Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tässä aloittelen nyt treeniä n. 1,5v. totaali tauon jälkeen joten ostin alkuun 10 lippua kunnan salille. Puolet jengissä treenaa niin päin vittua ettei mitään rajaa, siis aivan käsittämättömiä suorituksia, eilen luulin jo hetken olevani piilokamerassa. Samat vanhat kyrvät siellä oli kuin ennenkin, mitään kehitystä tullut kenelläkkään. Ihme että niiden paikat ylipäänsä kestää tuollaista rimpuilua. Joo-joo niillä on varmaan joku vamma miksi pitää treenata päin helvettiä ja mun pitäisi vain keskittyä omaan treeniin mutta välillä vaan olen aika suvaitsematon ihminen. Kamerahan tuolla pitäisi olla mukana niin saataisin salikomediaan kunnon matskua. Onneksi se mun lippuvihko loppuu kohta.

Pisti vähän vihaksi iltalehden kirjoitus "Kuntosalien 10 vihatuinta ihmistyyppiä" -kirjoitus. 5. vihatuimpia olivat 'huutajat' jotka ähkivät tai päästävät muuta ääniä sarjan aikana. Mitä helvettiä? Kuka teistä pystyy oikeesti treenaamaan kovaa ilman minkäänlaisia ääniä? En minä ainakaan. Eilisen jalkapäivän jälkeen tunnistin itseni hyvinkin huutajaksi, tein sentään kuuden kyykkysarjan jälkeen kahdeksan sarjaa prässiä, enkä todellakaan ollut hiljainen. Hajoilkaa siihen te kaikki vihaajat, minua ei kiinnosta.

Sitten tämmönenkin asia oli listattuna vihatuimmat-listalle "Jalkatreenilaitteita käyttävät sortsimiehet." Öö what? Onko jalkatreenilaitteet vain joillekkin vähän kiinteämpää persettä havitteleville naisille vai? Vai tarkoittiko tämä, että miesten pitäisi käyttää pitkiä housuja? Mitä nyt vittua oikeesti.

Pisti vähän vihaksi iltalehden kirjoitus "Kuntosalien 10 vihatuinta ihmistyyppiä" -kirjoitus. 5. vihatuimpia olivat 'huutajat' jotka ähkivät tai päästävät muuta ääniä sarjan aikana. Mitä helvettiä? Kuka teistä pystyy oikeesti treenaamaan kovaa ilman minkäänlaisia ääniä? En minä ainakaan. Eilisen jalkapäivän jälkeen tunnistin itseni hyvinkin huutajaksi, tein sentään kuuden kyykkysarjan jälkeen kahdeksan sarjaa prässiä, enkä todellakaan ollut hiljainen. Hajoilkaa siihen te kaikki vihaajat, minua ei kiinnosta.

Sitten tämmönenkin asia oli listattuna vihatuimmat-listalle "Jalkatreenilaitteita käyttävät sortsimiehet." Öö what? Onko jalkatreenilaitteet vain joillekkin vähän kiinteämpää persettä havitteleville naisille vai? Vai tarkoittiko tämä, että miesten pitäisi käyttää pitkiä housuja? Mitä nyt vittua oikeesti.
Ammattilaisjuomaraha: lopeta iltapaskan lukeminen, niin säästyt turhalta vitutukselta ja Suomen huonoimmailta journalismilta.

Tää on kyllä niin vitun totta ku olla ja voi, ite just eilen kattelin youtubestaki jotain videoita salillakäynnistä ja siinä oli ärsyttävimpiä tapoja salilla huutaminen. Ei siellä kurkkusuorana huudeta, mutta mä en ainakaan saa puristettua kaikkea irti itestäni olemalla täysin hiljaa...

Lääkäri kielsi kyykkäämisen pariksi viikoksi, kun polvi otti osumaa liikenteessä... Tosin ei tuolla polvella ei paljoa viihtisi hetkeen kyykätäkään. Pari ens viikkoa voikin tuntea yhteenkuuluvuutta paikallisten RHP-treenaajien kanssa...

Mun mielestä koirien tuominen salille osottaa aikamoista itsekkyyttä ja epäkunnioitusta muita reenaajia kohtaan. Oli se oma musti kuinka kiltti hauveli tahansa niin ei voi tietää onko muilla allergiaa tai muita antipatioita koiria vastaan. Se pikkunen chihuahua siellä respan puolella ei nyt välttämättä ketään häiritse mutta kun kytketään se isompi piski sinne salin puolelle laitteisiin kiinni reenin ajaksi niin mitäköhän vittua päässä liikkuu..? Salin säännötkin on aika selkeet tässä asiassa. Respan jannuja ei vaan taida kiinnostaa kun on kaverit kyseessä. Asianomaiset varmaan tunnistaa kyseisen salin.

Mun mielestä koirien tuominen salille osottaa aikamoista itsekkyyttä ja epäkunnioitusta muita reenaajia kohtaan. Oli se oma musti kuinka kiltti hauveli tahansa niin ei voi tietää onko muilla allergiaa tai muita antipatioita koiria vastaan. Se pikkunen chihuahua siellä respan puolella ei nyt välttämättä ketään häiritse mutta kun kytketään se isompi piski sinne salin puolelle laitteisiin kiinni reenin ajaksi niin mitäköhän vittua päässä liikkuu..? Salin säännötkin on aika selkeet tässä asiassa. Respan jannuja ei vaan taida kiinnostaa kun on kaverit kyseessä. Asianomaiset varmaan tunnistaa kyseisen salin.

Siis mitä vittua oikeesti. Onko tollasia ihmisiä olemassa? Itse olen koirille allerginen, mutta eipä ole vielä omalle kohdalle sattunu että pitäisi koirien kanssa treenata.

Siis mitä vittua oikeesti. Onko tollasia ihmisiä olemassa? Itse olen koirille allerginen, mutta eipä ole vielä omalle kohdalle sattunu että pitäisi koirien kanssa treenata.

Ei muuta kun oma Mansikki salille messiin. Juoksumatolle hölköttelee oman treenin ajaksi. Suihkuun ja saunaan tietenkin mukaan. Voi imeä ne roheiini plusmaidot suoraan utareesta välittömästi. Jos kyseessä sonni niin en suosittele juomaan hänen utareestaan. Voi salin väki katsoa kieroon tai pahoittaa mielensä.

Ruuhka-ajat ärsyttää toki, mutta eniten vituttaa kyseisellä salilla käyvät mutut ja somalit,(johtuu varmaan salin varsin halvasta kuukausimaksusta), jotka tulevat salille 3-8 hengen laumoissa, hölöttävät erittäin kovaäänisesti ja varaavat laitteet kymmeniksi minuuteiksi. Sitten kun meet kysymään että voitko tehä välissä niin EI JUMALAUTA kun ne ei ymmärrä minkäänlaista salikulttuuria, puhumattakaan suomen kielestä ja englannin kanssakin sai rautalangasta vääntää...

Sitten vielä treenin jälkeenki kun meet hakemaan pukkarin vessasta vettä palkkariin nii kaks vitun mutakuonoo pesee kainalota siinä (salilta löytyy suihku) ja koko vessan lattia on ihan märkä. Vittu haloo!?!? Kai sitä pitää vaihtaa semmoselle salille mihin sossutuilla elävillä ei ole varaa.

Tätä mietin itsekin, varsinkin koska treenaan aina sortseissa. Luulen että viha kohdistuu nivusiin asti ulottuviin pähkinänsärkijä-mallisiin sortseihin, jotka ovat:
a) paljastavat
b) epähygieeniset
c) törkeän näköiset

Tai ehkä se tarkoitti että miesten tulisi vaan kyykätä..?

Kyllä! Tuli muuten kerran ihmeteltyä kun salilla kyykkyjen jälkeen oli tarkoitus tehdä hack kyykkyä niin siinä laitteessa olikin koira hihnalla kiinni. TODELLA ärsyttävää ja tuli juurikin mieleen tuo että jollain voi olla pahempikin allergia.
Se on sitten sellaisen mukava mennä tekemään hack kyykkyä sen jälkeen kun koira on pölläytellyt karvoijaan siihen ja alkaa kesken sarjan kurkku turvota umpeen ja silmät vuotamaan :face:

Kyseessä ei siis ole sama sali kuin Dorksterilla

Tätä mietin itsekin, varsinkin koska treenaan aina sortseissa. Luulen että viha kohdistuu nivusiin asti ulottuviin pähkinänsärkijä-mallisiin sortseihin, jotka ovat:
a) paljastavat
b) epähygieeniset
c) törkeän näköiset

Tai ehkä se tarkoitti että miesten tulisi vaan kyykätä..?

Mä veikkaan, et kyseessä on just se, kun vaikka jalkaprässissä shortsien lahkeet valuu sinne nivusiin. Onhan se vähän tyhmää joo, mutta mä en jaksa välittää siitä. Jos joku pahastuu siitä, että teen prässiä shortsit jalassa, se on täysin sen oma ongelma. Mitäs ei keskity treeniinsä.

En ny tiiä kuuluisko salikomedia ketjuun, mut oli sen verran vaarallisen näköstä menoa tänään salilla et pisti vähä vituttaan. Tosiaan joku etelän ihme teki rinnallevetoa ja ei oikeen jannulla pysynykkään tasapaino. Lähti sit juoksemaan ja pyörimään se tanko rinnalla siihen malliin et muut lähistöllä olijat sai väistellä ihan tosissaan ettei sais osumaa otsaan..

Vähän taas ihmetytti kun jonkun piti kyykkyhäkkiin raahata penkki ja tehdä siinä penkkipunnerrusta, vaikka ois kyl ihan sitä varten kaks penkkiä tyhjänäkin.

Vähän taas ihmetytti kun jonkun piti kyykkyhäkkiin raahata penkki ja tehdä siinä penkkipunnerrusta, vaikka ois kyl ihan sitä varten kaks penkkiä tyhjänäkin.

Siinä saa varmistinraudat, jos penkkeihin muuten ei sellasia ole.

Tänään (ja muutenkin) ärsytti kun piti salilla käydä yhteensä kolme kertaa vessassa. Ennen treeniä, treenin aikana ja sen jälkeen. Sen siitä saa kun juo paljon vettä ennen treeniä.

Aina potuttaa lähteä salille. Sali kun on kotona. teollisuushalli. Varusteina kyykkyteline, ja penkki, sekä tanko ja rautaa. Leuat vedän autokatoksen kattotuolista. Talvella on pakkasta, ja saa reenata pipo päässä.
Älä valita Rocky, vaan jatka sitä tukkien nostelua.

Ei potuta salikäynnissä mikään muu kuin, että pomon pomo jättää aina painot laitteisiin. En ehdi huomauttaa sille asiasta, kun on niin kiire huomaamattomasti nuolla persettä. Pitää varmaan miehekkäästi jättää nimetön lappu seinään, jos se vaikka tajuais ottaa vinkistä vaarin.

Back
Ylös Bottom