Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Jaa.. vai niin. Mitäpä itse sanoisit kun olet latonut kaikki painot tankoon ja huilaat sarjan välissä minuutin pari ja kävelet ympäriinsä ja kun palaat, on penkille ehtinyt pari jätkää jo huitomaan. Taljavitkutuksissa tietty ei haittaa vaikka joku tekisi välissä kunhan nyt ei varttia siinä hinkkaile.

Jaa.. vai niin. Mitäpä itse sanoisit kun olet latonut kaikki painot tankoon ja huilaat sarjan välissä minuutin pari ja kävelet ympäriinsä ja kun palaat, on penkille ehtinyt pari jätkää jo huitomaan. Taljavitkutuksissa tietty ei haittaa vaikka joku tekisi välissä kunhan nyt ei varttia siinä hinkkaile.

No joo, toi on kyllä ärsyttävää. Mutta jos ne tekee siinä yhden sarjan ja laittaa sun painot takaisin, niin kyllä se sitten toimii.

Ärsyttää ihmiset jotka menee sun varaamalles suorituspaikalle kysymättä kun oot esim. käymässä vessassa ja on painot jääny siihen ja on juomapullo siinä vieressä.

Niin no... et sä voi sitä paikkaa varsinaisesti varata jos oot vessassa käymässä IMO.

Niin no... et sä voi sitä paikkaa varsinaisesti varata jos oot vessassa käymässä IMO.

Itseä ärsyttää myös sama asia. Jos penkissä on vaikka 150 kiloa rautaa ja on pakko vaikka lähteä vaikka kuselle siinä välissä. Jättää vielä tavaransa merkiksi että tekee siinä vielä, niin johan on joku rhp kerennyt vallata sen. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa tajuta?

Kantsis varmaa tehä ne sarjat eka loppuu ja mennä vasta sitten vaikka sinne vessaan. Meijän salila vaikka tangosa painoja nii ei ikinä tiiä tekeekö siinä joku ku kaikki töhöt jättää sarjojen jälkee painot tankoo ja mennee tekee toista liikettä, siinä sitä sitten mietitään että tekeeköhän tuossa kukaan! :)

Kantsis varmaa tehä ne sarjat eka loppuu ja mennä vasta sitten vaikka sinne vessaan.

Onko sulla koskaan ollu sellasta tilannetta että oot just ja just juosten ehtiny vessaan, oli se sitten paskahätä tai kusihätä? Ku tuollanen tulee salilla jos teet vaikka penkkiä ja oot koko systeemin puoles välis ni et kyllä varmaan tee sitä liikettä loppuun ja mee sitten vessaan.

Itseä ärsyttää myös sama asia. Jos penkissä on vaikka 150 kiloa rautaa ja on pakko vaikka lähteä vaikka kuselle siinä välissä. Jättää vielä tavaransa merkiksi että tekee siinä vielä, niin johan on joku rhp kerennyt vallata sen. Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa tajuta?

No joo kaikki on tietysti suhteellista. En mä menis viemään toisen paikkaa, jos olettaisin että hän esim. tulee kohta takaisin penkkaamaan. Itse kyllä teen sarjat loppuun ennen kuin lähden vessaan.

Onko sulla koskaan ollu sellasta tilannetta että oot just ja just juosten ehtiny vessaan, oli se sitten paskahätä tai kusihätä? Ku tuollanen tulee salilla jos teet vaikka penkkiä ja oot koko systeemin puoles välis ni et kyllä varmaan tee sitä liikettä loppuun ja mee sitten vessaan.
Mä oon jo niin vanha että tiedän menenkö ennen sarjoja vai ehdinkö sarjojen jälkeen. Toisin se näköjään on sulla :)

Nyt löyty taas yks vitutuksen syy lisää. Omistan parit vaaleat collegehousut (siis sellaset todella vaalean harmaat, joissa kaikki kosteus näkyy selvästi). Sitten kun vedät tärisevin käsin juomapullosta huikkaa ja se tiputtelee haaroille komean läiskän on siinä aina vitutus huipussaan. Toiseksi se että hikoilen perseestä niin paljon, että jos istuskelen sarjojen välillä niin se imeytyy boksereiden läpi noihin housuihin ja perseessä menee ristiselästä palleihin sellanen märkä viiva, tosi kaunista :D pakko ostaa lisää mustia housuja.

Kuullostaa ikävän tutulta nuo läiskät housuilla.

Oon monesti miettiny, että kuinkakohan moni luulee niitä joksikin ihan muuksi. Sitä vettä kun onnistuu pullosta valitettavan usein tiputtelemaan siihen munien seutuville.

Jotkut, varsinkin nuoremmat jätkät ei välttämättä aina tajua mitä salilla ympärillä tapahtuu.
Olin meinaan tekemässä prässiä, just alottelemassa kolmatta lämppärisarjaa, n. 170kg. Nousin sitten ihan siihen prässin viereen 50cm päähän venytteleen etureisiä, kun joku hoikka 16v poika tulee kaverilleen selittäen jotain ja hääräileen siihen prässin viereen toiselle puolelle.
Sitten, kun se alko katteleen selkänojan asetuksia ja tarttuun painolevyihin, kysyin, että "Mitä sää teet :) ?

"no emmää oikein itekkään tiedä" sano ja mietti millä painoilla tekis prässiä.
Sanoin, että "mulla on siinä kyllä pahasti kesken sarjat"
"aijaa, teeksää sarjaa?"

Ja lähti toiseen nurkkaan jotain palloileen... Ei meinannu tulla treenistä mitään, kun naureskelin vaan itekseni salaa, että oli kyllä wtf?
Joku muu herkkä hermosempi ois voinu sanoo vähän pahemmin, että "mitä vittua sä luulet tekeväs perkele!"

^^Oikeestaan tuosta uupuu vielä se, että tyypillä ois farkut jalassa, Ed Hardy-lippalakki päässä ja punainen Puman vyö paistas oikeen räikeesti. Ja ennen ja jälkeen sarjan värkätään 5min puhelimella ja tuijotellaan muita. Tuntomerkit viittais sillon meijän salilla palloileviin yksilöihin.

^^Oikeestaan tuosta uupuu vielä se, että tyypillä ois farkut jalassa, Ed Hardy-lippalakki päässä ja punainen Puman vyö paistas oikeen räikeesti. Ja ennen ja jälkeen sarjan värkätään 5min puhelimella ja tuijotellaan muita. Tuntomerkit viittais sillon meijän salilla palloileviin yksilöihin.

Ite tuli kerran treenattua farkut jalassa :D (reeni housut jäi sitte himaan).
Mutta joo, se "potuttaa" salilla kun jotku räkii suihkussa ja jos hengitys on semmosta ylikorostettua sihinää sarjoja tehdesssä.

Se, et on tä salihessuilu välil vähän vitun yksinäistä puuhaa!

Tilanne oli tosiaan toinen joskus 16 vee RHP-aikoina kun mentiin kaveriporukal pitää kivaa sinne salil, vaiks on kyl tuloksetki erilaisia nykyään..

Potuttaa jonki verran salilla kenaavat hihitteliät. Ihme marttakerhoja näkyy löytyvän joka kylän saleilta.
Muuta tekemistä ei näy olevan, kuin tuijotella toisten treenejä ja virnuilla pienistä treenipainoista.
Muutenkin v1tuttaa kuntouttaa itteensä 6vuoden treenitauon jälkeen.

Mut onneksi mä olen jo näin vanha. Ei rystysiä kutita enää niin pahasti... tana...
Noh elämä opettaa, hahmot vaihtelee :D

Potuttaa jonki verran salilla kenaavat hihitteliät. Ihme marttakerhoja näkyy löytyvän joka kylän saleilta.
Muuta tekemistä ei näy olevan, kuin tuijotella toisten treenejä ja virnuilla pienistä treenipainoista.

Tätä ei kyllä opi ikinä ymmärtämään. Eilen viimeksi saapui kolme kaverusta timanttikorvakoruissaan ja hiuspannoissaan tekemään hauiskääntöä. Eikä siinä mitään, mutta kavereiden treeni näytti olevan sitä että yksi tekee kääntöjä ja muut pyörittelee päätään ja naureskelee vieressä 60kg:lla penkkiä tehneelle henkilölle. Itse tein kyykkyjä hieman kauempana ja sarjojen välissä tuli seurattua tätä menoa. Vitutti tämän penkkaajan puolesta suunnattomasti, eikä itsellänikään ollut tangossa kun 85kg, että luultavasti sarjojen aikana sain osani virnuilusta ja pään pyörittelystä. :jahas:

Back
Ylös Bottom