Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eniten vituttaa kun paikat prenkkaa! Mulla on vasen olkapää vittuillu nyt vuoden ja nyt alko sitten oikee polvi vittuileen. Alaselkä on myös ihan juntturassa ja si-nivel luultavasti vituillaan ja tenniskyynärpää on koettu. Aina joku paikka kypsänä, se vituttaa!

Vituttaa myös tyhmät salillakävijät. Mun salin jalkaprässissä on kiekoille paikat sivuilla ja keskellä. Miks vitus sinne keskelle pitää latoa kiekkoja ja jättää ne sinne jos sivuillakin on tilaa. 20kg kiekkoja ei ole kiva nostaa sieltä keskitapista pois. Tarttis salin omistajana olla vähä ankarampi kävijöitä kohtaan :P

Jatkuvasti kierteistään vuotavat sheikkerit (mallia Fast ja Gasp), sekä vihlomisen aloittaneet polvet.
Hienoa pitää ensin lähes kuukausi etureisitreeneistä taukoa, sen jälkeen tehdä 1kk 2 onnistunutta jalkatreeniä ja kun meinaa aloittaa kyykkäämisen normaalisti, aloittavat polvet taas.. :face:
Pitänee alkaa lämmittelemään vielä enemmän jos helpottaisis...

Pari vinkkiä polvivammaselta toiselle.
-Kato tosi tarkkaan se jalkaterien suunta ettei tule poviin vääntöä.
-Mahdollisimman hidas negatiivinen. Sellasella 4sekunnin alastulolla saa aika hyvin kontrolloitua noita polvia ja ainakin itellä jeesaa.
-Lopeta heti tekeminen jos vähänkin vihloo. Monesti joutunut lopettamaan treenin heti alkuunsa, mutta pystynyt seuraavana päivänä vetämään treenin läpi. Tiedä mistä se on kiinni mutta pahimmillaan oli ihan päiväkohtasta.
Toi hidas alastulo on ainakin itellä jeesannu sen verran että nykyään treenit menee melkein aina suunnitellusti läpi.

-Painot jätetään laitteisiin/käsipainot pitkin lattioita, vaikka siellä lukkee että painot takasi paikoilleen. Pitäs se jo oma järki sannoo, että ne laitetaan takasi paikoilleen!
-Ihmiset jotka raahaa penskasa salille. Ei siinä muuten mittään, muttaku ne jotkut pennut hilluu siellä ku apinat ja roikkuu laitteissa. EIKÄ NE VANHEMMAT KOMENNA NIITÄ YHTÄÄN!!! EIKÖ JUMALAUTA SEN VERRAN OO IHMISELLÄ AIVOJA PIÄSSÄ, ETTÄ KUNTOSALI EI OO LASTEN LEIKKIPAIKKA!!! Se on sitte kuule ihan OMA vika jos penskalle käypi jottain, ihan turha muita syytellä.
-Teinieukot, jotka tulloo salille aina vähintään yhen kaverin kans, koska yksin on liian noloo. Ja se LOPUTON kikatus...:face: Ja ku ollaan niin vitun läskejä, vaikka painoindeksi on jossain 10 paikkeilla...
-Ukot, jotka tuijottaa. Ettekö oo ennen ihmistä nähny, mitähäh?? Kyllä kahtoo suapi, mutta jos pittää tuijottoo ku lehmä uutta veräjee, niin se nyt jo on ihan hyvien käytöstapojen vastasta.
-Naiset, jotka tulloo salille vain ja ainoastaan polkemaan kuntopyörää ja lukemaan naistenlehtiä. Hyvähän se että polkee, muttaku se polkeminen on hittaampoo ku etana tervassa ja sen jäläkeen sanotaan että olipas rankka reeni. Niin siis mitenkä oli??
-Ja ne eukot, jotka ei voi reenin jäläkeen astua pukuhuoneesta ulos, ellei oo kilo pakkelia nuamassa ja hiukset ojennuksessa.

Siis kaikki tämä ja varmasti moni muuki asia ottaa aivoon, ihan päivästä riippuen:dance2: Mutta se vitutushan on ihan vuan omien korvien välissä, että varmaan kannattaa omaa asennetta korjata.

Mikä vittu siinä on että jos pukuhuoneessa on vaikka kuinka tyhjää tilaa, niin pitää heittää ne kamat just MUN kamoihin kiinni? Meiän salilla vanhemmat patut laittaa lähes aina ne saatanan laukkunsa just mun laukkuun kiinni ja se on helvetin hienoa tulla suihkusta kun oman kassin vieressä on toisen kamat ja patu pyllistelee siinä kelteisillään mahdollisimman pahasti edessä. Sentään väistävät kun niille sanoo et viittisitkös pikkusen väistää. Perkele mitä settiä.

EDIT: Hieman korjattu sanamuotoa.. Vois muuten kuulostaa epäilyttävältä :D

Perkele mitä settiä.

Se on muuten aivan varma juttu, että aina siinä viereisessä kaapissa on joku, jonka treeni loppuu just samaan aikaan. Tai sitten pukuhuoneessa on jokin nurkkaus, niin totta helvetissä sinne änkeää samalla ovenavauksella neljä-viisi äijää hikisiä treenipaitoja ja boksereita rullailemaan. Aina, siis aina on huono säkä. Vanhat patut on aina vieressä ja usein laveasti.

Mikähän niissä tietyissä kaapinpaikoissa oikein viehättää kun kaappeja on vaikka kuinka, mutta aina ne on ne samat jotka on käytössä samaan aikaan?

Ja ne pari julkihomoa jotka samalla salilla käy, pitää kaikkein parhaiten huolta siitä etteivät kenenkään viereen osu saati pyllistele. Ujoja poikia. ;)

Tänään(kin) vitutti myös itseä tuo, että pitää juuri siihen viereen tulla niiden omien kamojen kanssa. Ruuhka-aikana ton ymmärrän jos tilaa ei tosiaankaan ole, mutta tänään kävin päivemmällä salilla jollon porukkaa oli todella vähän, niin eiköhän siihen viereen molemmille puolille tule juurikin ne kaikkein hirveimmän hajuiset tyypit. Siinä sitten haistella kaverien kamoja ja melkein saada toisen pallit suuhun suihkusta tullessa stana. Ja salilla oli miehiä tohon aikaan ehkä viisi, joista yhdelläkin vaan takki naulakossa. Jotenkin tuntuu kummalta että sitä ei voi mennä sinne missä sitä tilaa on, vaan ängätään suurinpiirtein syliin istumaan ja haistaan paskalle siinä niin että muut (minä) meinaan oksentaa. Hieman vituttaa tälläinen toiminta

joo, ei mulla muuta

Olkapää kipuilee taas. On pitänyt jo 2 penkki-olkapää treeniä jättää väliin sen takia. Odotellaan nyt rauhassa että paranee ja aletaan sitä kovemmin panostamaan juurikin noihin kiertäjäkalvosimien lämmittelyyn ja treenaukseen. Tuntuu olevan vähintään kerran kahdessa kuukaudessa tämä ongelma :curs:

Tänään(kin) vitutti myös itseä tuo, että pitää juuri siihen viereen tulla niiden omien kamojen kanssa. Ruuhka-aikana ton ymmärrän jos tilaa ei tosiaankaan ole, mutta tänään kävin päivemmällä salilla jollon porukkaa oli todella vähän, niin eiköhän siihen viereen molemmille puolille tule juurikin ne kaikkein hirveimmän hajuiset tyypit. Siinä sitten haistella kaverien kamoja ja melkein saada toisen pallit suuhun suihkusta tullessa stana. Ja salilla oli miehiä tohon aikaan ehkä viisi, joista yhdelläkin vaan takki naulakossa. Jotenkin tuntuu kummalta että sitä ei voi mennä sinne missä sitä tilaa on, vaan ängätään suurinpiirtein syliin istumaan ja haistaan paskalle siinä niin että muut (minä) meinaan oksentaa. Hieman vituttaa tälläinen toiminta

joo, ei mulla muuta
Mulla oli taas tänään sama homma. Toisella puolella sitä penkkiä olisi ollut tilaa, mutta ei, just mun kamojen viereen.

Vanhat miehet ovat tottuneet täyttämään tilat järjestyksessä? Niiden aikaan kun ei ollut saleilla pitkiä penkkejä. Saleista puhumattakaan. Kiviä nosteltiin metsässä ja sielläkään ei penkeillä istuskeltu!

Back
Ylös Bottom