tunku salilla, joka alkoi vuoden vaihteessa alkaa pännimään mua aika huolella. Ja hyvin usein siellä on aina joku, joka varaa itselleen kaikki käsipainot ja hinkkaa sitten jotain piirileikkiä puoli tuntia, yritäppä siinä hienovaraisesti kysyä saako pariksi minuutiksi lainata painoja mitkä on muutenkin ollut maassa viimeiset 10 minuuttia, vastaukseksi tulee kalsea katse ja nihkeä kieltäytyminen. Hopeless. Viime treeni jäi puoliksi tekemättä koska ei vaan mahtunut salille :/

Tänään meni kyllä kaikki salilla niin päin vittua, ettei ole ennen mennytkään! Jotenkin ihmeellisesti sain alkuverkassa loukattua jalkani niin, että liikkuva juoksumaton matto hinkkasi kunnolla ihon pois säärestä. Jeejee. Sitten leuanvedossa iskin leukani tankoon (vedin kirjaimellisesti leukaan). Hahhah :D Tää voisi sopia paremmin salikomediaa-ketjuun.

Lopulta oli niin vetämätön olo kaikesta sekoilusta, että koko reeni meni perseelleen enkä jaksanut oikein keskittyäkään (ja porukkaa myös oli aika paljon, joten sai katsella minne menisi, kun paikat varattuina). Plaah, paska päivä siis :(

Jaaha, kyykky, penkki, haukkarit ja vatsat kulki ja mentiin noissa kaikissa taas yks pykälä progressiossa eteenpäin, mutta leuat stallas ja pystärissä palattiin pykälä taaksepäin. Perkele.

Mielenkiintoinen yksityiskohta myöskin. Saan tehtyä 5,10 ja 15 kilon lisäpainoilla kaikilla ekassa sarjassa +30 vatsaa ja lisäpaino verottaa vasta toisen ja kolmannen sarjan toistomääriä.

Kovaääniset teinit tai teinisti käyttäytyvät nuoret aikuiset.
Ääh, meinasin kertoa tarinan tästä päivästä mutta ehkä vähän turhasta vedän hernettä nenään. :D

Kaikki joiden mielestä ahdasta salilla, lohdutan nyt teitä. Se loppuu about 3 viikon sisään, kun porukka huomaa ettei niitä tuloksia tule kunnolla vielä edes kahdessa kuukaudessa, jos ei kunnolla tee.

Ai niin lisätään nyt vielä nykyisen salin radiokanava josta tulee aina Antti Tuiskua, Laura Närheä (kumpi meistä äidin pikku lempilapsi ooonnnn?), tai Samuli Putron se joku Olet Puolisoni nyt. Nämä putkeen niin fiilis on taattu. :whip:

Unohdit se "Meidän täytyy keeeeksiää säännöt rakkaudelleee, rakastaa niiden rajoissa.." Aaaarghh.

Kaikki joiden mielestä ahdasta salilla, lohdutan nyt teitä. Se loppuu about 3 viikon sisään, kun porukka huomaa ettei niitä tuloksia tule kunnolla vielä edes kahdessa kuukaudessa, jos ei kunnolla tee.

:thumbs:

31.12. kun tehdään uuden elämän lupaus ja salin kk-kortti ostettiin heti samalla viikolla, niin 1. - 6.2. alkaa virta loppumaan eli kyllä ne ensimmäiset alkaa nyt jo putoilemaan :)

Joku saliketjuhan oli tutkinut, koska näitä UV-lupailijoita alkaa tippua. 3vkon jälkeen alkaa porukka harventua. Meidän salilla onneksi on jo huomannut että tilaa alkanut tulemaan lisää. :littipeukku:

Olin henkisesti varautunut hirrveeseen uv-lupailijaruuhkaan salilla, mutta eipä sitä tullutkaan! Ehkä ne kaikki menivät vain tyttöjen jumppiin, jotka mä kierrän kaukaa :puntti:

Vähän ärsyttää välillä se, jos ei löydä jotakin oleellista välinettä ts. sitä ei ole palautettu sinne, mistä on otettu. Kuten penkin tanko, smithin niskapehmuste, tietynpainoiset käsipainot tai kiekot....

Käyn jyväskylän satsilla. Tai kortti loppu nyt. Oisin ehkä säästyny joltain jos kuntelisin lapuilla musiikkia, mutta ne on epämiellyttävät treenatessa.

Salilla aivan liikaa ollut ihmisiä vuoden alusta.

Salille on tullut uusia venäläisiä nörttejä jotka puhuu treenatessa wowista ja pitää ihme laserääniä laitteissa... :D

Mavettelin pukeilta parillasadalla pitkää sarjaa. Kuulin kun jotkut pojat laskeskeli painoja ääneen. En ole vahva, mutta pääni sisällä hihitän kun imagotreenaaja käsi ipadiensa kanssa häpeävät mavetella vieressäni pienillä painoilla ja lähtevät tekemään heijarihauista muualle.

Joku jätkä katsoi että mavetan enemmän, niin kehui kaverilleen kovaan ääneen, että pelle tekee pompulla, niin vetää niinpaljon.. No sama se, ehkä teinkin.

Jätkällä oli koko sali tilaa tehdä, niin käski minua siirtymään penkkeineni, että mahtuisi viereeni tekemään...

Hävettää käydä saunassa, kun tyttöystävä lakkasi mun varpaankynnet ja mun kulli on sheivattu...

Penkki ei kule ikinä. Satasen sarjapaino maksimeissa jurraa.

Satsin personaltrainerit näyttää ihan rapakuntoisilta suurin osa.

Kävin paskalla salilla ja piti pestä pillupuhelinella perse kun ei ollut paperia.

Duunikaverit on laiskoja ja ei jaksa vuorossa lähteä salille. En siis voi mennä yksin, koska töissä ambulanssissa.

Joku rimpula mavetti sataviiskymppiä. Huusi niin perkeleesti sen aikana. Itsestäni karjaisu oli hieno ja veto. Vitutti vaan jätkän puolesta, kun koko sali kääntyi tuijottamaan sitä naama norsunvitkuralla.

Ois vaikka mitä kauhutarinoita muiden treenaamisesta satsilta, mutta ei niitä jaksa puida.

Käyn jyväskylän satsilla. Tai kortti loppu nyt. Oisin ehkä säästyny joltain jos kuntelisin lapuilla musiikkia, mutta ne on epämiellyttävät treenatessa.

Salille on tullut uusia venäläisiä nörttejä jotka puhuu treenatessa wowista ja pitää ihme laserääniä laitteissa... :D

Mavettelin pukeilta parillasadalla pitkää sarjaa. Kuulin kun jotkut pojat laskeskeli painoja ääneen. En ole vahva, mutta pääni sisällä hihitän kun imagotreenaaja käsi ipadiensa kanssa häpeävät mavetella vieressäni pienillä painoilla ja lähtevät tekemään heijarihauista muualle.

Joku jätkä katsoi että mavetan enemmän, niin kehui kaverilleen kovaan ääneen, että pelle tekee pompulla, niin vetää niinpaljon.. No sama se, ehkä teinkin.

Jätkällä oli koko sali tilaa tehdä, niin käski minua siirtymään penkkeineni, että mahtuisi viereeni tekemään...

Hävettää käydä saunassa, kun tyttöystävä lakkasi mun varpaankynnet ja mun kulli on sheivattu...

Kävin paskalla salilla ja piti pestä pillupuhelinella perse kun ei ollut paperia.

Duunikaverit on laiskoja ja ei jaksa vuorossa lähteä salille. En siis voi mennä yksin, koska töissä ambulanssissa.

Joku rimpula mavetti sataviiskymppiä. Huusi niin perkeleesti sen aikana. Itsestäni karjaisu oli hieno ja veto. Vitutti vaan jätkän puolesta, kun koko sali kääntyi tuijottamaan sitä naama norsunvitkuralla.

Ois vaikka mitä kauhutarinoita muiden treenaamisesta satsilta, mutta ei niitä jaksa puida.

Haha teidän kauhutarinoita oli hauska lukea olisitte vain jatkaneet. Itse olen kokenut myös tuon saunajutun, eipä siinä kehtaa edes alkaa selittelemään :D

Edit. Kyllä melkein puolet noista uudenvuoden löllyköistä on jo lopettaneet tai treenikerrat on vähentyneet "kerta kuussa riittää". Ihan hyvä vaan, kyllä nakersi kun paikat oli aina epäjärjestyksessä (käsipainot nostettu siistiin eriparijärjestykseen lattialle), eikä tilaa ollut. Nyt itseasiassa ärsyttää se, että en ole syönyt tarpeeksi ja tiedän päivän treenien kusevan aika varmasti, mutta menen silti rimpuilemaan, koska välillä täytyy kokeilla keppiä, jotta muistaa miksi porkkana on hyvää

Entä muut häpykarvat ja kassit vai pelkän kullinko sheivasit?

Miksei saleilla koskaan merkitä selvästi kiekkojen paikkaa? Ikinä en ole nähnyt kylttiä "2.5kg kiekot tähän" ja "20kg kiekot tähän". Aina on just se pikkuprikka mitä tarvitsee muutaman kympin ja vitosen kiekon takana.

Loistoidea joka helpottaisi kaikkien elämää, mutta vaatisi yksilöltä joskus hetkellistä vaivannäköä ja sisälukutaidon - siksi ei voi ikinä toteutua käytännössä. Nytkin on salin seinät tapetoitu "painot pois tangosta"-lapuilla, mutta onko merkitystä? Ei.

Risoo muuten jopa liikaa kun laitetaan telineisiin eri levyjä samaan kohtaan roikkumaan. Eihän se nyt vaan voi mennä niin. Makes no sense.
Meillä on salilla "vakiona" prässissä muistaakseni 4x35 kilon levyt pystytangossa eikä niitä kukaan koskaan pois ota, joku neropatti laittanut sinne väliin yhden 2,5 kg kiekon :D

Loistoidea joka helpottaisi kaikkien elämää, mutta vaatisi yksilöltä joskus hetkellistä vaivannäköä ja sisälukutaidon - siksi ei voi ikinä toteutua käytännössä. Nytkin on salin seinät tapetoitu "painot pois tangosta"-lapuilla, mutta onko merkitystä? Ei.

Ei muuta kun suunnittelijaksi joku joka joskus tapellut saman ongelman kans. Sopivasti kun telineen mittoja muuttaa niin että vain tietyn kokoiset kiekot menee tiettyyn tappiin jos viereisissä on vähintään yksi paino enemmän...

Itteä on tähä mennes eniten ottanu päähän, jatkuva sairastelu/vammat. yläselkää tuli joku revähdys, nii kyl siinä sai kirota ne kuukauden päivät.. ja vielä perään flunssa. siinä saa toimettomana istua ja katella ku kaverit lähtee hymy suin salille.

Ei muuta kun suunnittelijaksi joku joka joskus tapellut saman ongelman kans. Sopivasti kun telineen mittoja muuttaa niin että vain tietyn kokoiset kiekot menee tiettyyn tappiin jos viereisissä on vähintään yksi paino enemmän...

Niin ja lopuksi siellä telineessä on yksi kiekko väärällä paikalla ja muut on lattialla

Back
Ylös Bottom