Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Salimaksu. Ja suoraveloitus, joka ei pysy samassa päivässä, vaan vaihtaa aina ajankohtaa ja tulee yht´äkkiä yllättäin.

Vähän uudempana henkilönä salilla itse arvostan jos asian omaava antaa ohjeita ja rakentavaa kritiikkiä.

ps. On tullut kyllä 50vuotias pappakin sanomaan, että käsipainoilla saa lisää tulosta kun heilauttaa koko vartalolla hauiskäännössä isoja painoja.

Eipäs haukuta 50- vuotiaita papoiksi! (eikä muunkaan ikäisiä) t. 18v

Jestas kun on kamalan kuuloinen akka. Mäkin vihaan tuollaisia salilla.

Saatana että on kyllä rasittava ämmä, voi helvetti.

Naisen äänestä en sano mitään, saattaa hyvin ollakin rasittavan kuuloinen jonkun korvaan. Mutta itse videon pointtihan oli se, että tyttöä vituttaa ihmiset jotka tulee kyyläilemään hänen crosstrainerin näytöstä kalorinkulutus-, nopeus- ym. lukuja. Sitten kun Jenna pistää crossarista vastuslevelit korkealle ja hiihtää hikipäässä hitaalla vauhdilla, niin joku keski-ikäinen akka viereisellä laitteella suihkii 0-vastuksella gebardin vauhtia ja katsoo nenänvartta pitkin, että kyllä minä viiskymppisenäkin tuon nuoren hupakon voitan.

Tuohan on ihan samaa asiaa, mitä täälläkin valitetaan säännöllisin väliajoin. Säbäniilo tekee 100 kilolla niiauskyykkyjä, ja sitten kun itse menee viereen kyykkäämään 90 kilolla atg-kyykkyä, niin oikein tuntee niskavilloissa säbäniilon omahyväisen voitonkatseen, että miepäs teen isommilla painoilla.

Pitipäs tulla ihan vartavasten puolustamaan Jennaa, kun se on aika ihku tyttö, eikä ollenkaan niin rasittava mitä luulette, ettäs tiijätte! ;)

P.S. Tässä todistus, että Jenna ei oo tyhjäpää: Girls that piss me off

60 kiloiset siimat jotka olivat yhteistuumin tänään päättäneet treenata super tai mitä lie vitun jättiläissarjoja. Kyykkytelineissä, mavepaikalla, joka ikisessä räkissä ja jalkalaiteessa heilui näitä tekemässä tehotreeniä. Oikein kätevää varata kolme eri treenipistettä ruuhkaisella salilla, toivottavasti tämä ei ole mikään pitkäaikainen trendi.:curs:

se nainen joka vei mun jumppa pallon tänään aamulla salilla. tai siis salin pallohan se on. mutta mun käyttössä sillä hetkellä.

Tein siis vatsoja pallolla sellaisessa pienessä "venyttely kulmauksessa". koko kulmaus tyhjä, paitsi mä. siihen tuli nainen. ihan jalkojen viereen venyttelemään, pyöriskeli siinä hetken "katso mun persettä" ilmeellä. keskityin vaan omaan vatsa treeniin. sain sarjan päätökseen ja nousin pallon päältä pois ni se nainen kevyesti potkas sen pallon pois. olin vähän wtf. pidin taukoa ja venyttelin hetken niin se nainen kiehnää edelleen siinä, pyörii ja pyörii eikä oikeen varmaan muuta halunnut kun esitellä persettä. pylly aina mun suuntaan. se alkoi sitten itte tekeen vatsoja sillä pallolla ja lähdin pois. kivat sille. pilas mun päivän. :(

ps. se oli toinen naikkonen mikä tulee nyt 3 viikon sisällä eteen treenaa / venyttelee vaikka sali on lähes tyhjä. menisivät muualle.

se nainen joka vei mun jumppa pallon tänään aamulla salilla. tai siis salin pallohan se on. mutta mun käyttössä sillä hetkellä.

Tein siis vatsoja pallolla sellaisessa pienessä "venyttely kulmauksessa". koko kulmaus tyhjä, paitsi mä. siihen tuli nainen. ihan jalkojen viereen venyttelemään, pyöriskeli siinä hetken "katso mun persettä" ilmeellä. keskityin vaan omaan vatsa treeniin. sain sarjan päätökseen ja nousin pallon päältä pois ni se nainen kevyesti potkas sen pallon pois. olin vähän wtf. pidin taukoa ja venyttelin hetken niin se nainen kiehnää edelleen siinä, pyörii ja pyörii eikä oikeen varmaan muuta halunnut kun esitellä persettä. pylly aina mun suuntaan. se alkoi sitten itte tekeen vatsoja sillä pallolla ja lähdin pois. kivat sille. pilas mun päivän. :(

ps. se oli toinen naikkonen mikä tulee nyt 3 viikon sisällä eteen treenaa / venyttelee vaikka sali on lähes tyhjä. menisivät muualle.

On kyllä todella törkeetä moinen toiminta! :curs:

Itse olen sen verran sorsa, että järjestän v*tutuksen yleensä unohtelemalla kamoja kotiin. Pyyhe, kalsarit, juomapullo jne.

Mä olisin ollu kyl heti iskemäs tollasta beibee,joka ihan selvästi halus sulta vähän alapäähierontaa. Miksei meille,jotka käydään salilla pelkästään kissoja kyyläämässä,tapahdu ikinä tollasta??

Seuraavaks, kun näin ikävästi käy, että joku naikkonen tulee esittelemään persettään, nii läppäses sitä ihan pokkana perseelle ja sano joku osuva kommentti. Ei tullu mitää tarkempaa informaatioo, että oliko nainen parikymppinen salipäivän piristys vai sellanen 50v. crosstrainerin valtaaja, niin en voi antaa parempaa neuvoa mitä sanoa. Tietenki yks sopii aina, ainakin kun vatsoja vielä teit -->

Paita pois ja "U Mirin'?"

Se vituttaa että teet ihan sama millä ylätaljalaitteella jtn mut joku stna wanha akka tulee siihen kyselemättä ja siirtää sen painoja säätävän "tikun" itselle sopivaksi ja vetää muutaman kerran ja lähtee menee.. ja se vitun tikku jää siihen hänen asettamaan kohtaan. Vois helvetti kysyä voinko mä ottaa välissä.. tottakai sä voit ottaa välissä mut kysy perkele :D
HUOMENTA SAATANA :D

Yritä jaksaa.

Menisivät muualle. :D

Se kun tankkaa nestettä ennen treeniä, treenin aikana ja jälkeenkin vielä niin saa koko loppupäivän juosta tunnin välein kusella.
Se kun se vitun paita tarttuu ihoon niin pirusti että saa esittää tyylikkäitä akrobaattisia liikkeitä pukuhuoneessa että saa paidan pois.
Se kun olet treenannut 1.5h kovaa, pääset suihkuun ja saunaan ja sitten pukuhuoneessa kaivat treenikassia ja etsit niitä vitun puhtaita boksereita että sukkia jotka ovat kotona vaatekaapissa.

Se kun tankkaa nestettä ennen treeniä, treenin aikana ja jälkeenkin vielä niin saa koko loppupäivän juosta tunnin välein kusella.
Se kun se vitun paita tarttuu ihoon niin pirusti että saa esittää tyylikkäitä akrobaattisia liikkeitä pukuhuoneessa että saa paidan pois.
Se kun olet treenannut 1.5h kovaa, pääset suihkuun ja saunaan ja sitten pukuhuoneessa kaivat treenikassia ja etsit niitä vitun puhtaita boksereita että sukkia jotka ovat kotona vaatekaapissa.
Viimeisen kohdan takia heiluin eilen salilta kotiin kommandona!

Se, kun levyt pitää vaa'alla punnita, jotta tietää paljonko ne painavat: osassa ei lue mitään kilomäärää, osassa taas todellinen paino heittelee jopa useamman kilon ilmoitettuun painoon nähden. Sitten on näitä jonkun omin pikku kätösin hitsaamia käppäreitä ja levyjä, jotka painavat jotain "26,4kg" tai vastaavaa. Salin (pommisuojan) katto on myös niin matalalla, että pystypunnerrukset on pakko tehdä istuen. Kenkiä on pakko käyttää, jos ei halua tikkuja jalkapohjiin. Levyjen tankoihin jättäminen on pikemminkin sääntö kuin etikettirikkomus.

Hyvänä puolena on tosin mainittava se, ettei ainakaan ole ruuhkaa. :rolleyes:

Se, kun levyt pitää vaa'alla punnita, jotta tietää paljonko ne painavat: osassa ei lue mitään kilomäärää, osassa taas todellinen paino heittelee jopa useamman kilon ilmoitettuun painoon nähden. Sitten on näitä jonkun omin pikku kätösin hitsaamia käppäreitä ja levyjä, jotka painavat jotain "26,4kg" tai vastaavaa. Salin (pommisuojan) katto on myös niin matalalla, että pystypunnerrukset on pakko tehdä istuen. Kenkiä on pakko käyttää, jos ei halua tikkuja jalkapohjiin. Levyjen tankoihin jättäminen on pikemminkin sääntö kuin etikettirikkomus.

Hyvänä puolena on tosin mainittava se, ettei ainakaan ole ruuhkaa. :rolleyes:

En kyllä osaa yhtää sanoa mistä johtus.

Se, että pitää aina pakata sinne treenikassiin isot möhkökengät, pyyhe, sukat, kalsarit, salihousut, paita ja sitten bonuksena välillä muistaa myös saippuan, deodorantin ja palautusjuomankin. Tätä säkkiä sitten roudataan selkä vääränä kaiken muun rojun mukana, kun pitää käydä opistolla tai töissä. Sitten toverit tulee kepeästi salille paita ja shortsit muovipussissa, tekevät treenin ilman hienhäivää ja vetävät taas normireleet niskaan. Miksi mun pitää hikoilla pienestäkin?

Back
Ylös Bottom