Just nyt potuttaa se, että ilmeisesti Elixialla käyvistä akoista suurin osa on kuuromykkiä. Kahdella viimeisellä salireissulla on toistunut seuraava episodi pukuhuoneessa: Treenikassini on penkillä. Viereen tulee joku muija, joka alkaa heitellä treenikamojaan tavaroideni päälle. Pyydän anteeksi, hymyilen ja sanon siirtäväni omia kamppeitani hieman. Vastausta ei tule, vaan tavaroiden heittely jatkuu, kunnes olen siirtänyt omat tavarani kokonaan lattialle tai toiselle penkille. Missään vaiheessa heittelijä ei sano sanaakaan.
Lisäksi rassaa avoin tuijottelu pukuhuoneessa sekä se, että toisen ohi pitää tunkea väkisin sanomatta mitään. En aina huomaa kaikenmaailman hiippailijoita vaatteita vaihtaessani, ja arvoistaisin edes jonkinlaista varoitusta ennen iholle tulemista, varsinkin jos olen enimmäkseen alasti.
Onko tässä kyseessä jokin käytöskoodisto jota en tunne? Olenko tehnyt jotain anteeksiantamatonta, ja koko salin naisasiakaskunta on valjastettu kostamaan minulle? Mitä täällä tapahtuu? Missä on normaali kohteliaisuus ja käytöstavat?