Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Pienet lapset jotka juoksentelee salilla ympäriinsä ilman, että vanhemmat katsoo perään. Pikkasen hirvittää kun oot esim kyykkäämässä isot raudat niskassa ja se penska juoksee vierestä. Ja ei oikein kehtaa mennä sanomaan vanhemmille kun sit tulee "IIK OMG VIHAATSÄ LAPSIA SENKIN IHMISHIRVIÖ?!?!?"

Pienet lapset jotka juoksentelee salilla ympäriinsä ilman, että vanhemmat katsoo perään. Pikkasen hirvittää kun oot esim kyykkäämässä isot raudat niskassa ja se penska juoksee vierestä. Ja ei oikein kehtaa mennä sanomaan vanhemmille kun sit tulee "IIK OMG VIHAATSÄ LAPSIA SENKIN IHMISHIRVIÖ?!?!?"

Menetkin sanomaan sen näille vanhemmille, huomauttaen myös, kuinka vaarallinen paikka sali on lapsille. Kunnolla kun jotain kyykkyä tekee keskittyen, ei siinä ympäristöä juuri huomaa. Siinä jää se vaahtosammutin kakkoseksi.

Sali minne vasta liityin, niin suihkutilat ovat jotain niin kuvottavaa ettei kauheesti tee mieli edes käydä siellä vaan mielummin menee kotona vasta. Se on ärsyttävää - jos on muuten hieno ja hyväkuntoinen sali, niin miksei suihkutiloihin ole voitu panostaa? Tuntuu ja näyttää, että siellä on kaikenmaailman sienikasvustoa:s

Voi voi, kyllä meni melkein hyvä maastavetotreeni pieleen tänään. Pienenpienen nostolavan päällä vetelin 12 toiston sarjoja ja siihen parkkeeraa todella kuuma naisihminen ihonmyötäisessä asukokonaisuudessa tekemään käsipainoilla jotain(ei mitään mielikuvaa, mitä se niillä teki). Eihän tämä tietenkään riitä, vaan siinä mun seuraavan sarjan aikana täti pakittaa niin, että mun nenä melkein osuu sen pyhimpään. Varmaan semmonen 80cm väliä. Oli VÄHÄN vaikea keskittyä mavettamiseen, kun se hanuri heilu siinä nenän edessä käsipainojen tahtiin. Sama juttu jatkoi siihen asti, että keräsin painot pois ja jatkoin seuraavalle suorituspisteelle.

juu, ja ehkä se viestitti jotain, mutta en mä sille mitään uskaltanut sanoa tietenkään :D Eli harmittaa salilla käynnissä, kun siellä on näemmä muitakin ihmisiä treenejä häiritsemässä.

Kolme kertaa viikossa ja kaks kuukautta jo kuunnellut, kun pystyyn kuivunut keski-ikäinen mies, joka jaksaa salilla kailottaa paljonko hän kaverinsa kanssa saa prässistä nostettua et varmasti tulee kunnon reeni. Ja tottakai isoon ääneen laskutoimitukset paljonko saadan yhteispainoksi, kun lasketaan kelkka mukaan....Huoh...Aluksi reenasin heidän jälkeen, jonka seurauksena kysyvät aina tietenkin isoon ääneen, että riittääkö neidille painot vai otetaanko pois. Oonkin alkanu tekemään prässin heti, kun salille menen et ehtii show alta pois. Joskus kyllä tekis mieli sanoa, että teidän painot ei riitä alkuunkaan, ladatkaahan lisää :D

OT - Jos mä vedän liikaa kreatiinia ja tai beta-alaniinia, niin paska lentää kaaressa keihästäkin pidemmälle treenin jälkeen. Myös liika veden juonti tuottaa saman ongelman, etenkin jos on sattunut syömään runsaanpuoleisesti kuituja. /OT

Itellä tuli joskus vuosi takaperin kun väänsi laitteessa ylisuurilla painoilla vattalihaksia niin aina aivan jumalaton paskahätä viim tokan sarjan kohalla ja oli pakko rynnätä aina äänekkäälle istunnolle siinä vaiheessa..

En käytä palautusjuomia mutta vettä ja kuituja menee. Mysteeri on kuitenkin mikä tämän on laukaissut, koska ehdin kuitenkin käydä reilut kolme vuotta salilla, suurin piirtein samoilla ruokatottumuksilla, ennen kuin paskaongelmat alkoi.

Tänään oli eityisen ''latautunut'' olo:puntti:. Olin ajatellut vetästä kunnon selkäpuntin ja siihen vielä intervallin juoksumatolla päälle. Töiden jälkeen vetäisin autossa treeniboosterin ja olo mitä mainioin!!! No sitten salille mentäessä pääsin hädintuskin eteiseen niin vastassa oli hirveää jumputusta.. kajareista soi lähes täysillä ''Jäätelökesä'' biisi.. lähdin samantien himaan.. vit*ttaa ankarasti vieläkin.:wall::arvi:

Jos musta tulee joskus salin isoin jätkä jolle ei kukaan uskalla vittuilla, niin otan tavaksi pistää treenien ajaksi soimaan klassista tai humppaa ihan huvin vuoksi. On se nyt keskittymiskyky nollan alapuolella jos treeni menee vituiksi väärän musiikin vuoksi.

Okei, on se kivempi jos salilla ei soi Radio Dei, mutta himaan ja treenit väliin väärän musiikin takia? Ei ymmärrä, kyllä pää pitää pystyä tyhjentämään kaikista itsensä ja tangon ulkopuolisista ärsykkeistä jos jotenkin tehokkaasti on treenaamassa.

Mulla menee kyllä treenit ihan päin helvettiä jos on unohtunut oma mp3 kotiin. Ei vaan kulje touhu samanlailla kun se oma rokki on soinut päässä joka kerta viimeiset 2,5 vuotta ja siihen on tottunut. Mulla on aina samat tietyt biisitkin kovia sarjoja varten :D

Jos salilla soi asiallinen musiikki ja se on vitun kovalla, saattaa se vähän auttaa. Jos siellä tulee jotain iskelmää niin turha kuvitella että saisi samanlaista fiilistä ja keskittymistä päälle. Kyllä ne sarjat suunnilleen sinnepäin saa työnnettyä, mutta kivaa se ei ole.

Mp3-soitin mukaan jos ei kiinnosta ulkopuolinen maailma...vai onko se vaan akkojen hommaa :D

Tänään oli hyvä päivä, kun pääsi näyttämään aikasemmin purnaamalleni miehelle. Nyt se vaan kaverinsa kanssa ihmetteli mun reenin yhteydessä et neiti saa näköjään prässistä 270kg nousemaan. Loppureenin aikaan sinne sitten tuli päälle parikymppisiä tyttöjä, joista nyt näki et kaikki oli hiukan uutta ja vähän sovelletaan. Tää ukko sit omahyväsesti hymyilee ja kattelee, kun tytöt "säheltää". Oikeesti meinasin kyykystä huudella pari valittua sanaa :D

Jos noi musiikki viestit tossa yllä oli jotenkin viittaus tuohon mun aikasempaan postiin niin se vituttavin asia ei ole se NRJ. Vaikka kyseiseltä kanavalta soikin omasta mielestäni huonoa musiikkia ja aina muulloin salilla soikin sitten Radio Rock tai jonkun jampan omat musat. Mutta alkoi potuttamaan vaan se, että noi mainitsemani kyykkääjät lähti ja otti oman motivaatio levyn pois soittimesta niin menin samalla luukun avauksella laittamaan omat musat sisään. Ja tuolloin kummatkin noista kahdesta mainitsemastani potentiaalisesta musiikinvaihtajasta oli jo salilla, eli kummatkin näkivät tai kuulivat kuinka menin laittamaan musiikkia. Ja minusta tuo nopeimmat syövät hitaat periaate on aivan käypä eli jos on ollut toisia ennen salilla tai muuten vaan kerkeää ekana sinne mankalle niin saa laittaa vaikka Iskelmän soimaan. Tietenkin silloin on valmis myös ottamaan palautetta, jos joku haluaa aukoa päätään musiikista.

Olisivat voineet edes kysäistä, että voiko vaihtaa kanavaa tai onko tätä nyt pakko kuunnella. Olisin hyvin myöntynyt ottamaan levyn pois. En saa siitä niin suurta seksuaalista mielihyvää vaikka on se mukavampaa vetää motivoivan musiikin tahtiin kuin sellaisen jota tulee sitten bileissä tanssittua. Mutta "No Pain, No Gain"

Mulla menee kyllä treenit ihan päin helvettiä jos on unohtunut oma mp3 kotiin. Ei vaan kulje touhu samanlailla kun se oma rokki on soinut päässä joka kerta viimeiset 2,5 vuotta ja siihen on tottunut. Mulla on aina samat tietyt biisitkin kovia sarjoja varten :D

Sama. Ja maailma romahtaa ja taivas tippuu niskaan, jos soittimesta loppuu virta kesken kaiken :D

Ite käytän soitinta aina ja maailma todellakin romahtaa, jos kuulokkeet tai puhelin unohtuu kotiin. Ja eniten tässä vituttaa se, että tuo puhelin putoilee jatkuvasti taskusta erinäisissä liikkeissä kiskaisten kuulokkeet pois korvista (välillä tämä sattuu niin perkeleesti).

Eipä oo musa itelle koskaan ollu ongelma salilla. Tuntuu että noiden boostereiden kanssa on ihan sama mitä ympärillä tapahtuu. Tekee vaan mieli nostaa rautaa ja karjua..jälkimmäinen onnistuu kyllä paremmin :D

Ei ymmärrä, kyllä pää pitää pystyä tyhjentämään kaikista itsensä ja tangon ulkopuolisista ärsykkeistä jos jotenkin tehokkaasti on treenaamassa.

Samoilla linjoilla. Just eilen kyykkäilin iltasella tyhjällä salilla, kunnes siihen tuli joku jamppa treenaileen. Pisti siinä sitten silmäkulmaan, että se mulkoili vähän hassusti. Muutaman minuutin päästä rupes radiosta joku poppi soimaan ja tajusin samalla, että mankasta oli ilmeisesti mennyt kanava pois kohdalta ja olin sitten kuunnellut kohinaa ties kuinka kauan... :face:

En tiedä onko oikea threadi, mutta alkanut uskomattomasti ärsyttämään, ei salilla käyvien roina vitsit.
Mun mielestä se on ainakin loukkaavaa, jos heitetään sellasia vitsejä, kun on saatu tulosta määrätietoisella ja kovalla treenillä natuna.
Toisen samanlaisen salihepun suusta menee vielä hyvänä vitsinä, mutta liikuntaaharrastamattomien suusta on todella raivostuttavaa.

Back
Ylös Bottom