Deleted member 5830
Salimaksu. Ja suoraveloitus, joka ei pysy samassa päivässä, vaan vaihtaa aina ajankohtaa ja tulee yht´äkkiä yllättäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän uudempana henkilönä salilla itse arvostan jos asian omaava antaa ohjeita ja rakentavaa kritiikkiä.
ps. On tullut kyllä 50vuotias pappakin sanomaan, että käsipainoilla saa lisää tulosta kun heilauttaa koko vartalolla hauiskäännössä isoja painoja.
Jestas kun on kamalan kuuloinen akka. Mäkin vihaan tuollaisia salilla.
Saatana että on kyllä rasittava ämmä, voi helvetti.
se nainen joka vei mun jumppa pallon tänään aamulla salilla. tai siis salin pallohan se on. mutta mun käyttössä sillä hetkellä.
Tein siis vatsoja pallolla sellaisessa pienessä "venyttely kulmauksessa". koko kulmaus tyhjä, paitsi mä. siihen tuli nainen. ihan jalkojen viereen venyttelemään, pyöriskeli siinä hetken "katso mun persettä" ilmeellä. keskityin vaan omaan vatsa treeniin. sain sarjan päätökseen ja nousin pallon päältä pois ni se nainen kevyesti potkas sen pallon pois. olin vähän wtf. pidin taukoa ja venyttelin hetken niin se nainen kiehnää edelleen siinä, pyörii ja pyörii eikä oikeen varmaan muuta halunnut kun esitellä persettä. pylly aina mun suuntaan. se alkoi sitten itte tekeen vatsoja sillä pallolla ja lähdin pois. kivat sille. pilas mun päivän. :(
ps. se oli toinen naikkonen mikä tulee nyt 3 viikon sisällä eteen treenaa / venyttelee vaikka sali on lähes tyhjä. menisivät muualle.
se nainen joka vei mun jumppa pallon tänään aamulla salilla. tai siis salin pallohan se on. mutta mun käyttössä sillä hetkellä.
Tein siis vatsoja pallolla sellaisessa pienessä "venyttely kulmauksessa". koko kulmaus tyhjä, paitsi mä. siihen tuli nainen. ihan jalkojen viereen venyttelemään, pyöriskeli siinä hetken "katso mun persettä" ilmeellä. keskityin vaan omaan vatsa treeniin. sain sarjan päätökseen ja nousin pallon päältä pois ni se nainen kevyesti potkas sen pallon pois. olin vähän wtf. pidin taukoa ja venyttelin hetken niin se nainen kiehnää edelleen siinä, pyörii ja pyörii eikä oikeen varmaan muuta halunnut kun esitellä persettä. pylly aina mun suuntaan. se alkoi sitten itte tekeen vatsoja sillä pallolla ja lähdin pois. kivat sille. pilas mun päivän. :(
ps. se oli toinen naikkonen mikä tulee nyt 3 viikon sisällä eteen treenaa / venyttelee vaikka sali on lähes tyhjä. menisivät muualle.
Juuri siksi. Jos herra D olis vähänkään lämmenny tolle bimbolle, niin olis loppunu perseheruttelut siihen paikkaan.Miksei meille,jotka käydään salilla pelkästään kissoja kyyläämässä,tapahdu ikinä tollasta??
Yritä jaksaa.se nainen joka vei mun jumppa pallon tänään aamulla salilla. tai siis salin pallohan se on. mutta mun käyttössä sillä hetkellä.
Viimeisen kohdan takia heiluin eilen salilta kotiin kommandona!Se kun tankkaa nestettä ennen treeniä, treenin aikana ja jälkeenkin vielä niin saa koko loppupäivän juosta tunnin välein kusella.
Se kun se vitun paita tarttuu ihoon niin pirusti että saa esittää tyylikkäitä akrobaattisia liikkeitä pukuhuoneessa että saa paidan pois.
Se kun olet treenannut 1.5h kovaa, pääset suihkuun ja saunaan ja sitten pukuhuoneessa kaivat treenikassia ja etsit niitä vitun puhtaita boksereita että sukkia jotka ovat kotona vaatekaapissa.
Viimeisen kohdan takia heiluin eilen salilta kotiin kommandona!

Se, kun levyt pitää vaa'alla punnita, jotta tietää paljonko ne painavat: osassa ei lue mitään kilomäärää, osassa taas todellinen paino heittelee jopa useamman kilon ilmoitettuun painoon nähden. Sitten on näitä jonkun omin pikku kätösin hitsaamia käppäreitä ja levyjä, jotka painavat jotain "26,4kg" tai vastaavaa. Salin (pommisuojan) katto on myös niin matalalla, että pystypunnerrukset on pakko tehdä istuen. Kenkiä on pakko käyttää, jos ei halua tikkuja jalkapohjiin. Levyjen tankoihin jättäminen on pikemminkin sääntö kuin etikettirikkomus.
Hyvänä puolena on tosin mainittava se, ettei ainakaan ole ruuhkaa.![]()