Käyn jyväskylän satsilla. Tai kortti loppu nyt. Oisin ehkä säästyny joltain jos kuntelisin lapuilla musiikkia, mutta ne on epämiellyttävät treenatessa.
Salilla aivan liikaa ollut ihmisiä vuoden alusta.
Salille on tullut uusia venäläisiä nörttejä jotka puhuu treenatessa wowista ja pitää ihme laserääniä laitteissa... :D
Mavettelin pukeilta parillasadalla pitkää sarjaa. Kuulin kun jotkut pojat laskeskeli painoja ääneen. En ole vahva, mutta pääni sisällä hihitän kun imagotreenaaja käsi ipadiensa kanssa häpeävät mavetella vieressäni pienillä painoilla ja lähtevät tekemään heijarihauista muualle.
Joku jätkä katsoi että mavetan enemmän, niin kehui kaverilleen kovaan ääneen, että pelle tekee pompulla, niin vetää niinpaljon.. No sama se, ehkä teinkin.
Jätkällä oli koko sali tilaa tehdä, niin käski minua siirtymään penkkeineni, että mahtuisi viereeni tekemään...
Hävettää käydä saunassa, kun tyttöystävä lakkasi mun varpaankynnet ja mun kulli on sheivattu...
Penkki ei kule ikinä. Satasen sarjapaino maksimeissa jurraa.
Satsin personaltrainerit näyttää ihan rapakuntoisilta suurin osa.
Kävin paskalla salilla ja piti pestä pillupuhelinella perse kun ei ollut paperia.
Duunikaverit on laiskoja ja ei jaksa vuorossa lähteä salille. En siis voi mennä yksin, koska töissä ambulanssissa.
Joku rimpula mavetti sataviiskymppiä. Huusi niin perkeleesti sen aikana. Itsestäni karjaisu oli hieno ja veto. Vitutti vaan jätkän puolesta, kun koko sali kääntyi tuijottamaan sitä naama norsunvitkuralla.
Ois vaikka mitä kauhutarinoita muiden treenaamisesta satsilta, mutta ei niitä jaksa puida.