Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Aloittaessa 177cm/52kg näen ainoana puolustuksena, alussa meni pelkkä tanko, mutta silti surkeaa kyllä. Paino tyssännyt 71kg, kun ei vaan saa syötyä
Yrität vaan syödä, vaikka vähän väkisin! hyviä ja helppoja ruokia saa valmistettua tosiaan aika harmittoman pienessä ajassa, ja se paino kyllä sieltä luultavammin pikkuhiljaa nousee. Rakkaan lajimme yksi avainsanoista taisi olla kärsivällisyys?! ;)

Ja ehkä vähän kannattaa kattoa niitä harjoitteitakin, että sielläkin olis hommat kunnossa

Mitä tulee tuohon penkkitulokseen niin ei tuo nyt huonosti ole kun aloitustulos on kuitenkin nelinkertaistunut. Tuolla tahdilla keskiverto 50kg penkkaava aloittelija nostais 1,5v päästä 200kg.

Mitä tulee tuohon penkkitulokseen niin ei tuo nyt huonosti ole kun aloitustulos on kuitenkin nelinkertaistunut. Tuolla tahdilla keskiverto 50kg penkkaava aloittelija nostais 1,5v päästä 200kg.

Se nyt kuitenkin on ehkä hieman eri asia nostaa penkkitulosta 20->80, kuin 50 ->200. En tiiä, isot pojat ainaki on näin sanoneet.

Salilla käydessä se että polvet sen verran paskana ettei maastavetoa eikä kyykkyä pysty tekemään ja sitten puntarilla se ettei kiloja tule millään lisää.

Tuun pukuhuoneeseen joka on aikalailla tyhjä. Meen suihkuun ja kolautan pääni lamppuun joka on tippunu katosta roikkumaan johtojen varaan, vapaapainopuoli yläkerrassa. Sitten siitä suihkuun ja ei tule kun kylmää vettä! Saunaan vielä siitä ja siellä ei ole valoja päällä, pilkkopimeää. Hetken saunassa ja päätän lähteä takasin niin eiköhän joku hemmetin tennisjoukkue oo tunkenu sinne suihkuun samantien niin että kahdeksaan suihkuun on JONOA.

Ei nyt ihan menny putkeen, mut ei se mitään koska muutki kolautti päänsä siihen lamppuun :jahas:

kyykyn tekeminen Koska:

- vie voimat muilta liikkeiltä.

- reidet hinkkaa kävellessä yhteen.

- reidet ovat raskausarvilla liikkeen takia.

Ps. muuten kyykky on ihan kiva liike.

Protip: hae apteekista suunnilleen vitosella vauvantalkkia. Toiminut omalla kohdalla erinomaisesti hiertymiin.

^reidet on raskausarvilla jos olet lihonut, ei siksi että olet kyykännyt:)
Jos tulee lihasta niin nopeesti ;) Mulla nimittäin tuli iso kasa raskausarpia tuohon "siipilihaksiin" kun otti aikoinaan penkki sen verran hyvin tuulta alleen ja tuli lisää rintalihaa siihen. Läskiä nimittäin ei sinä aikana lisää tullut.

... ja toki nyt kun tuo vasen rintalihas repesi, niin ei ole "siipilihaksesta" tietoakaan sillä puolella.

Mulla heitti Arnold G6 pakarat ja reidet raskausarville. Kova kyykkytahti siinä, ja mulla tahtoo alakroppa turvota herkästi mm. juoksutaustan takia. Oikeastaan kaikki urheilu nuorempana liitty maastopyöriin, rullaluistimiin, tai piikkareihin.

Jos unohtaa jotain treenikamppeita himaan. Kuten housut, hikipyyhkeen, juomia etc.
Vähän aikaa sitten piti pokalla vetää treeni farkut jalassa kun oli unohtunut kollarit himaan.

Vituttaa mm. se kun on menossa salille ja heti tullessaan näkee kun joku toinen aloittelee omaa reeniään juuri siinä laitteessa / paikalla minkä itse tarvitsisi. Joo, menen tottakai kysymään jos näin käy, että meneekö vielä kauan/montax sarjaa jälellä mutta vituttaa kun pitää sitten venailla taikka alkaa soveltamaan omaa reeniään. Tosin jos kyseessä on joku talja tms niin teen kyllä välissä omat sarjat, mutta mitään penkkiä, kyykkyä, mavea yms isoa liikettä en mielellään ala toisen kanssa samaan aikaan tekeen. Ja ruuhka yleensäkkin ottaa päähän kun siihen vielä lisätään perkeleen huono ilmanlaatu salilla.

Mulla heitti Arnold G6 pakarat ja reidet raskausarville. Kova kyykkytahti siinä, ja mulla tahtoo alakroppa turvota herkästi mm. juoksutaustan takia. Oikeastaan kaikki urheilu nuorempana liitty maastopyöriin, rullaluistimiin, tai piikkareihin.

Niin kyllä nyt itekin oon kyykännyt paljon niin on tullu vähän arpia reisiin ja pakaroihin mutta oli myös sikabulkki päällä :D

Ihmisten piittaamattomuus yleisesti potuttaa eniten. Tähän sisällytän esim. painojen jättämisen tankoihin, painojen tarpeettoman paiskomisen tarpeetonta meteliä aiheuttaen (siis tarkoitan, että kun laittaa niitä levyjä tankoon, niin pamauttaa ne ihan himputin lujaa toisiaan vasten), juomapullon jätön laitteen viereen, niin että palaa siihen 20min päästä ja juomapullo on ajanut "varattu" kylttiä. Sitten tietysti myös sellainen "wanna be kova poju" asenne joidenkin osalta ärsyttää.

Back
Ylös Bottom