Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Joku löi tangon kyykkyhäkissä turvarautojen päälle. Löi helvetisti painoja siihen. Sitten nosti ja tiputti, nosti ja tiputti jne. cling BOOOM, cling, BOOM. ei sdfjweojgioer! :wall:

Mitenköhän se sitä siinä nosteli? Ettei nyt ole vain käynyt niin, että olet päässyt todistamaan räkkivetoa? Toinen mikä vois tulla mieleen, on jonkinlainen pinnapenkkaaminen, jossa paineet ala-asennossa päästetään pois, joka voi hieman kilisyttää tankoa pinnoja vasten. Tietty jos tyyppi on tehnyt räkkivetoa ilman negatiivista, päästäen tangon putoamaan täysin vapaasti joka toistolla, voi se olla jo hieman arveluttavaa. Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, erityisesti kuntosaleilla.

Ei siinä mitään jos viimisessä toistoissa alkaa tulemaan hieman ääntä mutta kun joku saatana aloittaa sen heti ensimmäisessä toistossa ja niitä toistoja tulee kymmenen vielä sen jälkeen.

Tuo ei ole mitään yks tyyppi korvanapit korvissa keräili agroa ja karjahteli AAARGHH!! noin 10 kertaa ennen joka sarjaa ihan vaan psyykatakseen itseään ja jatkoi tätä sitten vielä sarjan loppuun joka ainoassa toistossa hirveä AAARGHH!!!

Helkutin kovalla äänellä vielä kun kuunteli korvanapeista sambaa samalla.

Joku löi tangon kyykkyhäkissä turvarautojen päälle. Löi helvetisti painoja siihen. Sitten nosti ja tiputti, nosti ja tiputti jne. cling BOOOM, cling, BOOM. ei sdfjweojgioer! :wall:

Jos kovin korkeelta tiputteli, kuten CitizenX tuossa pohti, niin siitä pitää kyllä sanoa, eikö tollanen hajota jo sen räkin pidemmän päälle? Ainakin jos raudat on yhtään isommat.

Ketuttaa se eniten, kun luokkalaiseni nostavat penkistä 25x55kg en kyllä ole nähnyt koskaan suoritusta ja minä joka olen käynyt kunniotettavat alle 2kk salilla niin haaveilen vaan sen 55kg nostamisesta.
No tuskin ne sun kaverit nostaa 25x55kg. Taitaa vaan heittää legendaa. 25 kertaa 55kg nostaminen vaatii kyllä ihan hyvin jo voimaa. Olettaen että sä et ole kovin vanha.

Nyt kun on taas puntille päässyt niin laitan samalla iloiset ja negatiiviset asiat tässä, koska tää on mun mielelle 2-teräinen miekka:
+ Ihanaa päästä treenaamaan tauon jälkeen
- Ei ihanaa kun sarjapainot on säälittävät, jopa mun tasolla.
+ Paras tunne kun tuntee, että taas on jotakin tehnyt.
- Ei ihana tunne kun tulee se tunne, että on jotain tehnytkin näin pienillä sarjapainoilla.
+ Parissa kolmessa viikossa ne ehkä taas alkaa vähä nousemaan.
- En jaksais väkertää pitempiä sarjoja, vitoset ja kolmoset on ihania. Mutta kun massaa tavoitellaan tänä vuonna lähinnä niin tehdään sekin kunnolla, kun siihen kerran on ryhdytty.
+ Mutta motivaatiota kyllä löytyy vaikka nuo pikkupainot kyllä ärsyttää.
Tälläinen puoli offtopic- ja puoli ontopic viesti tämän hetken punttipotutuksista.

Heh.. Itse sain kokea täysin saman eilen taukojen jälkeen, mutta onneksi jo muutaman viikon jälkee voimatasot ja tuntuma salilla nousee aika hyvin takaisin ainakin toivottavasti..

Mitä väliä sillä on miltä näyttää? Enemmän on väliä sillä miltä tuntuu omien korvien välissä.. jos ne isommat lätyt innostaa treenaamaan niin miksei niitä sais vittu käyttää?
No ehkäpä sen takia että ne ovat salin AINOAT kumikiekot.

Mä en ainakaan koskaan laita haukkariin mitään hiluja vaan aina yhet kiekot.. perkele!

Kuulunet sitten oletettavasti tähän "egopellet" kastiin.

Jos mulla olis ton näkönen eukko, se sais kitistä muista kuntosalilla kävijöistä iiiihan niin paljon kuin jaksais eikä haittais yhtään.

e: viitaten jeboun linkittämään videoon siis

15v (en osaa laittaa tuota viestiä tuollaiseen puhekuplaan neuvoja?)

No mä haluisin kans nähdä miten moni 15 vuotias nostaa penkistä 25 kertaa 55kg :puntti: Veikkaan että suomessa ihan yhen käden sormilla laskettavissa.

Viestin laittaminen puhekuplaan, niin voit vastata viestiin lainaamalla. Löytyy oikeasta alakulmasta.

No sarjapainolaskuri antaa tuolla sarjalla laskennalliseksi maksiminostoksi 1x91kg.

Tahtoo siis sanoa että jos on vähän pidempääkin sarjaa pumppaillut niin eipä tuo ole mitenkään mahdoton tulos.
Tietenkin ikäluokan keskiarvoa hyvin paljon korkeampi, mutta kyllä tälläkin palstalla on näkynyt paljon tuon 90kg penkkaavia ~15-vuotiaita

Pari salilla käyvää testosikaa jotka treenaa kuin pikkutytöt ja ovat silti aivan vitullisessa pumpissa kokoajan!

Pari salilla käyvää testosikaa jotka treenaa kuin pikkutytöt ja ovat silti aivan vitullisessa pumpissa kokoajan!

Sama meidän salilla. Käyttävät suurimman osan ajasta vielä jauhamalla paskaa, ja siinä samalla varaamassa muutamat laitteet. Yksi näistä vielä puristelee olkapääfinnejä salin peilien edessä ja välillä kaivaa pienen huulirasvan vetelee sitä antaumuksella naamalle. Samainen kaveri on sen värinen että asuu käytännössä solkussa, eikä vaatekaapista löydy kuin neon-värisiä vaimonhakkaajapaitoja. Ja eilen kiukutteli kuin pieni ämmä kun scott-penkki oli varattu eikä saanut sitä tankoa lainaan...SPD!

EDIT: Niin ja se vituttaa, että meidän salilla scott-penkki ei ole tarpeeksi jyrkkä vaan liian vaaterissa. Nyt raskasta sarjaa vetämässä ja taas mustelmat kyynerpään yläpuolilla, kiitos raskaat painot+ liian vaaterin scott-penkin.

Tällä hetkellä vituttaa eniten käymättömyys tai sen syy eli lukuisat vammat. Ensin revähti kyynervarren kiertäjä yhden käden leuassa, sitten meni polvi hypyssä ja nyt vasen etuolkapää tuli kipeäksi kun pidin parin päivän taukoa treenistä. Ei pysty tekemään kyykkyä, rinnallevetoa, mavea, leuanvetoa lisäpainoilla, penkkiä tai pystypunnerrusta.

Voi tehdä vähän leuanvetoa renkaissa omalla painolla, soutua ja vatsoja. Eipä paljoa muuta. Kaipa sitä selkäpenkkiä pitää alkaa taas hinkata. =(

semmoset jotka tulee salille vain arvostelemaan ja "neuvomaan" muitten tekniikoita ,nostoja. ja eivät ite saa mitään aikaan:curs: onneks kovin monella salilla ei oo niitä:)

Vähän uudempana henkilönä salilla itse arvostan jos asian omaava antaa ohjeita ja rakentavaa kritiikkiä.

ps. On tullut kyllä 50vuotias pappakin sanomaan, että käsipainoilla saa lisää tulosta kun heilauttaa koko vartalolla hauiskäännössä isoja painoja.

Back
Ylös Bottom