Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Jos ei muita kiinnosta olla dieetillä niin ei oo mun asia puuttua siihen, mutta silloin oletan myös ettei muut puutu mun asioihin! 1kk vielä ku jaksaa kuunnella kateellisten vittuilua nii se on siinä sit! :P
Sen jälkeen kunnon bulkki ja joudut kuuntelemaan toisten kommentteja tyyliin "Miks syöt koko ajan ja noin paljon?"

Nuo dietti / bulkki kommentit on kyllä aika hassuja. Itekkin oon pari kertaa laihuttanu ihteni kireeksi, niin kommentit kavereilta on: Hoh ku oot kuihtunu, etkö reenaa enää?. Sitten kun lopettaaa laihiksen ja alkaa turpoomaan, niin sitten ollaankin kavereiden silmissä läskejä, ja kommentit on tasoa: Miten sie oot noin lihava? Onko tuossa mitään järkeä.

Noh tottahan se on ettei kaikkia voi mielyttää, ja samahan se mitä muut ajattelee, kunhan itsellä on mukavaa.

"Olit niin hoikka ennen ja nyt tahallaan lihotat itteäsi"

Tuttu kommentti myös tämä... pari vuotta sit ku painoin 85kg ja alotin siitä sit nostaan painoa ja lopulta pääsinki sinne 103 kiloon niin yks tuttu sitä aina ihmetteli et "Mitä järkeä on lihottaa tollee syömällä? Etkö sä voi vaan treenaamalla kasvattaa niitä lihaksia...?" Siis voi elämä.. ja kun yrittää selittää että ei ne lihakset ilman ravintoa kasva nii vaikutus on sama ku puhuis kiviseinälle. Tää kyseinen kaveri on ite edelleen saman kokonen/näkönen ku silloin pari vuotta sitte ja nyt se puhuu että pitäis alottaa kuuri et pääsis kondikseen, ku ei se naturaalina oo mahollista :D Ja edelleen tää meinas että niillä "mömmöillä" kasvaa kivitalon kokoseks vaikkei niin kovaa treenaiskaan eikä olis ravintoasiat kunnossa.. Mielenkiinnolla seuraan tilannetta :D

Varsinaisesti tämä vitutus ei liity salillakäyntiin, mutta kuitenkin sinne päin. Oon ollu dieetillä nyt 7kk ja kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, MUTTA ku tässä nyt on ollu pitkin vuotta kaikenmaailman juhlaa ja muuta turhaa niin en ole todellakaan joka kerta syönyt mitään kermakakkuja ja muita leivoksia tms, vaan oon kohteliaasti kieltäytyny ja juonu vaan kahvia. Mulla on ollu aina omat eväät mukana, joita syön sitte tarvittaessa. Ärsyttää älyttömästi sitte kuunnella kaikilta tutuilta aina kommentteja "Ei kai ny yks pala kakkua pahaa tee", "Ei sun nyt enää tarvi laihtua, mistä sä muka enää laihdut?", "Sähän et edes elä noilla annoksilla, ota tästä makkaraa" jne jne... Raivostuttavaa, antais perkele olla ja tehä niinku ite parhaakseen kokee. Jos ei muita kiinnosta olla dieetillä niin ei oo mun asia puuttua siihen, mutta silloin oletan myös ettei muut puutu mun asioihin! 1kk vielä ku jaksaa kuunnella kateellisten vittuilua nii se on siinä sit! :P

no on ny perkele jos juhliin joutuu omaat eväät ottaa mukaan LOL sairasta hommaa IMO

Se on omistautumista sille mitä tekee, aina pitää panostaa 110% vain nii voi tulla parhaaks. Ja sitä panostusta tarvitaan kehonrakennuksessa jos haluaa huipputasolle.

no on ny perkele jos juhliin joutuu omaat eväät ottaa mukaan LOL sairasta hommaa IMO
valintojen maailma.joillekkin riittää sixpack,toisilla on pakko olla tynnyri

On mullakin omat eväät mukana vaikka lähtisin vaan lauantaina kaverille iltaa viettämään tms. Jossain vessassa piilossa usein tulee huitastua drinkki naamaan kun ei jaksa kuunnella sitä ainaista ihmettelyä.

Ärsyttää älyttömästi sitte kuunnella kaikilta tutuilta aina kommentteja "Ei kai ny yks pala kakkua pahaa tee", "Ei sun nyt enää tarvi laihtua, mistä sä muka enää laihdut?", "Sähän et edes elä noilla annoksilla, ota tästä makkaraa" jne jne... Raivostuttavaa, antais perkele olla ja tehä niinku ite parhaakseen kokee. Jos ei muita kiinnosta olla dieetillä niin ei oo mun asia puuttua siihen, mutta silloin oletan myös ettei muut puutu mun asioihin! 1kk vielä ku jaksaa kuunnella kateellisten vittuilua nii se on siinä sit! :P

Tuo on niin perus settiä, että siitä ei pääse menit minne tahansa. Kannattais nyt vitutuksen seasta vähän kuitenkin miettiä asioita muustakin kuin siitä omasta näkökulmasta. Varmasti on kateellisia vittuilijoitakin, mutta monen mielestä tuo diettaaminen, bulkkaaminen yms. on yksinkertaisesti järjetöntä hommaa. Jos itse lähtee siitä oletuksesta, että kaikki jotka kritisoi on kateellisia vittupäitä niin ei voi odottaa muiltakaan ymmärrystä siihen omaan tekemiseen.

Sairasta ja sairasta. Ei kaikkien ole tarkotuskaan sitä ymmärtää. Ja mun tarkotus ei oo päästä mihinkään kehonrakennuksen huipulle vaan vetää dieetti kunnialla läpi. Mulla on se paha tapa, että ku kerran poikkeen rutiinista, tulee se helposti toistettua ja siitä sitte saattaa lähtee alamäkeen koko touhu. Ja niinku sanoin niin en todellakaan joka juhlaan niitä omia eväitä kiikuttanut, vaan kun niitä on ollut niin hiton paljon pitkin vuotta, ettei siitä tulis mitään että joka kerta vetäis jotain kakkua naamariin. Yritä siinä ny sitte poltella rasvoja ku sitä energiaa tunkee joka välissä suuhunsa. Ja normaalisti en muutenkaan ole mitenkään makean perään niin ihan turhaa syödä jotain kakkuja, keksejä, karkkeja ym.. Pidän sitämukaa niitä cheattipäiviä ku siltä tuntuu eli noin kerran viikkoon ja silloin syön kyllä jotain suolasta, usein ihan perus ruokaa, mutta enemmän kuin normaalisti ja vähän epäterveellisempää. Tottakai pizzaa ym roskaruokaaki tulee sillontällön vedettyä :)

Tuo on niin perus settiä, että siitä ei pääse menit minne tahansa. Kannattais nyt vitutuksen seasta vähän kuitenkin miettiä asioita muustakin kuin siitä omasta näkökulmasta. Varmasti on kateellisia vittuilijoitakin, mutta monen mielestä tuo diettaaminen, bulkkaaminen yms. on yksinkertaisesti järjetöntä hommaa. Jos itse lähtee siitä oletuksesta, että kaikki jotka kritisoi on kateellisia vittupäitä niin ei voi odottaa muiltakaan ymmärrystä siihen omaan tekemiseen.

No en mä sitä tarkottanu ihan kirjaimellisesti, että kaikki olis niitä vittuilijoita ja jollain tapaa kateellisia. Eihän kukaan täysjärkinen normi jamppa tajua dieetin tai bulkkaamisen päälle mitään. Ja ihmettelevät miten "yks pala kakkua" voi pilata kaiken. Ja totuus on että eihän se pilaakaan, mutta monta palaa kakkua pitkin viikkoa kyllä voi jo pilata. Ja tarkoitus oli vain avautua ku ottaa niin päähän tuo ainainen ihmettely ja "voi voi herran jestas sentään kun otat ihan liian tosissaan tuon homman" -kommentointi. Onneks nyt on suurin osa juhlista ollut ja mennyt ja lähiaikoina tulevissa juhlissa tulee olemaan enemmän asiasta jotain ymmärtäviä ihmisiä eli pahin on tältä vuodelta (toivottavasti) jo ohi.

Nyt on dieetti jo ihan loppuvaiheilla ja painoa lähteny pikkusen päälle 20kg, pääsen kisaamaan voimanostossa ja penkkipunnerruksessa alle 83kg sarjassa syksyllä, voimataso ei oo laskenu juuri ollenkaan, olo on parempi kuin koskaan ja oon ERITTÄIN tyytyväinen siitä että olen tähän pystynyt ja päivääkään en kadu!

^^ Teepeen kans oon samoilla linjoilla. Kyse ei ole siitä kuseeko dieetti yhteen kakkupalaan, vaan se henkinen draivi mikä ajaa sut dieetin läpi ja auttaa jaksamaan kun tiedät että olet oikeilla raiteilla ja onnistut joka päivä kun dieetti toteutuu romahtaa täysin kun annat itselles periksi jonku sosiaalisen paineen alla.

Vittu samuraimode päälle kun dieetataan. Kerkeää olla läski sitten talvellakin.

Pitkästä aikaa eilen kyykkäsin ja olin onneni kukkuloilla. Vaan nyt onkin sitten taas alaselkä niin maan vitun kipea! :S
Perkeleen perkele kun ei voi enään mitään tehdä, soutaa, vetää kyykätä... No, takas reidenojennuksiin ja hauiskääntöihin...

Olipa hemmetin surkea sali, uusi, parannettu hotellin sali, jossa oli muutama hienonnäköinen uusi laite, joilla ei tehnyt paskaakaan ja joiden säädöt eivät riittäneet pienelle ihmiselle millään. Yhtään levytankoa ei tietenkään ollut eikä ainoa penkkikään mennyt makuuasentoon. Peilit oli aseteltu niin, että ne olivat juoksumattoja vastapäätä ja laitteiden takana. Käsipainoteline ja penkki olivat kahden peilittömän seinän nurkassa, notta piti raahata käsipainot salin toiselle reunalle, että näki jotenkin itsensä peilistä.

Kuka idiootti noita saleja oikein suunnittelee? :jahas:

Ehkä vähän harmittaa kuukausia oireillut kyynärpää-käsivarsi-ranne. Tosiasiassa se on vain tekosyy, koska voimaa ei vain ole ja sehän se vasta harmittaakin.

En nyt tiedä onko se ärsytystä vai mitä, mut meidän salil käy sellane 4kerroksen kokone skini joka tekee varmaan 3krt/vko penkkiä ja kahtena päivänä muuta. aina sarjojen välissä se menee peilin eteen, nostaa toisen kätensä käsipainotelineen päälle, ja pullistaa rintaansa ja katsoo hymyillen rintalihaksiaan! tekee mieli aina huutaa että mitä näkyy tai vastaavaa mut sen kokone kaveri että paras olla hiljaa :)

Kui vaikeaa se on purkaa salikassi treenin jälkeen :jahas: ei meinaa millää jaksaa/kehtaa purkaa sitä kassia. Eilenki loju tossa reilun vuorokauden samassa paikassa.

Back
Ylös Bottom