Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Nämä, jotka tekevät tyyliin kolmea laitetta samaan aikaan.
Esimerkkinä mieshenkilö joka oli toissapäivänä samaanaikaan salilla, ja oli tekemässä soutua parhaillaan. Ajattelin siinä sitten hetken katsoessani mennä tekemään vähän ylätaljaa, niin tämä hyökkää että "Elä mene siihen, minä oon siinä".
...Ja silti jatkoi soutua. Perkele näitä.

Tuolla aikaisemmin oli puhetta salilla pokaamisesta, niin itse olen ainakin omalla kohdallani tullut siihen tulokseen, että sali on tällä hetkellä melkein ainoita paikkoja, joissa se mr. right voisi tulla vastaan (tai työpiireissä, mutta siellä kaikki tuntuu olevan varattuja). Näin siksi, ettei baareissa heiluminen enää oikein kiinnosta, joten olishan se kiva, että juttusille tultais sitten muuallakin. Voihan sitä vaikka tulla juttelemaan sitten kun treeni on ohi. En mäkään nyt välttämättä haluaisi, että kesken treenin.

Sali on siinäkin mielessä hyvä paikka, että siellä ollaan aika luonnollisessa lookissa. Tai ainakin minä kuulun niihin naisiin, joilla turhamaisuus on kaukana kun salilla ollaan (ei meikkiä). So what you see is what you get :)

Esimerkkinä mieshenkilö joka oli toissapäivänä samaanaikaan salilla, ja oli tekemässä soutua parhaillaan. Ajattelin siinä sitten hetken katsoessani mennä tekemään vähän ylätaljaa, niin tämä hyökkää että "Elä mene siihen, minä oon siinä".
...Ja silti jatkoi soutua. Perkele näitä.

Aina kun näen salilla miten joku tekee giant settejä monessa eri laitteessa niin heti tulee mieleen, että tästä on syyttäminen Fuhreria. ;)

Näin kesällä mulla ei oo yhtään mitään tekemistä, niinku ennen lomaa paljon sanoin... Just joo, kokoajan jossain mökillä niin, ettei salilla oikeen ehdi käymään. Viime maanantaina kävin salilla ja sitten perjantaina ja nyt seuraavaks vasta huomenna ja siitä seuraavaks keskiviikkona tai todennäkösemmin torstaina. Ei voi noudattaa ohjelmaa ollenkaan vaan täytyy treenata yksjakosesti tässä. Mut mulla on niin hyvä ohjelma, et haluisin mennä sen mukasesti mut sit taas haluan kans käydä kavereitten mökeillä. Aikamoinen ongelma. :D

Ongelma ei ole se, monessako paikkaa jollain on sarja kesken, vaan se yrittääkö omia jonkun treenipaikan. Sama se on tekeekö superina kahta tai vaikka kolmeakin eri paikkaa, kunhan päästää muut väliin. Se, että tekisi sen sijaan nämä liikkeensä yksi kerrallaan ei auttaisi ketään muuta kuin sellaista, joka itse haluaisi omia paikan itselleen.

sali on tällä hetkellä melkein ainoita paikkoja, joissa se mr. right voisi tulla vastaan. Voihan sitä vaikka tulla juttelemaan sitten kun treeni on ohi. En mäkään nyt välttämättä haluaisi, että kesken treenin.

Sali on siinäkin mielessä hyvä paikka, että siellä ollaan aika luonnollisessa lookissa. Tai ainakin minä kuulun niihin naisiin, joilla turhamaisuus on kaukana kun salilla ollaan (ei meikkiä). So what you see is what you get :)

En ymmärrä, miksi tuttavuuden tekemisen pitäisi olla paikasta kiinni. Se on tavasta ja tilanteesta kiinni. Kunhan sen tekee kunnioittavasti ja ymmärtää torjunnan, niin ei siinä voi tuhlata merkittävästi toisen aikaa. Kukaan tuskin saa niin montaa kohteliasta lähestymisyritystä, että elämää haittaisi.

Ja jos ei erityisen tiukka treeni ole, niin useimmilla vakkareilla on reilusti aikaa sarjojen välissä jutella. Ei mua ainakaan haittais, jos kaunis nainen tulis sarjatauolla juttelee. Tosin ei mua haittasi vaikka se tulis kesken sarjankin. :D

kunnallis- ,eduskunta- ja presidenttivaalit+eläkeläiset+kaupungin kerma+kuntosali=voi vittu.. yks tekee, loput ringissä ympärillä politikoi. vittu sitä kättelyn, mielistelyn ja kehumisen määrää. perseennuolijoita koko sakki.

Salilla oli noin nelikymppinen nainen lapsensa kanssa, joka hääri koko ajan mun tielläni :) Yritä nyt tehdä mavea kun kakara roikkuu tangon toisessa päässä, eikä muija välitä ollenkaan missä oma muksu on, vaan polkee kuntopyörää kuulokkeet korvilla :hyvä:

Hiljattain kokemani potutus vaiheittain

1.) Hankin viiltohaavan käteen
2.) Olen "mies" enkä välitä asiasta
3.) Menen salille
4.) Koitan purra hammasta yhteen ja unohtaa kivun
5.) En onnistu
6.) Kaikki grippiä vaativat liikkeet voi unohtaa
7.) Vitutus
8.) Menen kyykkäämään

Hiljattain kokemani potutus vaiheittain

1.) Hankin viiltohaavan käteen
2.) Olen "mies" enkä välitä asiasta
3.) Menen salille
4.) Koitan purra hammasta yhteen ja unohtaa kivun
5.) En onnistu
6.) Kaikki grippiä vaativat liikkeet voi unohtaa
7.) Vitutus
8.) Menen kyykkäämään

Loppu hyvin kaikki hyvin :)

Jaa-a. Varmaankin ne ihmiset, jotka tulevat kaverin kanssa salille nauraa muille ja vetää pelkkää penkkiä isoineen "käsilihaksineen" muuta ei oo treenattukkaa. Tosin ei kuulu mulle mitä ne treenaa mutta kun se laite varataan kaverin kanssa puoleks tunniks jauhaten paskaa ja tehdään aina penkkiä välillä. Ja kohteliaasti kysyen saanko tähän väliin tehdä niin et saa, meil on juttu kesken täs viel. No aivan varmana on saatana.

Sitten ylipäätään ku sali on kokoajan melkein täysi, toki silmäruoka helpottaa tässäkin vitutuksessa ja muut ystävälliset treenaajat. Tähän kyllä vaikuttaa vahvasti se, kun treenaan GoGo Expressillä JKL:ssä ja salin hinta on se 18e/kk. kertamaksu jtn 7.50 eli ei paha.

Sitten vituttaa se kun teet täydellä latauksella vaikkapa penkkiä/haukkareita ja olkapää tai muu vastaava hieman venähtää <.<

Ongelma ei ole se, monessako paikkaa jollain on sarja kesken, vaan se yrittääkö omia jonkun treenipaikan. Sama se on tekeekö superina kahta tai vaikka kolmeakin eri paikkaa, kunhan päästää muut väliin. Se, että tekisi sen sijaan nämä liikkeensä yksi kerrallaan ei auttaisi ketään muuta kuin sellaista, joka itse haluaisi omia paikan itselleen.

Jos teet supereina liikkeinä, ja meet onneton päästämään jonkun tekemään välissä, niin voit olla melkein varma, että koko systeemi menee ihan vituilleen, kun liikkeitä ei voikkaan tehdä peräjälkeen tai heti palautusajan ummettua.

Ylipäätään, jos joku kysyy, että voiko tehdä välissä, kun teen jotain liikettä, niin yleensä sanon mitä kohteliaimmin ei, jos on mahdollista, että omat treenit kärsii siitä. Monesti on mennyt treeni ihan päin vittua sen takia, kun joku haluaa tehdä välissä.

Vituttaa kaikenväriset sossun kädellä ilmaiseen sisäänpääsyyn etuoikeutetut ulkomaalaiset (norm. hinta 10x aikuiselle 33e) jotka tulee mulkoilemaan salille.. tosin jokunen aika sitten siellä oli musta fitness tyttö mitä oli kiva katsella... :D Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity). Itse otan vedet kotoa mukaani mutta viime kerralla oli jäänyt pullonkorkki huonosti kiinni niin kaikki vedet oli kassissa sitten... onneksi en sentään palkkaria laita veteen valmiiksi silloin olisi kassi pilalla...

Tuntuu siltä, että aina kun saa kaikista parhaan draivin päälle treenaamisen suhteen, niin hetkenkuluttua ollaankin sitten kipeänä....

Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity).

Kerro mulle millä sitä on hipelöity ja etenkin kuinka se hipelöinti on tehty, jos meinaat, että se vesikin on saatu pilalle. Kerro oikein yksityiskohtainen kuvaus tästä toiminnasta. Mua kiinnostaa.

Sitten vituttaa jos täytyy käyttää salin erittäin hygienistä kraanavettä (kraanaa on ties millä hipelöity).

HA_HA_HA,_OH_WOW.jpg
.

Back
Ylös Bottom