Muutamia potutuksen aiheita;
-Vituttaa kun hikoilen ihan perkeleesti. Treenit on joo kovia, jossa hiki pitää virrata, mutta kun Jack3D/Craze tekee mun hiestä erityisen pistävänhajuista. Joudun käyttämään remmejä lähes kokoajan selkätreenissä, sillä mankku on kielletty eikä edes nestemankkua saa käyttää pahemmin.
-Ihmisten kyttääminen. Tästä asiasta oli keskustelua jo aikaisemmin täällä, mutta kyllä se nyt vähän häiritsee, eritoten kun koko sali on likimain peilitetty niin sarjojen välissä/kesken sarjan huomaan sivusilmällä kuinka oikein kuikuillaan että "mitäs se jätkä tänää tekee?". Kyllä mäkin ajoittain vilkasen jos joku treenaa tjsp, mutta toisella käymälläni salilla se on ihan pikkasen liian näkyvää.
-Edelleen tämä sama ulina siitä ähkimisestä ja rautojen kolistelusta. Olen kaikkeni tehnyt että hillitsen hieman tuota omaa showtani, mutta kyllä sitä nyt ihan vähän iso mies synnyttää kun isketään etureisille tuplasarjaa laktaattitreeniä/triplasarjaa selälle. Eräs nuori juippi tuli oikein hihittelemään kun näki, kuinka "pienillä painoilla" tein alataljaa näissä triplaseteissä.
-Kaikki edellä mainittu yhdistettynä totaaliseen salikulttuurin persistymiseen. Ite tykkään moikata ihan vaan huvikseni sellaisille tyypeille, joita näkee salilla usein. Nykyään moikkailevat takasin vaikka kumpikaan ei edes tunne toisiaan, joskus mennää jutulle ja vaihdetaan 1min kuulumiset, sitte reenit jatkuu. En edes nimeä tiedä, mutta tämä tuo mun mielestä sellasta kivaa salihenkeä ja Manowar-tyyppistä "brothers in steel" shittiä. Eikä mulle tartte moikata, kaikkihan siellä keskittyy omaan treeniin, on omat ajatukset tai treenataan fiiliksissä ettei muita huomata yms. Mutta tämä ihan älytön jonneilu, egoilu, sotkeminen, paheksuminen ynnä muu paska ärsyttää ihan tolkuttomasti. Vähän väliä saa siivota muitten sotkuja salilla, pari kertaa hakenut tyypit itte siivoomaan tangosta painot ja kuunnellu kun "vittu mä hakkaan sut, oisit niin helppo piestä saatana" -paskaa.
Mutta jotain mukavaakin;
+Wolffilla kävin selkä/hauis-treenin päätteeksi "opettamassa" muutamat poset kaverille jota jelppaan saleilun aloituksessa, ja ihan rehdisti tempasin paidan pois ja vetäsin itelle myös posetreenin. Ketään ei tuntunut edes kiinnostavan, enkä päässyt edes salikomediaa-triidiin vaikka olin aivan varma että joku nyt kyllä paheksuu. Oli todella mukava huomata että vaikka tällainen wannabebodari olenkin, niin tuolla salilla saa olla aivan rauhassa ja ehkä ymmärretäänkin. Mukava myös kun pääsee isojen peilien edessä treenaa sitä posettamista, ja edes hetkeksi nauttimaan sen pumpin tuomasta hyvästä mielestä ja isommista lihaksista.
Vaikka tää nyt olikin tällainen vuodatuksen tyyppinen avautuminen, niin elkäähän ottako liian tosissaan ;)