Käymme selvästikin samalla salilla. Vitutti sekin, etten eilen vaivautunut lukemaan tarkemmin, vaan kävelin tänäänkin turhaan oven taakse.
Joo toivottavasti ei oo monella salilla sama meininki...:face:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käymme selvästikin samalla salilla. Vitutti sekin, etten eilen vaivautunut lukemaan tarkemmin, vaan kävelin tänäänkin turhaan oven taakse.
Yli puolet menee tietenkin ohi kainalosta ja koko hikinen pukkari haisee tuolta kärpäsmyrkyltä. Tuo harmittaa itseäni, koska lähes poikkeuksetta tuo tärpätti käy yskittämään. Onhan tästä täällä jo puhuttu, mutta miksi jotkut eivät ymmärrä, että joukossa voi olla vaikka astmaisia ihmisiä, joille tuollainen kemikaalimyrkky ei tee hyvää?Joo toivottavasti ei oo monella salilla sama meininki...:face:
no nouseeko tolla treeni huili metodilla painot ja kasvaako lihas?Itekseen tykkään minäkin käydä. Mulla kun ei ole mitään kiinteitä treenipäiviä, vaan täysin tuntuman mukaan menen tai olen menemättä salille. Jos kävisi kaverin kanssa, joutuisi lähtemään huonoinakin päivinä. Useimmille ei myöskään sovi yhtä harvakseltaan treenaaminen kuin mulle. Pidän ylimääräisiä lepopäiviä pelkästään hyvänä asiana, eikä vaikkapa neljän päivän treeniväli haittaa mitään. Joillekin kun iskee "reenipaniikki" jo kahden päivän huilin jälkeen.
Yksin reenaamisessa on oikeastaan vain yksi huono puoli, epävarmuus varmistajista. Tosi kiva kun on mennyt salille tekemään kovia kyykkyjä, eikä paikalla ole ketään potentiaalisia varmistajia. Tämän voi tietty välttää tekemällä kriittiset treenit sellaiseen aikaan, jolloin körmyjä yleensä pakkaantuu salille. Itselleni paras aika harjoitella on kuitenkin aamu...
Itekseen tykkään minäkin käydä. Mulla kun ei ole mitään kiinteitä treenipäiviä, vaan täysin tuntuman mukaan menen tai olen menemättä salille. Jos kävisi kaverin kanssa, joutuisi lähtemään huonoinakin päivinä. Useimmille ei myöskään sovi yhtä harvakseltaan treenaaminen kuin mulle. Pidän ylimääräisiä lepopäiviä pelkästään hyvänä asiana, eikä vaikkapa neljän päivän treeniväli haittaa mitään. Joillekin kun iskee "reenipaniikki" jo kahden päivän huilin jälkeen.
Yksin reenaamisessa on oikeastaan vain yksi huono puoli, epävarmuus varmistajista. Tosi kiva kun on mennyt salille tekemään kovia kyykkyjä, eikä paikalla ole ketään potentiaalisia varmistajia. Tämän voi tietty välttää tekemällä kriittiset treenit sellaiseen aikaan, jolloin körmyjä yleensä pakkaantuu salille. Itselleni paras aika harjoitella on kuitenkin aamu...
joku ihme ennen näkemätön kaksoisleuka uppotukkijoulupukki tuli salille ja alkoi tekemään alataljaa, ensinnäkin päin vi.... kiskoi liian isoilla painoilla ja paukutti painopakkaa, toiseksi alataljan vasemmalla puolella oli poika 13-14v. vatsalaitteessa tekemässä, tämä saakelin mulkosilmä kolistelija hyppäs siihen eteen ja nakkas sormeaan tyyliin "painu vittuun siitä" ja meni itse laitteeseen ja mulkoili "vihaisen" näköisenä. *ittu mikä *ulkku. olis antanu pojan tehdä.
eikä siinä vielä kaikki, seurailin eläkeläisiä.. nuori tyttönen meni semmoiseen reiden loitontaja koneeseen tekemään niin eräs vanhapieru meni siihen eteen reiden ojentaja koneeseen kyttäämään sitä tyttöstä.. suoraan tuijotti jalkoväliin. tyttö oli vaivautunut ja meni toiselle puolelle alataljaa tekemään.. tämä vanhus seurasi ja meni vastapäiseen laitteesee(ylätalja) ja kyttäs sieltä tätä tyttöä. melko sankareita liikkeellä. #¤&¤/"#¤/!!!
joo tosta vanhojen miesten tuijottelusta on kyllä paljon esimerkkerjä esim bussissa joku teini tyttö tulee nii mies vaan katsoo, ja sitten jos se istuu siinä lähellä se tyttö niin sitä täytyy sitten tuijotella koko ajan.joku ihme ennen näkemätön kaksoisleuka uppotukkijoulupukki tuli salille ja alkoi tekemään alataljaa, ensinnäkin päin vi.... kiskoi liian isoilla painoilla ja paukutti painopakkaa, toiseksi alataljan vasemmalla puolella oli poika 13-14v. vatsalaitteessa tekemässä, tämä saakelin mulkosilmä kolistelija hyppäs siihen eteen ja nakkas sormeaan tyyliin "painu vittuun siitä" ja meni itse laitteeseen ja mulkoili "vihaisen" näköisenä. *ittu mikä *ulkku. olis antanu pojan tehdä.
eikä siinä vielä kaikki, seurailin eläkeläisiä.. nuori tyttönen meni semmoiseen reiden loitontaja koneeseen tekemään niin eräs vanhapieru meni siihen eteen reiden ojentaja koneeseen kyttäämään sitä tyttöstä.. suoraan tuijotti jalkoväliin. tyttö oli vaivautunut ja meni toiselle puolelle alataljaa tekemään.. tämä vanhus seurasi ja meni vastapäiseen laitteesee(ylätalja) ja kyttäs sieltä tätä tyttöä. melko sankareita liikkeellä. #¤&¤/"#¤/!!!
joo tosta vanhojen miesten tuijottelusta on kyllä paljon esimerkkerjä esim bussissa joku teini tyttö tulee nii mies vaan katsoo, ja sitten jos se istuu siinä lähellä se tyttö niin sitä täytyy sitten tuijotella koko ajan.joku ihme ennen näkemätön kaksoisleuka uppotukkijoulupukki tuli salille ja alkoi tekemään alataljaa, ensinnäkin päin vi.... kiskoi liian isoilla painoilla ja paukutti painopakkaa, toiseksi alataljan vasemmalla puolella oli poika 13-14v. vatsalaitteessa tekemässä, tämä saakelin mulkosilmä kolistelija hyppäs siihen eteen ja nakkas sormeaan tyyliin "painu vittuun siitä" ja meni itse laitteeseen ja mulkoili "vihaisen" näköisenä. *ittu mikä *ulkku. olis antanu pojan tehdä.