No mutta onhan ne, aina yhtä kovia jos tekee kerrasta toiseen samoilla painoilla.Ja viel ku käy siel salilla vuositolkulla, ni ei vaan voi olla niin kovia sarjoja ku samoil painoil hinkkaa ja mihinkää ei kasva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta onhan ne, aina yhtä kovia jos tekee kerrasta toiseen samoilla painoilla.Ja viel ku käy siel salilla vuositolkulla, ni ei vaan voi olla niin kovia sarjoja ku samoil painoil hinkkaa ja mihinkää ei kasva.
Kyllä se minun mielestäni on selvästi erotettavissa, mikä on sitä voimahuutoa ja mikä on egohuutoa. Jos joku vähän örisee mavettaessa tai viimeisiä toistoja tehdessä, niin se on ihan normaalia, mutta ei sitä tarvitse kurkku suorana huutaa.

:hyvä: toi sarjojen välissä karjunta on kyllä niin parasta.Käyn aika usein lepopäivinä heittelemässä kiekkoja ja käsipainoja ympäri salia. Nuorimmilta poikasilta ja aloittelijoilta saatan ottaa tangon niskasta kesken kyykkysarjan ja kiskaista sen huoneen poikki karjaisun saattelemana, ihan vain jotta ymmärtävät asemansa. Naisilta saan usein viekottelevia katseita, kun miehet nyökkäilevät osoittaen hyväksyntää ja kunnioitusta, ehkä vähän ihailuakin. Varsinaisina treenipäivinä pyrin huutamaan ja karjumaan mahdollisimman paljon. Myös sarjojen välissä.
Tämä kuuluu täysin normaaliin salietikettiin, eikä siinä pitäisi olla yhdelläkään mikkihiirellä mitään itkemistä. Kynikset ja sivarit voivat mennä puolestani ämmien ja eläkeläisten kanssa jumppaamaan, jos ei raudan miehekäs kolina miellytä.
Oli miten oli. Minua potuttaa salilla käynnissä eniten lattialle sylkeminen. Ei kukaan voi olla niin douchebag, ettei ymmärtäisi kuinka epäsiistiä tuommoinen on. Oli sitten kuinka HC-karjuja tahansa niin ei siinä ole mitään järkeä, että joka sarjan jälkeen syljetään salin lattialle. Ensi kerralla räkäsen kyllä ko. herrasmiehen penkille samanlaisen lammikon. Siinähän sitten vääntää.
Mitä helvettiä? Tekstistä ei ilmene huomautitko tälle sankarille asiasta, mutta ihan yleisesti näitä lukiessa vituttaa, että jengi tulee ennemmin tänne valittamaan kuin itse pahantekijälle. Jumalauta jos joku saliterroristi sylkee lattialle, varaa seitsemän laitetta, vie painoja toisen tangosta sarjojen välissä, laittaa soimaan RadioRukouksen keneltäkään kysymättä etc. niin avatkaa nyt hyvänen aika ne äänitorvet sillä hetkellä.
Totta tuokin, mutta toisaalta on aina vähän iso kynnys lähteä mainitsemaan sellaiselle, joka räkii seinille ja nuoleskelee sarjojen välissä pallejaan. Itselläni ainakin tulee vähän fiilis, että kyseessä on jollain tapaa epätasapainoinen tapaus, jonka kanssa voi tulla ongelmia, jos erehtyy avaamaan asiasta keskustelua... Normaalimmeille tapauksilla voi antaa ja tulee tietysti annettuakin hienovaraista palautetta.

Se vituttaa kun treenaat ja joku läski tulee viereen pätemään steroidien käytöstä ja vihjailee että itse käyttäisin niitä kun pumpissa suonet pinnassa...:jahas:
^ Kuka vittu sylkee salin lattialle? Ei helvetti mitä uunoja. :D Käytöstavat salilla harmittaa eniten, jengi on noussu jostain luolasta treenaamaan. Ei tervehditä, jätetään kuset pönttöön yms. Tänään pelastin yhen näistä örisijöistä, kun teki penaa ja jäi tangon alle. Juoksin hollille ja nostin tangon rautoihin ja jätkä ei edes kiitä. Ihmisten tyhmyys/sivistymättömyys tosin harmittaa yleisemmälläkin tasolla, salilla tuntuu olevan keskivertoa enemmän näitä 'arjen sankareita'.
Tietty harkintakykyä saa käyttää eikä oman hengen uhalla välttämättä kannata lähteä kommentoimaan. Psykopaattiset murhaajamiehet ja muut pahoinpitelyyn taipuvaiset ovat kai kuitenkin aika harvinaisia tapauksia. ;)
nii...näihin törmää aina joskus...Näitähän aina joskus näkee. Sohvaperunat tulevat salille isoon ääneen tietämään kuinka se ja se käyttää asteroideja kommentoiden vaikka esimerkiksi: "siinähän pilaavat terveytensä". Tulee eräskin tapaus mieleen, joka esimerkin mukaisin sanoin arvosteli erästä natutreenaajaa. Luulen, että herra oli itse pilannut oman terveytensä makaamalla ja syömällä paskaa.
Ei vittu, hohhoijaa. Tiedätpä ens kerral jättää sen sinne yksin painojen alle painimaan.
Tuosta salilla ääntelystä. Meil käy sellanen lievästi Juha Veijosen näkönen mies, joka kuulostaa treenatessaan ihan siltä kuin se saisi orgasmeja. "Aaaahhh! Aaaahh!" kyykkäs kerran mun vieressä ja oli vaikeeta. Teki mieli sanoo että oo ny hilijaa hyvä mies :D Muuten ei äänet häiritse mut toi ääntely kuuluu jopa suljettujen ovien taa kun on niin äänekästä.