Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eihän tuossa olekaan mitään Rihannan ja kissantappo-örinähevin välillä.

Raskasta sen musiikin tulee olla, mutta tasainen rytmi on mielestäni tärkeintä mikä treenimusiikissa on. Esimerkiksi juuri kaikkien salikävijöiden suosikki Rammstein on hyvä esimerkki tällaisesta. Oma bonus on vielä sanoitus ja vielä sellainen jossa on jotain motivoivaa ja se että niistä saa vielä selvää.

Juurikin näin. Saatanallinen musiikki saa kyykyssä paskat housuun vaikka sen pitäisi buustata.

Varmaan eniten potuttaa kun kaikki salin kuumat tsirbulat kipittää juoksujalkaa vapaapainoalueen ohi erilaisille ryhmäliikunta ja jumppatunneille. Eipä paljon haittais odotella vuoroa kyykkypaikalle jos siellä ois naisten lentopallojoukkueen kyykkytreenit kesken.

Treenaajat (lähinnä vanhukset, 50+v) jotka luulevat olevansa yhtä hyvässä tikissä kuin 30 vuotta sitten ja yliarvioivat voimansa. Ainakin kerran viikossa joutuu avittamaan jonkun pää punaisena voimasanoja huutelevan idiootin penkkitangon alta pois. Ei oo kivaa keskittyä omaan treeniin kun jatkuvasti joutuu vilkuilemaan olan taakse :(

Enemmän olen kyllä törmännyt siihen, että siellä tangon alla on joku mopo-poika. :D

Ja jotta ei mene off-topic, niin potuttaa toi ilmastointi, kesällä kuuma kuin saunassa nyt eilen oli sitten niin kylmä, että joutui treenaamaan huppari päällä koko treenin.

Se, kun meni hyvä kyykkysarja pilalle. Pitkästä aikaa aloin taas kykkäämään, viimeinen sarja ja 8 toistoa piti tehdä, mutta viidennellä toistolla tanko vähän kallistu ja osu varmistusrautaan ja heilahti. Ei siinä auttanut, kuin mennä heti alas ettei riko itseään yrittämällä korjata ja sarja jäi siihen.

Jatkuvat vammat, jotka estävät salitreenin kokonaan. Kesän aikana tehty nyt kaksi leikkausta (saliin liittymättömistä syistä) joiden takia yhteensä kaksi kuukautta ilman treeniä.

Niinno, ei vammoja mut silti reenannu aika vähän, ei kesällä jaksa jatkuvasti punttaamassa olla, pitää olla muutaki elämää ^^

PS; koita saada paikat kondiksee.

Varmaan eniten potuttaa kun kaikki salin kuumat tsirbulat kipittää juoksujalkaa vapaapainoalueen ohi erilaisille ryhmäliikunta ja jumppatunneille. Eipä paljon haittais odotella vuoroa kyykkypaikalle jos siellä ois naisten lentopallojoukkueen kyykkytreenit kesken.

Käyt varmaan väärällä salilla :) Lentopallotyttöjä löytyy yleensä jostain kaupungin saleilta.

Treenaamisessa eniten vituttaa kyllä loukkaantumiset. Ja niitähän tulee kun treenaa kova. Viimeisen reilun kahden vuoden aikana sen jälkeen kun vanhempana aloitin treenaamisen uudestaan:

- paha polvivamma kyykystä, kuukausien ajan vaikeuksia kävellä
- vuoden verran vaivanneet lonkankoukistajat, välillä kävellessä napsahteli niin että meinas mennä jalat alta
- pieni revähdys tai muu vastaava polven sisäsivulla venyttelystä, rajoittaa hieman liikkuvuutta edelleen
- venähtänyt psoas kyykystä, tää on taunnut olla parikin kertaa
- rintaruston vaurioituminen penkissä, parin kolmen kuukauden treenit hukkaan ton takia
- kiertäjäkalvosimien ärtyilyt moooonta kertaa, varsinkin smolovpenkki+leuanveto=paha

Salikomediaa-ketjusta tuli mieleen, että se ärsyttää, kun pohjenousukoneesta seisten on vaijeri aika usein poikki. Tänään ois pitäny pohkeita treenata seisten ja istuen, mut piti sitte vaan tyytyä istumaan, kun se oli poikki. Yleensä se kyllä korjataan hyvin äkkiä. Jännittää myös, et millon se menee poikki kun mä oon tekemässä siinä.

Salikomediaa-ketjusta tuli mieleen, että se ärsyttää, kun pohjenousukoneesta seisten on vaijeri aika usein poikki. Tänään ois pitäny pohkeita treenata seisten ja istuen, mut piti sitte vaan tyytyä istumaan, kun se oli poikki. Yleensä se kyllä korjataan hyvin äkkiä. Jännittää myös, et millon se menee poikki kun mä oon tekemässä siinä.
Mikset tee tangolla?

Mikset tee tangolla?

Tottapuhuen se ois varmasti parempi vapaalla tangolla, mut en pysyis pystyssä siinä ni se varmaan vähän rajottais. Tietenki tasapaino kehittyis siinä sitten. Smithissäkin ois voinu tehdä, mut ei se tänään niin tärkeetä ollu, kun en muutenkaan ois sitä tehny kauheesti. Laitteessa teen siks, että siinä saan tehtyä sen pelkästään pohkeille ja laite on heti käyttövalmis (okei nyt selittelen vaan). Laitteilla oon tottunu tekemään ja kehitystä on tullu ni en nää tässä mitään ongelmaa.

Ei varsinaisesti saliin liity, mutta nytkin olen isovanhempien luona tämän päivän niin on tullut mutustettua jotain kauraomenavuokaa,omenapiirakkaa ja munkkia. Isovanhemmat aina syöttää kauheesti herkkuja ja sitten,kun sanon että yritän vähän tarkkailla syömisiä niin reaktio on se, että ihmetellään nykypäivän terveyshullutuksia :D jätksistä neuvottelin itseni pois.

Itseä ehkä hitusen vituttaa, kun meidän salin pohjenousukone aiheuttaa älyttömät mustelmat hartian alueelle.

Se kuin tuota räjähtävää voimaa ei meinaa tulla MILLÄÄN.:face:

Oiskohan kellään mitää suositeltavaa miten sais tuota ns. räjähtävää voimaa lisää?

Tänään salilla oli uusi äijä varmaan ensimmäistä kertaa salilla ja se siinä sitten hääräsi ja kysyi sillä hetkellä suurimmalta äijältä tekniikka neuvoa ylätaljaan. Kyllä sen nyt ymmärtää, että kysyy suurimmalta äijältä, ihan loogista, mutta prkl, että alko vituttaan kun tää iso kaveri vetää sitä ylätaljaa huonommalla tekniikalla kuin Gymlog "Don't try this at home" videolla. En sitten tietenkään voinut korjata tätä ja jäin surullisena katsomaan :face:

Ja jotta ei mene off-topic, niin potuttaa toi ilmastointi, kesällä kuuma kuin saunassa nyt eilen oli sitten niin kylmä, että joutui treenaamaan huppari päällä koko treenin.

Tämä on mystinen juttu... Kesällä hiki alkoi valumaan samantien kun astui salille, eli oli aivan paahtavan kuuma. Nyt kun ilmat kylmenevät, niin salin ilmastointiluukuistakin puskee jääkylmää ilmaa. Nyt en edes liioittele, mutta eilen kun menin tekemään pystäriä niin suorituspaikan vieressä oleva ilmastointiluukku oli aiheuttanut sen että tanko oli aivan oikeasti jääkylmä. Täytyy varmaan kyykkysarjojen jälkeen käydä vaihtamassa märät vaatteet pois ettei vilustu... :rolleyes:

Mua on vähän alkanut ärsyttää kyyläävät ihmiset (miehet). Joskus en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun teen jtn kyykkyä/sjmv tms. ja 15 ukkoa on siellä takana, muka huomaamattomasti vilkuilee. Ja musta tuntuu, että suurin osa ei katso mitenkään "sillä silmällä" vaan varmaan oon vaan aika tyhmän näköinen/ teen liikkeen väärin/ nolon pienillä painoilla. Tai sitten vaan olen harvinainen näky kun oon uskaltautunut vapaapainopuolelle, harvemmin siellä naisia näkyy. Mutta koska en tiedä oikeaa syytä, tulee välillä nolosteltua ja melkein saattaa jäädä treeni tehtyä. Tulisivat edes neuvomaan, jos tosiaan esimerkiksi teen jotain ihan väärin :)

Mua on vähän alkanut ärsyttää kyyläävät ihmiset (miehet). Joskus en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, kun teen jtn kyykkyä/sjmv tms. ja 15 ukkoa on siellä takana, muka huomaamattomasti vilkuilee. Ja musta tuntuu, että suurin osa ei katso mitenkään "sillä silmällä" vaan varmaan oon vaan aika tyhmän näköinen/ teen liikkeen väärin/ nolon pienillä painoilla. Tai sitten vaan olen harvinainen näky kun oon uskaltautunut vapaapainopuolelle, harvemmin siellä naisia näkyy. Mutta koska en tiedä oikeaa syytä, tulee välillä nolosteltua ja melkein saattaa jäädä treeni tehtyä. Tulisivat edes neuvomaan, jos tosiaan esimerkiksi teen jotain ihan väärin :)

No höpöhöpö, eiköhän ne ihan sitä sun pyllyä kuolaa. Toi on taas malliesimerkki miten naiveja naiset on miesten suhteen. ;)

Back
Ylös Bottom