Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuossa vaan mun mielestäni tosi pieni ero kyykky- ja penkkituloksen välillä? Itelläni ero on n. 30kg ja kyykyn luvut on suunnilleen samoissa sun kanssa.
Katselin kaupassa teknisiä paitoja ja ne ovat ilmeisesti kaikki jokseenkin samaa materiaalia ja kestävät vain 30-40 asteen pesut.
Tämä. Ruuanlaittoon menee nykyään ärsyttävän paljon aikaa, tosin niin menee dieetilläkin.Bulkkaaminen. Käy ihan tosissaan työstä tuo ruuanlaitto, varsinkin kun ei todellakaan voida laskea top-10 lempiharrastusten joukkoon. Olokin on koko ajan kuin Michelin-ukolla...
ei se ruuanlaitto vaan se syöminen. aamupalalla saa olla oksennusämpäri vieressä että saa edes sen 500kcal alas.
Tämä. Ruuanlaittoon menee nykyään ärsyttävän paljon aikaa, tosin niin menee dieetilläkin.
Olen varmaan onnekas, kun aamupala on minulle se herkullisin ja paras ateria. Voisin syödä aamulla vaikka koko päivän kalorit jos antaisi itselleen luvan. En tiedä miksi, aamulla on vain kiva mättää ruokaa naamaan :Dei se ruuanlaitto vaan se syöminen. aamupalalla saa olla oksennusämpäri vieressä että saa edes sen 500kcal alas.
Onko pakko syödä aamulla väkisin?