itseäni huutaminen ei häiritse, joidenkin kohdalla vähän naurattaa kun pukkariin asti kuulee että kuka on salilla :D kai se joillain kuuluu siihen suoritukseen että pitää öristä, itse parun lähinnä viimeisillä toistoilla kun ei enää pysty olemaan hiljaa.
ja painopakallisten laitteiden suhteen teen itse aina niin että menen siihen laitteelle ja pyörin hetken sen näköisenä että olen alkamassa tekemään ja katselen ympärilleni, useimmiten tullaan kyllä aika nopeasti sanomaan jos se on varattu, tai ainakin ilmehditään kauempaa

ja lähistöllä olevilta voi myös kysyä että onkos siinä näkynyt ketään.
tällä hetkellä potuttaa kun salilla on paljon amatöörejä kevätkuntoa hakemassa, eikä ne käytännöt ole vielä oikein hallussa. käsipainoalueella esimerkiksi on sitten käsipainoja pitkin lattioita ja penkkejä eikä voi tietää onko siinä joku tekemässä vai odotetaanko että äiti tulee laittamaan painot takaisin.. ikävää tässä on se, että tämä kevätkuntoporukka harvemmin kuitenkaan jatkaa käymistä ympäri vuoden, eli ne säännöt eivät tule koskaan selviksi ja taas seuraavana keväänä tullaan sekoilemaan saman lailla :D
niin ja pukuhuonekäyttäytyminen, onko se oikeasti niin perkeleen vaikeata laittaa ne kamat sinne kaappiin? naulakoita ja penkkejä ei riitä kaikille, ja on vähän niinkus perseestä vaihtaa kuteita kun penkit on täynnä kasseja ja mitälie mopokypäröitä, pitäisi olla käytäntö että levälleen jätetyt vaatteet kerätään uffille :D
sekin myös potuttaa että sinne pukkariin jäädään asumaan, istuskellaan siinä sitten voivottelemassa ja jauhamassa paskaa vaikka ollaan jo valmiita. salilla on kuitenkin kahvila tätä hengailua varten, se pukkari on salin kävijämäärään nähden pieni niin ei jäädä sinne asumaan jookos..
muuten ei mikään potuta, tulokset tuntuvat taas nousevan ja reeni kulkee.