Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Ehkä vähän offtopic, mutta menköön...

Itseäni tämä tapaus ei ärsyttänyt vaan ärsytin toista...

Vuosi tais olla 2005 tai 2007.... joku pariton kuitenkin. Treenailin kaikessa rauhassa Wolfilla ja kattelin, että teenpäs vinopenkin vaihteeksi smithillä. Joku oli jättänyt painot eikä paikalla ollut ketään eikä mitään kamojakaan. Kerkesin siinä toisen puolen painot purkaan, kun paikalle tulee hikinen ja kisakuntoinen Mentula... "Mä tein siinä!" tuli kommentti vähän vihasen kuulosesti... empä oo latonu tähän päivään mennessä painoja tankoon niin nopeesti :D

No eihän se henk.kohtasta ollu... varmistajakin sano, että nyt on vähän kiree fiilis, kun on dieetti päällä. Oli menossa Bullilla jotkut triplasupersarjat.

Joku tuli kerran purkamaan mun penkkitankoa, vaikka istuin ite siinä metrin päässä. Painoa taisi olla 140 kiloa + kuminauhat oli vastustamassa. Hämmentyneenä sitten karhasin sen pois siitä. Ainut syy tähän mitä olen tähän päivään mennessä keksinyt, on yksinkertaisesti se että näytin niin kynikseltä etten kerta kaikkiaan voinut nostella moisia painoja. Voi vittu.

Ai että mikäkö potuttaa? Huh, mikä ei!?! No ainakin se jos salilla on huono ilmanvaihto tai ruuhkaa, niin että koko reenifiilis ehtii lähteä jo odottelun myötä laskuun. Myöskin peilin eteen kesken sarjan kävelevät tontut saa pinnan t o d e l l a kireelle.
Lisäksi en tajua ihmisten suurta halua tulla neuvomaan liikkeissä. Minulla on ainakin tietynlaisia rajoituksia entisen urheiluharrastuksen pohjalta, enkä siten pysty kaikkia liikkeitä täysin tyylipuhtaasti tekemään -en kuitenkaan tee mitään kehoa vaarantavia virheitä. Ärsyttää kun näemmä pitäisi aina tehdä oppikirjan mukaisesti kaikki liikkeet, tai muuten oot selkeesti täysin voimaton luuseri. Argh.
Ja täytyy myöntää että joskus häiritsee myös miesten seuraus kun tekee jotain liikkeitä -sitä kun ei aina tiedä katsooko joku ns. hyvällä vai pahalla :/..
Kiitos ja moro, toinen postaus tänne jei!

Tänään, kun olin salilla tekemässä vähän vuorosarjoja, niin eräskin eukko jaksoi huomauttaa, että "ei täällä kaikkia laitteita saa varata"... Tein tuolloin pystypunnerrusta smithissä ja kulmasoutua tangolla siinä vieressä. Samaan aikaa joku toinen tyyppi teki penkkiä ja kyykkyä niin ikään vuorosarjoina ja sehän oli mun syytä sekin tietty!!!

Sanoin takas pikkasen vittumaisella äänensävyllä ja ilmeellä, että teen vielä yhden tolla smithillä. Eipä eukko enää sanonu mitään, mutta kun otin painot pois, niin ei se eden ollut menossa koko vehkeelle perkele!!!

Mutta tälläkin tapahtumalla oli positiivinen puolensa: nousi aivan saatanan hyvin se rauta sen jälkeen :rock:

No ainakin se jos salilla on huono ilmanvaihto tai ruuhkaa, niin että koko reenifiilis ehtii lähteä jo odottelun myötä laskuun. Myöskin peilin eteen kesken sarjan kävelevät tontut saa pinnan t o d e l l a kireelle.
!

Salilla jolla mä käyn ei oo ilmanvaihdossa ongelmaa, mut ruuhka on kyl hemmetin ärsyttävää kun ei mahdu tekee mitää ja aika menee kun pyörii ympäri salii kattelee et mihi mahtuis tekee..

Viime viikolla mulla kävi sillee, että olin tekee pystypunnerrusta 1,5 m päässä peilistä. Siihen sitte piti mun ja peilin välii jonku pissiksen tulla tekee kyykkyjä!! :curs: Hemmetti et alko ottaa päähä... :wall: kyl se sitten tais huomata etten tykänny ku osas väistää aina kun aloin tekee... :puntti:

Erittäin tosissani, miksi siis lähdetään vastauksen kuultuaan "naama norsunvitulla" (aika usein kuten sanoin) jos kysymyksen tarkoitus olisi pelkästä tiedon tarpeesta. Se on voi voi jos kuultu vastaus ei miellytä, en kai ala muuttamaan suunniteltuja sajamääriä se vuoksi että olisin jollekin mieliksi.

Lähdetään naama norsunvitulla luultavasti juuri siksi että vastaus ei miellytä. Sulla on ihmeelliset ongelmat. Ilmeisesti kaikkien pitäis hymyillä sulle jatkuvasti.

Tänään vitutti se ikävin ryhmä salilla: akat. Olin muutaman sarjan tehnyt soutua ja joku ukkokin oli käynyt siinä pikasesti tekemässä sarjan välissä, kun akka saapui. En sen kummemmin reagoinut, kun se kysymättä meni tekemään sarjatauollani, vaikka kohteliasta olis sentään sanoa jotain. Samalla olin myös odotellut toisen kahvan vapautumista toisesta laitteesta ja hain sen ja kun menin vaihtamaan sitä kahvaa siihen akan istuessa sarjatauollaan vielä siinä laitteessa, niin alkoi valitus. Hänellä on nyt siinä treeni kesken eikä saa tulla väliin. Kun sanoin että minä olin siinä tekemässä ensin, niin yritti väittää, etten ollut paikalla, kun hän siihen tuli vaikka juuri hänen istuuntuessaan siirsin painopakkaan nojaavaa reppuani kävellen hänen ympäriltään toiselle seinälle, jotta se olisi vähemmän tiellä. Minulla oli vielä kaksi juomapulloa ja dippivyö puolen metrin säteellä laitteesta ja itse olin seisoskellut parin metrin sisällä laitteesta sarjatauoilla.

Eikä ole ensimmäinen kerta kun vastaavaa tapahtuu akkojen kanssa. Jos niitä päästää tekemään väliin, niin ne yrittää omia koko laitteen omille maratonsarjoilleen. En tiedä onko totaalisen olematon huomiokyky, pirullinen itsekkyys vai katkeruus omasta rupsahtamisen aiheuttamasta miesten kiinnostuksen katoamisesta. Mikään muu ei kuitenkaan vaikuta mahtuvan heidän pieniin aivoihinsa kuin juuri sen hetkinen oma etu.

Väistyi kuitenkin sillä kertaa, mutta seuraavat kaksi sarjaa veti sitten päästämättä minua väliin kun jäi vain istumaan siihen laitteeseen sarjojen välissä. Olis edes ollut raskas päivä, niin olis saanut sen agren hyötykäyttöön, mutta kun kevyt päivä, niin vitutti vain. Onneksi sentään oli mulle epätyypillinen aamutreeni enkä muutenkään treenaa juurikaan kuntosalin puolella, vaan punttipuolella. Siellä ei niitä tätejä näy, vaan jopa naisetkin osaavat treenata asiallisesti ja kunnolla.

Lähdetään naama norsunvitulla luultavasti juuri siksi että vastaus ei miellytä. Sulla on ihmeelliset ongelmat. Ilmeisesti kaikkien pitäis hymyillä sulle jatkuvasti.

Ei helvetissä, minäkin mulkoilen kaikkia vihaisesti ja oikein etsin syitä huutoraivarille. Jos joku mies mulle hymyilee se on varmasti HOMO joka pyrkii lähempään tuttavuuteen!

Salin koko kun oikein kunnol on salil porukkaa ni ei siel meinaa mahtuu tekee taikka pitää taukoi sarjojen välis ja perkeleen kuuma aina.

Silloin vituttaa eniten kun on kiire, siis pitää hakea lapset vaikka klo 16 päiväkodista ja salille ehdit klo 15. Sitten tietysti hyvällä tuurilla on se jalkaprässi omassa treenissä ja siinä on just aloittamassa pari tai kolmekin tyyppiä tekemään prässisarjojaan. Noissa menee aina aikaa. No sitten voi tehdä muuta, mutta oikein paskalla tuurilla se muukin paikka on varattu. No ei siinä mitään, varattu mikä varattu. mutta lopulta ei ehdi tehdä kuin puolet siitä mitä piti kun se perkeleen kello käy kuitenkin.

Aika harvoin noita on. Mutta siitä voi joskus johtua se että on naama norsunvitulla jos kysyt monta sarjaa jäljellä ja vastau on että vain 6 sarjaa vielä. :D

Opettele kokkaamaan. Valmistat ruokia mitkä sisältää kaloreita sen verran että ei tarvi montaa kiloa päivän aikana vetää sitä ja tietysti paljon sitä roheiinia. Itse kun tekee hyvää ja terveellistä ruokaa, niin sitä tulee jostain syystä syötyä enemmän kuin sitä ainaista, teinpä vartissa itelleni kolmen päivän ruuat.

Mitä safkaa teit kun sait noin nopeesti tehtyä?
Kerro ihmeessä mullekki :)

Bowseri, lisää ruokaan aina vähän hyviä rasvoja kuten rypsäriä ja oliiviöljyä. sillee saat helposti lisää kaloreita ruokaan.

Back
Ylös Bottom