Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä onko oikea threadi, mutta alkanut uskomattomasti ärsyttämään, ei salilla käyvien roina vitsit.
Mun mielestä se on ainakin loukkaavaa, jos heitetään sellasia vitsejä, kun on saatu tulosta määrätietoisella ja kovalla treenillä natuna.
Toisen samanlaisen salihepun suusta menee vielä hyvänä vitsinä, mutta liikuntaaharrastamattomien suusta on todella raivostuttavaa.
En tiedä onko oikea threadi, mutta alkanut uskomattomasti ärsyttämään, ei salilla käyvien roina vitsit.
Mun mielestä se on ainakin loukkaavaa, jos heitetään sellasia vitsejä, kun on saatu tulosta määrätietoisella ja kovalla treenillä natuna.
Toisen samanlaisen salihepun suusta menee vielä hyvänä vitsinä, mutta liikuntaaharrastamattomien suusta on todella raivostuttavaa.

No se nyt on ihan se ja sama syökö protskujauhoa vai maitorahkaa, mutta roinan osalta pointtisi on oikeaTuo on oikeasti perseestä. Ite en käytä mitään lisäaineita, protskuja, palautusjuomia tms. vaan vedän ihan hyvällä dieetillä ja salia ahkeraan + muut harrastukset. Kiitos tämän paino on noussut useita kiloja ja kroppa on muuttunut selkeästi parempaan suuntaan. Työkaverit ei niinkään välitä, lähinnä vaan muistuttelee et pitäisi levätä tarpeeksi (mikä sinällään on ihan fiksua), mutta *työpaikan* lääkäri tuossa mainitsi et "olet saanut aika paljon lihasta turhan lyhyessä ajassa" ja rupesi selostamaan roinan vaaroista ja muista. Siis mitä helvettiä? Ainoa "lisäaine" on maitorahka ja ruoka on terveellistä. Ei saatana.

mua taas ärsyttää toi "mää en käytä ees mitään lisäaineita, protskua tai palautusjuomaa" -lesoilu...ihan kun sillon olis jotenkin parempi ihminen ja rehellisemmin hommatut lihakset. Ihan samaa ruokaa ne on kun se pihvikin, halvempaa ja kätevämpää vaan. Musta on lähinnä tyhmää olla käyttämättä (/flameshield)
mua taas ärsyttää toi "mää en käytä ees mitään lisäaineita, protskua tai palautusjuomaa" -lesoilu...ihan kun sillon olis jotenkin parempi ihminen ja rehellisemmin hommatut lihakset. Ihan samaa ruokaa ne on kun se pihvikin, halvempaa ja kätevämpää vaan. Musta on lähinnä tyhmää olla käyttämättä (/flameshield)