Jyväskylän satsilla ihmiset tuntuu peilailevan itseään enemmän kuin treenaavan. Myös rannekääntö penkkipaikalla on must. Toki nykyään en penkkiä tee kuin kässäreillä, joten aivan potun sama. potuttaa myös, että ei ole kyykkyräkkiä. potuttaa, että olen siima ja silti 90% kävijöistä on mua pienempiä. potuttaa, että aiheutan salikomediaa, kun näpytän salilla aina kännykkää sarjojen välissä. potuttaa, kun otin satsille kortin typeränä, mutta siellä käyvät naiset kyllä korreloi tämän häviön todella hyvin. potuttaa, kun mun treeni kusee perseiden takia. potuttaa, kun juo palkkarit saunassa ja siitä juokset suoraa vessaan puhtaalla perseellä paskalle. potuttaa, kun muut ei hikoile juurikaan salilla ja minä olen aina kuin uitettu sika. potuttaa kun salihousuissa on peniksen kohdalla reikä. potuttaa, kun ei kehtaa pitää balettitossuja salilla, vaikka ne olis parhaat kengät treenaamiseen. potuttaa, kun ei uskalla tehdä kunnolla mavea, ettei saa porttikieltoa salille paukuttelusta. Sama rivessä. potuttaa, kun bulkki kusi, kun muija jätti ja ruoka ei maistunut toviin. Potuttaa, kun kaverit vetää roinalla hullut tulokset. Potuttaa, kun saa penkin sarjat sataseen ja olkapää hajoaa. Potuttaa saada sakot gigantin parkista, kun vie sinne auton 3 min vaille kahdeksan. V*tuttaa, kun eksä käy samalla salilla... ;_;