Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ehkä nekin vilkaisee ympärilleen? Tai sitten ne on huomanneet, miten pälyilet muita koko ajan ja tuijottavat miettiessään syytä käytökseesi.
Hyvin paljon mahdollista! En yllättäen koe itseäni sellaiseksi ahdistavaksi tuijottelijaksi, kun välillä tuntuu että omaa sarjaa tehdessään tuntee sellaisen piinaavan tuijotuksen suunnalta jos toiseltakin ja nämä nyt yleensä ei sellaisia perus ympärille vilkaisuja ole, samoilta ihmisiltä ne katseet tulee kerättyä yleensä. Kaikesta mäkin valitan, turpa kii ja reeniä!

Ihmisten tuijottaminen, teki lähestulkoon mitä tahansa liikettä ja jos sattuu ympärille vilkaisemaan niin yleensä 1-3 silmäparia ainakin tuijottaa tekemisiäni. En ole iso, komea..

No sitä ne sit kattooki et vittu ku on pieni ja ruma äijjä.

Ittee vituttaa ku sali suljetaa koht

Yläkoulun liikuntatunteja on ruvettu järjestämään paikallisella kuntosalilla. En tiedä kuinka vaikeaa voi oikeasti olla ottaa ne painot pois laitteista sen jälkeen kun on hinkattu se puolikas sarja jotain hauiskonetta ja sen jälkeen poistuttu tekemään vatsoja. Vittu että risoo kun joka laitteessa ja tangossa on jotain 2,5kg painoja näiden 12v poikien jäljiltä. Ja kyllä, olen sanonut siitä heille asiallisesti. Vastaukseksi saa ensin myöntävän vastauksen, jonka jälkeen kaveriporukka poistuu kulmantaakse naureskellen ja kohta sieltä kuuluu 'vitun homo'. Ja niin, painot ovat vieläkin laitteissa.

Sunnuntain maastavedossa oli vissiin tekniikka päin vittua: tänään piti olla jalkapäivä, mutta alko jo lämppäreissä selkää vihlomaan niin maan perkeleesti että piti heittää pois. Nyt ei voi edes istua suorassa eikä nousta ylös ilman tukea...loppuviikko on siis pyhitetty yläkroppatreenille :face:

Vitun teini valopäät tulee salille, valloittaa puoli salia ja puhuu puolitoista tuntia viime viikonlopun "pillujutuista" PERKELE! :D

Jep sama ongelma täälläkin! Kyseessä tosin juuri 18-v täyttäneet (mopot vaihtui pari viikkoa sitten tusinabemmiin) jotka
a) ovat salilla 4-8 sällin laumassa
b) notkuvat siellä keskimäärin 1,5 h, treeniä tulee ehkä 15min per nuppi, loppuaika menee kaikkeen muuhun ylimääräiseen säätämiseen
c) treenaavat päin persettä, pitäs laittaa ne pyöreeseen huoneeseen 24 tunniks jossa pyöris gymlogit non-stoppina
d) varaavat tulleessaan penkin, kyykkypaikan, scottpenkin, smithin ja 2 muuta penkkiä omaan "käyttöönsä" (=istumiseen) :face:
e) pitävät ihan jeesuksenmoista meteliä, saatana sali on pieni ku mikä ja radio hiljasella, miks pitää huutaa VIERESSÄ SEISOVALLE kaverille.
e.2) jauhavat kaikkea jonniinjoutavaa edellämainitulla äänentasolla ja tekevät "karateliikkeitä" sarjojen välissä.
f) ovat siellä 85% samaan aikaan kuin minä.

:wall:

Kyylävät homot:curs:
Olivat edes nuoria ja treenattuja mutta vanhoja äijiä, hyi saatana!:urjo:

Tänään koin ne kaksi asiaa, jotka tajusin lievästi sanottuna hajottavan minut täysin.

A. Kun kokeillaan esim. Penkkimaksimia, varmistaja nappaa kiinni tangosta, vaikka se olisi tullut ilman neljänsiä käsiä... ''Sori, mä luulin''
B. Kun näkee salilla naisen, joka omaa tuhannesti omaa naista tiukemman perseen.

Onhan sitten vielä ne esille tulleet kakarat, ne ei minua hajota, tulen vain vihaiseksi, lyön napit korville ja pyrin katkomaan rautaa.

Paikkojen varaus. Tänäänkin oli yhdellä hemmolla 3 eri paikkaa varattuna ja kun suht pieni sali on niin se on paljon. Ainahan sitä voi tehdä treenin eri järjestyksessä, mutta ehkä enemmän vituttaa se kuinka voi olla niin itsekkäitä ihmisiä. Tiedän, että voi käydä kysymässä voiko välissä tehdä, mutta ei sekään aina nappaa kun on ihan eri painot käytössä.

Yleensä salille ensimmäisenä kerenneet vanhukset jotka laittavat radiosta tulemaan jotain ihme satukuunnelmia. Pari päivää sitten tuli joku kertomus itävaltalaisesta perheestä ja niiden palvelijasta. Mitä vittua? Merisäät yms menee samaan kategoriaan.
Nykyään aina soitin mukana tälläisten hetkien varalle. Napit korvilla on vaan jotenkin nihkeä treenata.

Just nyt potuttaa se, että ilmeisesti Elixialla käyvistä akoista suurin osa on kuuromykkiä. Kahdella viimeisellä salireissulla on toistunut seuraava episodi pukuhuoneessa: Treenikassini on penkillä. Viereen tulee joku muija, joka alkaa heitellä treenikamojaan tavaroideni päälle. Pyydän anteeksi, hymyilen ja sanon siirtäväni omia kamppeitani hieman. Vastausta ei tule, vaan tavaroiden heittely jatkuu, kunnes olen siirtänyt omat tavarani kokonaan lattialle tai toiselle penkille. Missään vaiheessa heittelijä ei sano sanaakaan.

Lisäksi rassaa avoin tuijottelu pukuhuoneessa sekä se, että toisen ohi pitää tunkea väkisin sanomatta mitään. En aina huomaa kaikenmaailman hiippailijoita vaatteita vaihtaessani, ja arvoistaisin edes jonkinlaista varoitusta ennen iholle tulemista, varsinkin jos olen enimmäkseen alasti.

Onko tässä kyseessä jokin käytöskoodisto jota en tunne? Olenko tehnyt jotain anteeksiantamatonta, ja koko salin naisasiakaskunta on valjastettu kostamaan minulle? Mitä täällä tapahtuu? Missä on normaali kohteliaisuus ja käytöstavat?

Toisille tuntuu olevan vaikeeta toi pukkarikäyttäytyminen. Meiän salilla on miesten pukuhuoneessa naulakkopaikkoja noin kahdellekymmenelle henkilölle mut jonkun kumman takia jengin täytyy ne omat kamat tunkea just siihen mihin oot ite nätisti tavarat laittanut ja tätä siis tapahtuu kun salilla on joku alle kymmenen miestreenaria. Mulle riittää kaksi naulakkokoukkua ja tila lattialta mihin laitan kengät, toiset tarvii kaks metriä penkkitilaa ja mun paskaset verkkarit, on nimittäi syyhkitty joskus housutki multa tuol..

-Jalkapäivä dieetillä
-Kesken sarjan puhuvat iäkkäämmät miehet
-Palkkarin roiskuminen seinille sheikkerin huonon korkin takia.

Heti parempi mieli kun sai purkautua :)

Tänään salilla oli joku helvetin hyvännäköinen fitness/painonnostomuija. Olin saanut treenin päätökseen kun tämä neitonen meni salin jumppasaliin venyttelemään. Siellä on myös pari kuntofillaria ja soutulaitetta, mutta harvoin ketään tekemässä mitään. Ajattelin että menen poikkeuksellisesti polkemaan fillaria, siinä toivossa että voisin mennä juttelemaan. Huonoksi onneksi sali oli täynnä porukkaa venyttelemässä ja soutamassa. Aloin polkemaan siinä toivossa että muut siirtyisivät vähitellen salin toiselle puolelle, jotta voisin tehdä tuttavuutta (olen ujo enkä voi jutella jos on paljon porukkaa ympärillä). Lopputuloksena 20min pyöräilyä ja huone edelleen täynnä väkeä, joten lähdin himaan. Pitikö huoneen just tänään olla täynnä väkeä, kun muuten siellä ei ole ketään? :curs:

Jalkapäivä. On se vaan sellasta rääkkäämistä. Mutta ei auta, kun kyykkymaksimi on 80% penkkienkasta :puntti:

RHP :puntti:

Se vituttaa kun tulet salille, vuorossa olisi viikon toinen olkapäätreeni, joka sisältää kaksi eri käsipainopystypunnerrusvariaatiota ja viparit eteen, sivuille ja taakse ja käsipainopuoli on kiinni peruskorjauksen takia joka on pitänyt tehdä jo kaksi kuukautta sitten. EI HELVETTI!

No eikait siinä, menin sitten painonnostopuolelle ja nappasin kymmenen kilon kiekot kätösiin ja väänsin niitä vipareita siinä. Sattuu vaan sormiin niin helvetisti pitää semmosesta pikku rööristä kiinni sitä kiekkoa.

Ei treenissä juuri mikään vituta mutta pukuhuonekäyttäytyminen on monilla ihan hävytöntä. Levitellään tavaroita miten sattuu eikä ajatella yhtään, vähän pitäis miettii että kengät lattialle, kassit ylähyllylle ja reput, takit, hupparit yms naulaan eikä penkille jätetään mitään kylän suurinta salikassia että kaverikin mahtuu. Ja paskasia kenkiä sitten sidotaan joo just nii siinä missä ihmiset istuu, nostetaa jalka siihen penkille ja sidotaan, ei ymmärretä että paskaset ulkokengätkin kuuluu pitää lattialle. Kai ne samat apinat kotonaaki röhnöttää sohvalla saappaat jalassa suoraa sen jälkee ku just repineet ojaan tipahtaneen traktorinsa jostain mutavellistä. Kyllä pysyy puhtaana joo. Ääliöt.

Back
Ylös Bottom