Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Tänää mun salilla oli kanssa taas vaihteen vuoksi yksi "synnyttäjä". Henkilö oli kyllä nainen ja olen jo kirjoittanut hänestä tähän ketjuun, mutta se ähkiminen jokaisella toistolla ottaa vaan niin jumalattomasti päähän. Ei siinä mitään, jos ois hiljaista tai tulis vaan niissä viimeisissä tai kovissa sarjoissa, mutta joka liikkeessä joka toistolla. Ei jumalauta sanon minä :face:

Naama punaisena vedät viimeisiä toistoja ja joku tulee kommentoimaan "onkohan sulla liikaa painoja tangossa" voi hyvää päivää!

Tää on varmaan ollut niitä "sunnuntaitreenaajia" jotka vetää vuodesta toiseen vaan jotain 3x15 kiinteyttäviä sarjoja ilman että pulssi edes nousee.

Pointtisi oli? Ihan normaali käytäntö tuossa kohtaa on tietääkseni sanoa "Kiitos". Taidatkin edustaa juuri sitä osastoa, mistä tuossa oli puhe. Ei tässä nyt ollu pointti siinä, että siellä kyrpä huurussa odottelisin, että ihminen kiittää minua, mutta on se nyt saatana vähintäänkin kohtuullista, että kiitetään kun ihminen auttaa toista ihmistä. Joku osuvasti taisikin puhua "Sosiaalisen tilan-käsitteestä". Tietysti tällaisille klingonia puhuville ameeboille tollanenkin perusjuttu voi olla perin haastavaa.

Nyt ymmärsit väärin :). Olin siis sun puolella, että helvetin naurettavaa käytöstä tollainen ettei tyyppi edes kiitä.

Sitä tossa hohhoijattelin, että mistä tollaisiakin urpoja löytyy. Kun itekkin olen sellainen et salil tervehdin kyllä kanssa treenaajia, nii ohan se turhauttavaa ettei oo mitään käytöstapoja

Nyt ymmärsit väärin :). Olin siis sun puolella, että helvetin naurettavaa käytöstä tollainen ettei tyyppi edes kiitä.

Sitä tossa hohhoijattelin, että mistä tollaisiakin urpoja löytyy. Kun itekkin olen sellainen et salil tervehdin kyllä kanssa treenaajia, nii ohan se turhauttavaa ettei oo mitään käytöstapoja

Hankala paikka tää internet.. :face: :kippis1: sry ot.

Keskittymistä häiritsevät kuumat miehet.

tämä pätee myös toisinpäin,kerran tuli mavettelusta 1,5kk tauko ku 2 pirun hereetä tyärtä hihitteli takana niin meni vähä nostos pasmat sekasi. raks poks ja pokkana aivanko ei mitn istuin maahan hitaaaaasti ja kivuliaasti. :P

Se kun porukka kaivelee nenää salilla ja rupee heti tekee sitten painoilla joita kaikki käyttää. Ei turhaan huvittais tulla urpojen takia kipeeks

E: Vaikka toki salin jälkeen pesut hoidetaankin, mutta ajatuskin on jo vähän :jahas:

Tällä hetkellä eniten vituttaa olkapäät ja se ettei niitten treenaus etene mihinkään. Toki olen pudotellut elopainoa yli vuoden ja ollut pääsääntöisesti miinuskaloreilla eikä sen takia kehitys ole ollut kummoista muidenkaan lihasryhmien kohdalla. Siltikin vituttaa hinkata niillä samoilla painoilla viikosta toiseen ja aina vaan on yhtä raskasta. Välillä tuntuu kuin voimat vaan heikkenisi. :(

Kuumat naiset eivät häiritse treeniä, päinvastoin. Raudat muuttuvat yllättävän kevyiksi, jos kuuma naaras katselee. Viime kerralla mave muuttui melkein rinnallevedoksi, kun yleisurheilija makoili metrin päässä.

Se kun porukka kaivelee nenää salilla ja rupee heti tekee sitten painoilla joita kaikki käyttää. Ei turhaan huvittais tulla urpojen takia kipeeks

E: Vaikka toki salin jälkeen pesut hoidetaankin, mutta ajatuskin on jo vähän :jahas:
jos nyt mietit realistisesti niin se jonkun uunituore räkäklöntti on todennäköisesti se puhtain kohta niissä painoissa...

Nyt se kun oikee rinta venähti minimaalisesti pari vk sitten eikä ole rintaa voinut siis pariin viikkoon reenata kunnolla/laisinkaan. Nou RHP!!!11!

Pakko vuodattaa että se kun joku kusipää nuorisorikollinen (oletus) tyhjentää takintaskuista avaimet ja bussikortin kesken reenin vaikka kuinka yrität samalla valvoa kamojasi siinä 10 metrin päässä. Ei perkele että varastaminen vaa on niin väärin.

Se kun salin naispuolinen hoitaja käy pesemässä miesten pukkarin suihkutilat lähes systeemaattisesti aina siihen aikaan kun sinne pitäisi päästä. Tästä seuraa semmonen puolentunnin odotus. Ja ei, sinne ei voi/saa mennä samaan aikaan.

Se kun salin naispuolinen hoitaja käy pesemässä miesten pukkarin suihkutilat lähes systeemaattisesti aina siihen aikaan kun sinne pitäisi päästä. Tästä seuraa semmonen puolentunnin odotus. Ja ei, sinne ei voi/saa mennä samaan aikaan.

WTF? Miksi ei saa mennä? Eikös sali olekkaan enää palvelu jonka asiakas ostaa? Menet sinne ja vedät helikopterit ja käsket tädin pestä sut samalla jos kerta siellä pitää silloin jumittaa kun on käyttäjiä.

Kerran kanssa yksi siivoojatäti kävi aina entisellä treenisalilla siivoilemassa viiden aikaan kun eniten ruuhkaa. Kun sitten ukot rupes enempi hilluun munasillaan niin vissiin tajus vaihtaa kellonaikaa tai sitten joku huomautti siite respassa. En tiiä, mutta sen jälkeen siivoilivat aamulla ja myöhemmin illalla kun ei ollut porukkaa.

Vituttais itseänikin tuollanen.

Back
Ylös Bottom