Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

En tiedä onko oikea threadi, mutta alkanut uskomattomasti ärsyttämään, ei salilla käyvien roina vitsit.
Mun mielestä se on ainakin loukkaavaa, jos heitetään sellasia vitsejä, kun on saatu tulosta määrätietoisella ja kovalla treenillä natuna.
Toisen samanlaisen salihepun suusta menee vielä hyvänä vitsinä, mutta liikuntaaharrastamattomien suusta on todella raivostuttavaa.

Voihan tuon ottaa kohteliaisuutenakin. Jos tulosta ei olisi tullut, niin tuskin kuulisi roinaläppääkään. Kyllähän se silti harmittaa. Itseä taas potuttaa, kun joku itseä vanhempi tuttu näkee kun reenaan, niin alkaa se itsensä nostatus, ja paskanpuhuminen. Joku 50v läski kynis alkaa kertoa, kuinka nuorena veivattiin sataa kiloa penkissä niinkuin paperia. Ja samalla tehdään jotain penkkipunnerrusliikkeitä seisaaltaan, jotta asia menee perille. Ja sitten he kuvittelevat tosissaan, että minä uskon. Tähän asti olen vaan nyökkäillyt, ja sanonut, että juu. Ensi kerralla läväytän suoraan kyllä, että älä jauha paskaa saatanan kynäniska.

Tietysti, jos itsetunto olisi kohdallaan, niin eipä nuo haittaisi.

En tiedä onko oikea threadi, mutta alkanut uskomattomasti ärsyttämään, ei salilla käyvien roina vitsit.
Mun mielestä se on ainakin loukkaavaa, jos heitetään sellasia vitsejä, kun on saatu tulosta määrätietoisella ja kovalla treenillä natuna.
Toisen samanlaisen salihepun suusta menee vielä hyvänä vitsinä, mutta liikuntaaharrastamattomien suusta on todella raivostuttavaa.

Olen törmännyt samaan ja se on aika vittumaista (en siis todellakaan ole niin iso että kukaan aktiivisesti treenaava luusisi mun horkaavan).

Sen voi toisaalta ajatella imarteluna siinä mielessä että olet saavuttanut niin näkyviä tuloksia että joku luulee sun käyttävän hormooneja :)

Tuo on oikeasti perseestä. Ite en käytä mitään lisäaineita, protskuja, palautusjuomia tms. vaan vedän ihan hyvällä dieetillä ja salia ahkeraan + muut harrastukset. Kiitos tämän paino on noussut useita kiloja ja kroppa on muuttunut selkeästi parempaan suuntaan. Työkaverit ei niinkään välitä, lähinnä vaan muistuttelee et pitäisi levätä tarpeeksi (mikä sinällään on ihan fiksua), mutta *työpaikan* lääkäri tuossa mainitsi et "olet saanut aika paljon lihasta turhan lyhyessä ajassa" ja rupesi selostamaan roinan vaaroista ja muista. Siis mitä helvettiä? Ainoa "lisäaine" on maitorahka ja ruoka on terveellistä. Ei saatana.

Lähinnä ei mua loukkaa se miten hormonit olisi vaikuttaa kehitykseen, vaan lähinnä se että miten harrastusta ei voida nähdä muutenkaan mistään muista kuin egoistisista näkökulmista (haluaa näyttää joltain).
Luokkaus lähinnä tulee horkkaläpän heittäjän kyseenalaistamisesta lajimooraalia ja oikean/väärän harkintakyvyn kyseenalaistamista. Ja oma harrastus on täysin kiinnostus voimailua kohtaan ja terveydelliset edut (hormonit suurissa määrissä _ei_ ole terveystuote).

Monikaan ei voi vain nähdä, että se +10kg lihasta voi auttaa ihan arkipäiväisesti niin muuttohommista, liukkaalla kaatumiseen, saati sitten lihaskatotaudit ym. Ja täytyy muistaa että lihaksisto on myös ihmisen elin, jolla on omat tehtävänsä aineenvaihdunnassa ym.
Ja vanhetessa, mulla on pari tuttua molemmat +/-2 70-vuotiaita ja rautaisessa kunnossa. Käyvät salilla väh. 3 kertaa viikossa. Kuntosaliharjottelulla mielestäni on erittäin suuri vaikutus toimintakykyvyn säilyttämiseen vanhana, tästä myös tutkimus dataa.

Pahoittelut vuodatuksesta.

Tuo on oikeasti perseestä. Ite en käytä mitään lisäaineita, protskuja, palautusjuomia tms. vaan vedän ihan hyvällä dieetillä ja salia ahkeraan + muut harrastukset. Kiitos tämän paino on noussut useita kiloja ja kroppa on muuttunut selkeästi parempaan suuntaan. Työkaverit ei niinkään välitä, lähinnä vaan muistuttelee et pitäisi levätä tarpeeksi (mikä sinällään on ihan fiksua), mutta *työpaikan* lääkäri tuossa mainitsi et "olet saanut aika paljon lihasta turhan lyhyessä ajassa" ja rupesi selostamaan roinan vaaroista ja muista. Siis mitä helvettiä? Ainoa "lisäaine" on maitorahka ja ruoka on terveellistä. Ei saatana.
No se nyt on ihan se ja sama syökö protskujauhoa vai maitorahkaa, mutta roinan osalta pointtisi on oikea :)

Pistää vaan aina silmään tällaiset kirjoitukset joissa perus lisäravinteet nostetaan jotenkin kehitystä oikeasti parantaviksi tuotteiksi. Nimensä mukaisesti lisäravinteet tarvitaan kun ei muuten ruokailut onnistu. Katsoo pro-bodareiden filmipätkiä niin ei monet vedä edes palkkaria, vaan kokonaisen kalkkunan ja kilon kasviksia treenin päälle :)

Tänään oli tarkoitus kyykyn jälkeen mennä tekemään pystypunnerrusta niin eiköhän viimeisen sarjan aikana joku tavi vie sen salin ainoan säädettävän penkin. Väänsi siinä sitten noin kymmenen sarjaa pystäriä käsipainoilla ja hauista. Ootellessa tein ranskalaiset alta pois ja, kun kävin täyttämässä vesipullon niin tää ensimmäinen kaveri oli luovuttanut penkin seuraavalle... :curs: Siinä sitten tein sarjat normaalipenkillä ja selkään sattu vitusti, kun ei voinut nojata mihinkään. Kaiken hyvän lisäks oli ojentajista jo puhti pois ja toistot oli yhtä tuskaa. Saatana.

Joo noi ronaläpät oli sillon alkuun hauskoja mut nykyään ku niitä rupee kuulemaan aina ku tulee punttitouhut puheeks ni kyllä se rupee jo vituttamaa. Sama kun rupeis kaikille hiihtäjille heittää jotai epo-läppää.

mua taas ärsyttää toi "mää en käytä ees mitään lisäaineita, protskua tai palautusjuomaa" -lesoilu...ihan kun sillon olis jotenkin parempi ihminen ja rehellisemmin hommatut lihakset. Ihan samaa ruokaa ne on kun se pihvikin, halvempaa ja kätevämpää vaan. Musta on lähinnä tyhmää olla käyttämättä (/flameshield)

Tässä joku päivä sitten oli tyyppi joka kyttäs varmaan 15 min siinä kyykkytelineen vieressä sanomatta tai tekemättä mitään. Pikkasen on sosiaalisen tilan käsite hukassa kun porukka kyykkää ja tää kyylää siinä metrin parin päässä ja taputtaa jalkaa. Aika creepy.

mua taas ärsyttää toi "mää en käytä ees mitään lisäaineita, protskua tai palautusjuomaa" -lesoilu...ihan kun sillon olis jotenkin parempi ihminen ja rehellisemmin hommatut lihakset. Ihan samaa ruokaa ne on kun se pihvikin, halvempaa ja kätevämpää vaan. Musta on lähinnä tyhmää olla käyttämättä (/flameshield)

Itelle tulee kans näitä kavereita vastaan. Hauska homma et nämä kaverit on sitten melkeimpä aina niitä kyniksiä.

Koko ISO sali näin lauantaina keskellä päivää ihan kohtuu autio, niin onko sedän PAKKO tulla venyttelemään juuri siihen ristivetotaljahäkkyrään missä mä teen reeniä molemmissa päissä?? Etenkin kun salilla on toinenkin samanlainen vehje, jos nyt välttämättä haluaa venytellä sen rintansa juuri taljahäkkyrästä kiinni pitäen :face:

Muuten ei potuta mikään, koska aurinko paistaa. Paitsi se ettei jaksa laahautua ulos kun on niin poikki :D

Se mitään venytellyt, tuli katsomaan sinua salamyhkäisesti.

Yhdyn tuohon mielipiteeseen. Yleensä nää kaverit huutelee kaikista eniten ja ainakin mitä olen itse nähnyt, niin jotenkin tuntee olevansa parempia, koska ei vedä palautusjuomaa tms. Helkutti, en tiedä et miten ihmeessä se voi häiritä itseään, että muut syö proteiinipatukan tms. Jokainen tyylillään, eikä toinen ole toista huonompi.

Mua muuten kannattaakin tulla kesken treenin katselemaan salamyhkäisesti tai mitenkään muutenkaan ovelasti (epäsosiaalinen ja valtava henkilökohtainen alue ;))

Musta tulee varmaan kohta kuuro kun salilla saa omasta soittimesta laittaa volyymit kaakkoon et en kuule sitä jumputushumppaa mikä siellä soi...

Harmittaa ihmiset kenellä ei ole asennetta...
Painojen pitää kolista ja paukkua ja puuskumista ja ähinää pitää kuulua.
Kaikkee sitä näkeekin... hipsitään sukat jalassa mulkkaamaan toisia.

Ymmärrän että muutaman sanan voi aina vaihtaa gymillä.
Muttakun sinne tullaan pitämään puheita tai kerskumaan tuloksilla.

Ja lauseet : "Olin just kipeenä tässä.."
"Paino vähä laskenu tässä..."
"Tuli noilla painoilla joskus vuos sitte"
"Mä teen ainaki 20 kiloo isommilla"

Ja tietysti vituttaa, kunto tunneilla käyvät ihmiset, jotka siellä ovat jo reilu 8 vuotta käyneet... SAMAT MAHAT VIELÄKIN! :D

Back
Ylös Bottom