Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Aika usein ne montax sarjaa jälellä kyselijät luulee sarjamäärien vähenevän, sillä kyselemisellä. Kun vastaa 4 sarjaa vielä, ollaan naama norsunvitulla. Eräs nero tuli kyselemään kyykkypaikalle teenkö enää, sanoin kyllä tyhjentäväni tangon kun lopetan, enkä siis haahuillut sarjojen välillä ympäri salia, istuin aivan vieressä.

Toivottavasti et ollut tosissasi tämän viestin kanssa?
Kyllä minä ainakin käyn kysymässä monta sarjaa vielä tekijällä on jäljellä, jotta voin arvioida, onko järkeä venailla laitteen lähellä omaa vuoroaan, vai mennä tekemään joku muu liike välissä. Se nimittäin vi**ttaa jos teetkin toisen liikkeen odotellessasi vuoroa ja sitten siinä, laitteessa joka piti olla ensimmäinen liike, on taas uusi kaveri treenaamassa ja taas venttaillaan.

tänään vitutti se kun olkapääliike sai rintalihakset kipeytymään ja siitä eteenpäin kaikki menikin sitten päin vittua ja nyt on loppu illan sellainen olo että pitäiskö pompata tosta parvekkeen kaiteen yli niin loppuis enimmät vitutukset...

Toivottavasti et ollut tosissasi tämän viestin kanssa?
Kyllä minä ainakin käyn kysymässä monta sarjaa vielä tekijällä on jäljellä, jotta voin arvioida, onko järkeä venailla laitteen lähellä omaa vuoroaan, vai mennä tekemään joku muu liike välissä. Se nimittäin vi**ttaa jos teetkin toisen liikkeen odotellessasi vuoroa ja sitten siinä, laitteessa joka piti olla ensimmäinen liike, on taas uusi kaveri treenaamassa ja taas venttaillaan.

Erittäin tosissani, miksi siis lähdetään vastauksen kuultuaan "naama norsunvitulla" (aika usein kuten sanoin) jos kysymyksen tarkoitus olisi pelkästä tiedon tarpeesta. Se on voi voi jos kuultu vastaus ei miellytä, en kai ala muuttamaan suunniteltuja sajamääriä se vuoksi että olisin jollekin mieliksi. Joskus vapaana on toinen paikka jolloin kysyn syytä miksi se ei käy. Kerran syyksi sanottiin ettei ole peiliä, itse olin peilipaikalla syystä että ko. paikka oli tullessani ainoa vapaa.

Nooh, kaikki varmaan ymmärtävät tämän vitutuksen joka johtuu tästä 'ES pärisee' -ikäluokasta. Tullaan salille laumoittain norkoilemaan, vähän penkkaamaan maksimit ja kyyläämään, kun joku muu pää punasena vetää kyykkysarjaa. Lisäksi nämä jonnet tulee luvatta sinne salille, ensimmäisellä magneettilätkä oveen ja sitten käydään tasasta tahtia päästämässä seuraavaa jonnea sisälle etc etc. :curs:

Se, kun viikonlopun törpöttelyn jäljiltä vielä näin keskiviikkona on voimaton olo ja motivaatio hukassa. Ei se auta ku huitasta kahvit naamariin ja lähteä kokeilemaan, prkl!

Se, kun viikonlopun törpöttelyn jäljiltä vielä näin keskiviikkona on voimaton olo ja motivaatio hukassa. Ei se auta ku huitasta kahvit naamariin ja lähteä kokeilemaan, prkl!

Sama vika. Huomenna vasta treenaa.

Kirjoittelin aiemmin täällä hiipparista jonka puuhat pistää salilla vituttamaan. No viimeaikoina kaveri on hiukan jo oppinut tavoille, edelleen treenaa ulkokengissä mutta osaa sentään jo viedä käyttämänsä painot ja tangot paikoilleen.

Eilen kuitenkin kaveri meni tekemään elämänsä virheen...

Jumalauta, hippi oli mennyt laittamaan vaatteensa MUN PAIKALLE pukukoppiin! Siis Jumalauta, olen aina pitänyt vaatteeni samassa paikassa, samoissa koukuissa. Terve pelko on jo vuosia estänyt muita salinkäyttäjiä laittamasta kuppasia rytkyjään tuolle paikalle. Nyt kuitenkin tämä saatanan mielenterveyskuntoutuja oli mennyt ripustelemaan mauttoman tuulipukunsa ja vitun ferrarilippiksensä MUN PAIKALLENI. Ei saatana! Kaverin täytyy kyllä olla todella peloton, erittäin röyhkeä tai äärimmäisen tyhmä tehdäkseen tuollaisen tempun...

No ehkä siinä oppi tavoille kaivellessaan turpa veressä Umbroaan vessanpöntöstä...

P.S. ;)

Kyllähän se on tuo kun on niin kujalla ja väsynyt että siitä salilla huitelusta tule mitään.
Toinen on nää Circuit-ihmiset, jotka varaa neljä laitetta samaan aikaan ja huitelee niitä vuorotellen.

Joskus venasin että pääsin tekee vatsoja laitteeseen. Tunnin. Oli yks ja sama kaveri tekemässä.

Meiän salille on tullut ystävällinen pyyntö pukkariin; jos pidät kännykkää pukukaapissasi, niin huolehdithan että kännykkä jää äänettömälle treenin ajaksi ettei kanssatreenaajat häiriinny..

mitä vittua? hirveesti häiritsee jos jonkun nokia tune soi samalla ku eukot föönää tukkaa?!

siis ihan sama, voi sen puhelimen laittaa äänettömälle mutta pitääkö IHAN KAIKESTA VALITTAA?!:curs:

Meiän salille on tullut ystävällinen pyyntö pukkariin; jos pidät kännykkää pukukaapissasi, niin huolehdithan että kännykkä jää äänettömälle treenin ajaksi ettei kanssatreenaajat häiriinny..

mitä vittua? hirveesti häiritsee jos jonkun nokia tune soi samalla ku eukot föönää tukkaa?!

siis ihan sama, voi sen puhelimen laittaa äänettömälle mutta pitääkö IHAN KAIKESTA VALITTAA?!:curs:
Perus "mutta kun minä" haluan tai häiriinnyn on ehkä yleisin kansantauti. Peace :piis:

Mittasin tossa oman sylivälin ja tulokses tuli 173cm joka on mun pituuteen nähden naurettavan vähän. Ton perusteella mulla pitäs olla penkki penteleen hyvä mutta silti oon siinä paska. Kyllä potuttaa.

Ja eikös lyhyiden käsivarsien pitäs näyttää lihaksikkailta? Nuo näyttää siltä ettei niitä ois koskaan treenattukkaan. :(

Ärsyttää kun ala- ja yläasteikäiset tulevat sankoin joukoin salille opettajansa johdolla ja kokeilevat käytännössä jokaista laitetta vuorotellen. Ja kun tästä tutustumisvaiheesta on päästy niin pojathan tietenkin lähtee samaantieen vetelemään penkissä maksimiykkösiä, huoh... Treenin loppupuolella kun olin menossa tekemään vielä ylätaljaa niin tietenkin siihen osaa salille oli jostain ilmestynyt kaksi 13-15 vuotiasta pissaliisaa, jotka olivat levittäneet vaatteensa ja meikkinsä keskelle lattiaa, ja siinä ihan rauhassa meikkalivat ja no... olivat pissaliisoja :/ Voi tätä myötähäpeää, for real. Täytynee tästä lähtien välttää käymästä aamuisin salilla.

Ehkä vähän offtopic, mutta menköön...

Itseäni tämä tapaus ei ärsyttänyt vaan ärsytin toista...

Vuosi tais olla 2005 tai 2007.... joku pariton kuitenkin. Treenailin kaikessa rauhassa Wolfilla ja kattelin, että teenpäs vinopenkin vaihteeksi smithillä. Joku oli jättänyt painot eikä paikalla ollut ketään eikä mitään kamojakaan. Kerkesin siinä toisen puolen painot purkaan, kun paikalle tulee hikinen ja kisakuntoinen Mentula... "Mä tein siinä!" tuli kommentti vähän vihasen kuulosesti... empä oo latonu tähän päivään mennessä painoja tankoon niin nopeesti :D

No eihän se henk.kohtasta ollu... varmistajakin sano, että nyt on vähän kiree fiilis, kun on dieetti päällä. Oli menossa Bullilla jotkut triplasupersarjat.

Back
Ylös Bottom