Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Eilen taas vaihteeks oli palkkarit lauennu laukun pohjalle. Lompakosta about 300€ edestä takuukuitteja yhdessä nätissä herapitoisessa nipussa (onneks setelit kestää). Siitä sitten pyykkivuoroa varaamaan ja odotellessa kasvattelin vitutusta, hörpin muutaman oluen ja höyryttelin n. millin nestettä. Heitin sitten koko laukun kerralla koneeseen ja pian tajusin ettei vetoremmit välttämättä tykkää. Nyt yrittänyt saada pehmitellä niitä takaisin entiselle, mahtaakohan edes onnistua :P

Eilen taas vaihteeks oli palkkarit lauennu laukun pohjalle. Lompakosta about 300€ edestä takuukuitteja yhdessä nätissä herapitoisessa nipussa (onneks setelit kestää). Siitä sitten pyykkivuoroa varaamaan ja odotellessa kasvattelin vitutusta, hörpin muutaman oluen ja höyryttelin n. millin nestettä. Heitin sitten koko laukun kerralla koneeseen ja pian tajusin ettei vetoremmit välttämättä tykkää. Nyt yrittänyt saada pehmitellä niitä takaisin entiselle, mahtaakohan edes onnistua :P

Näitä välillä ihmetelleenä niin miksi ne drinkit pitää valmiiksi sekottaa? Itse ainakin nakkaan aamulla jauhot sheikkerin pohjalle ja sekoitan veteen vasta salilla.

Näitä välillä ihmetelleenä niin miksi ne drinkit pitää valmiiksi sekottaa? Itse ainakin nakkaan aamulla jauhot sheikkerin pohjalle ja sekoitan veteen vasta salilla.

Tähän tapaukseen ei varmastikaan liity, mutta itse sekoitin ennen valmiiksi kun join maitopohjaisena. Maito ja jauheet sheikkeriin ja minikylmälaukkuun kassin pohjalle.

Sama. Itsekkin töistä tultuani pakkaan salikamat valmiiksi ja heitän palkkarijauhot shakerin pohjalle. Heti treenin jälkeen kun on käyty suihkussa yms niin sitten vasta veden sinne ja nautiskellaan.,:)

Vedethän otetaan kotoa siksi kun saleilla väärät ihmiset juo samoista hanoista, kuten tuolla aiemmin todettiin.
Tää selittää varmaan miks aina ei tarvitse käydä suihkussakaan urheilun jälkeen. Oksettavaahan se on että hikiset ja huonot ihmiset seisoo suihkussa ja iholta höyrystyvä urea leijailee suihkun putkistoihin, aiheuttaen seuraavalle sankkereita..

Nuoret yleisurheilijat jotka varaavat samanaikaisesti niin kyykkyhäkin, penkkipaikan, ylä- ja alataljan kuin jalkaprässinkin, vaikka 90% treenistä on a) tasajalkahyppyjä penkille tai b) vatsalihasliikkeitä kehonpainolla toisella puolella salia.

Hyvänä kakkosena huonokuntoiset, itsetunto-ongelmaiset apinat, joilla on pakottava tarve nostaa itseään jalustalle joko pitämällä kohtuutonta ähkimistä ja puuskutusta sarjojen aikana, korostamalla omaa urhautumistaan kovaan ääneen (ts. "tänään on mun synttärit ja silti rääkkään itteeni, onkohan mun päässä kaikki kohillaan") tai jakamalla ihan itse keksittyjä, päin honkia meneviä treenivinkkejä tuntemattomille.

Itse olen aika huonokuntoinen salillakävijä, mutta pidän kyllä ääntä jos se on tulossa en pidä vastaan.. Olen huono ihminen

Nostaa itseään jalustalle pitämällä kohtuutonta ähkimistä ja puuskutusta sarjojen aikana ≠ pitää ääntä ylipäätään. Hajuton, mauton ja äänetön ei tarvitse olla, mutta joku kohtuus.

Vituttaa äijät jotka luulevat et sali on joku hemmetin pokaus mesta..."me taidettii nähdä eilen baarissa?"..."(hei et sä nää et mä niin ku teen tätä hemmetin liikettä ja yritän laskea montako vipunostoa tein?)"..."pääsikkö kotiin yhtenä kappaleena?"..."no v***u kiinnostaa niinku kilo multaa, (et nää oikeesti nää et mul on huppari korvis ja yritän keskittyä iha johki muuhun)"...

Mitä vattua, huppari korvissa keskellä kesää kuntosalilla? Olispa salilla, jolla käyn, yhtä hyvä ilmastointi, ei sitä nautinnollista treeniä pienet iskuyritykset saisi pilattua!

Vituttaa kun ei kuuden aikaan aamulla ole varmistajia salilla. Meinasin tänään loukata itseni, kun en meinannut saada boksikyykyssä 160 kiloa takas telineisiin. Lievä hermosärky jäi vasempaa käteen, ei onneksi muuta.

Olis kyllä aikamoisia mulkeroita jos tollasissa tilanteissa ei sais tankoo tiputtaa, mut eiköhän niitä planet fitnessejä löydy suomestaki.

*tun Fitness-salit. Vapaita painoja ruhtinaalliseen 30 kiloon asti, ja kaikki muut vehkeet jotain vitun reidenkiertäjiä joka värissä ja koossa. Missä on ne vanhat hyvät romusalit?

Eikä siinä pikku puhinassa ole mitään vikaa, mutta kun salilta löytyy näitä mölyapinoita, joista lähtee ääntä kun hyöryveturista, kun tekevät pystäreitä parinkympin punnuksilla. Melkein hävettää tehdä vieressä 10 kertaa isommilla painoilla samaa liikettä, kun toimii käytännön esimerkkinä "how to - and how not to".

Hetikun alkaa oma kondis oleen suht ok, lihaakin jonkunverran ja vähänkään paljastavampi t-paita niin tutut joita näkee sillontällön alkaa aina jutteleen siitä kuinka heidänkin pitäis tehä sitä ja tehä tätä ja syödä paremmin tai muutenki aina menee jutut punttailuun tai syömisiin. Pitäs varmaan pukeutua jätesäkkiin.

*tun Fitness-salit. Vapaita painoja ruhtinaalliseen 30 kiloon asti, ja kaikki muut vehkeet jotain vitun reidenkiertäjiä joka värissä ja koossa. Missä on ne vanhat hyvät romusalit?

Eikä siinä pikku puhinassa ole mitään vikaa, mutta kun salilta löytyy näitä mölyapinoita, joista lähtee ääntä kun hyöryveturista, kun tekevät pystäreitä parinkympin punnuksilla. Melkein hävettää tehdä vieressä 10 kertaa isommilla painoilla samaa liikettä, kun toimii käytännön esimerkkinä "how to - and how not to".

Jätkä tekee 200 pystäriä? MITÄ VITTUA?! :rolleyes: Sun pitäs varmaan ryhtyä kirjailijaks, kun kerta saat mustalla fontilla noin värikästä tekstiä aikaseks :D

Ruuhkahan se aina vituttaa, sekä se soittimen unohtaminen. Lisäksi vituttaa kun itellä vika sarja menossa ja tsiigailen seuraavaa suorituspaikka, niin eiköhän siihen mene joku runkvestaatti veivaamaan vähintään 4 sarjaa + lämmittelyt, enkä mene tekemään välissä, jos joutuu koko paskan säätämään uusiks jokaisen setin välissä. Lisäksi vituttaa ahdas pukukoppi, jossa päät kolisee yhteen ja tunnelma on vähintäänkin homoeroottinen, sitten siellä on jotain saatanan mulkkuja juomassa palkkaria. Hemmetin homostelijat ei voi lutkuttaa niitä soppiansa muualla.

Hetikun alkaa oma kondis oleen suht ok, lihaakin jonkunverran ja vähänkään paljastavampi t-paita niin tutut joita näkee sillontällön alkaa aina jutteleen siitä kuinka heidänkin pitäis tehä sitä ja tehä tätä ja syödä paremmin tai muutenki aina menee jutut punttailuun tai syömisiin. Pitäs varmaan pukeutua jätesäkkiin.

Hah, toi on muuten tosi kuin vesi. Aina se jutun juuri ajautuu sinne kuntoiluun et kuinka pitäis kans skarpata jne, etenkin kun itse on hyvässä kondiksessa.

Kai se jonkinsortin motivatiota kasvattaa tutuissakin sitten kun näkee et kaveri on hyvässä kunnossa, et miksenpä minäkin

Hah, toi on muuten tosi kuin vesi. Aina se jutun juuri ajautuu sinne kuntoiluun et kuinka pitäis kans skarpata jne, etenkin kun itse on hyvässä kondiksessa.

Kai se jonkinsortin motivatiota kasvattaa tutuissakin sitten kun näkee et kaveri on hyvässä kunnossa, et miksenpä minäkin

Jeps olihan toi aluks ihan hienoa kun tyypit keskusteli treenaamisesta, mut nykyään lähinnä vituttaa nämä kyselijät ja hauiksen puristelijat.
Baarissakaan ei koskaan saa rauhassa olla ilman näitä hörhöjä jotka pyytelee numeroa et, lähetään treenaa ja rupeet koutsaa mua tms, no onneks ei usein baarissa tule käytyä :)

Back
Ylös Bottom