Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nääshalli on ehdoton treenipaikka Tampereella.

Siellä käy paljon tosi mielellä treenaajia, joista saa hyvää motivaatiota ja mallia. Joukkoon mahtuu paljon myös ihan taviksia, joten sinne vaan rohkeasti.

Onko tuossa vaan mun mielestäni tosi pieni ero kyykky- ja penkkituloksen välillä? Itelläni ero on n. 30kg ja kyykyn luvut on suunnilleen samoissa sun kanssa.

On. Minulla on ongelmana oikea polveni, jolle on tehty ties mitä kaikkea, jolloin kyykkääminen on hyvin varovaista touhua ettei mene uudestaan rikki. Eli kehitys on paljon hitaampaa, kun joutuu veivaamaan kaikkea tukilihaksia yms. polven vuoksi. Veikkaisin kyllä, että voimaa riittäisi enempi, mutta täytyy mennä heikoimman lenkin ehdoilla.

Katselin kaupassa teknisiä paitoja ja ne ovat ilmeisesti kaikki jokseenkin samaa materiaalia ja kestävät vain 30-40 asteen pesut.

Niinhän niissä lukee, mutta olen pessyt kaikki ihoa vasten olevat urheiluvaatteeni (tekniset paidat, juoksutrikoot ja -shortsit, tennishameet, rintsikat) 60 asteessa eikä mikään ole kärsinyt. Eihän se hiki 30-40 asteessa lähde mihinkään.

Salilla kyykkyjen tekeminen. Joskus myös pelkkä salille lähteminen ketuttaa, mutta perillepääsy pyyhkii senkin ahdistuksen pois, kun pääsee hikoilemaan senttien kanssa :D

itellä kanssa toi salille lähteminen on vähän vaikeeta:D Sali jossa käyn normaalisti oli nyt kesä aikana kolme kuukautta kiinni ja siellä ei saatu muuta aikaseks ku uusittua pukkarit.

Bulkkaaminen. Käy ihan tosissaan työstä tuo ruuanlaitto, varsinkin kun ei todellakaan voida laskea top-10 lempiharrastusten joukkoon. Olokin on koko ajan kuin Michelin-ukolla...

ei bulkkiruuan kokkaamisessa ole mitään ikävää :D kunnon riisi-kana-katkarapu-kerma-juusto mätöt isoon kattilaan ja kattilasta naamaan pari kolme kertaa päivässä, riittää muutaman päivän ja sit taas uutta settiä. Välipalaksi herasheikkejä. Bulkkaaminen on helppoa!

tällä hetkellä salilla ärsyttää se, että uudet fuksit tulivat taloon ja sali on taas jonkin aikaa aivan tupaten täynnä kunnes taas ne heikoimmat sortuu elon tieltä ja tilaa tulee lisää. Esim penkkipäivää on ihan turha luulla tekevänsä maanantaina. Päivä jota kukaan ei vahingossakaan jätä väliin, muilla päivillä ei niin justiinsa...

ei se ruuanlaitto vaan se syöminen. aamupalalla saa olla oksennusämpäri vieressä että saa edes sen 500kcal alas.

Pitää paikkaansa. Mä oon tosin lähteny aamupalan kanssa tässä nyt viime viikkoina ihan nollasta, et 1kcal on jo voiton puolella. Koitan nyt vähitellen saada syötyä edes ihan pienen määrän ruokaa oksentamatta. Päivällisellä taas ärsyttää, kun sen syömiseen menee joskus niin kauan aikaa. Voi mennä puoli tuntia, et saa sen melkein kilon syötyä.

Tämä. Ruuanlaittoon menee nykyään ärsyttävän paljon aikaa, tosin niin menee dieetilläkin.

Tuntuu, että menee vielä enemmän ku joutuu miettimään paljon tarkemmin mitä tekee ruuaksi. Bulkilla tai muuten vaa niin annokset, mitä minä ainekin teen on aika suurpiirteisiä ja isoja annoksia kerralla, että riittää parille päivälle. Toisaalta voi noin tehdä dietilläki, mutta pitää sitten aina laskee ja jakaa makrot jne jne.

:offtopic: Olen varmaan onnekas, kun aamupala on minulle se herkullisin ja paras ateria. Voisin syödä aamulla vaikka koko päivän kalorit jos antaisi itselleen luvan. En tiedä miksi, aamulla on vain kiva mättää ruokaa naamaan :D

Jollain tyypillä oli niin järkyttävä penkkitekniikka, että oikein ällötti katsoa. Olkapäät nousi viis senttiä ilmaan joka vitun toistolla. Teki mieli vähän läimäyttää ja laittaa siperianjunaan!

se että meidän salin yleisin liike on rannekääntö.sitä tekee about kaikki miespuoliset reenarit.

itse olen forkkuni treenannut lee priestin opeilla

Täällä on näköjää porukalla päinvastasia inhokkeja. Omasta mielestä bulkkaaminen on just parasta, ku saa syyä hyvää ruokaa ja paljon. Ei jonkuu puuron, leivän tekoo nyt niin kauaa mee ja sit ku teen jauhelihaa tai jotain nii teen monta annosta kerralla ja laitan sit ne pakkasee oottamaa parempaa hetkeä vetää huivii. Itteä oikeastaa ärsyttää se, että vaikka syö sen 1500 kcal välillä reenin jälkee nii maha vetäis vielä =D , mut ei voi vetää ihan överiks, ettei tuu liikaa läskii, ku nytki mennää aika kovilla plussilla. Joskus kauan sitten oli ongelmii syödä aamupalaa, mut nyt ei oo ollu pitkää aikaa. Pitää vaa pikku hiljaa lisäillä sitä ruuan määrä siinä aamupalalla.

Kyllä itseäni kanssa alkaa vituttaa tää bulkaaminen, ensimmäinen 5kg meni ihan kivuttomasti mutta nyt alkaa taas tekeen tuskaa... Eikä myöskään +200e/kk ruokalaskuun ole mikään mukava lisä, muutenkin ihmettelee miten sen palkan saisi riittämään :curs:

Back
Ylös Bottom