Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vitun vastakuittailijat. Joskus mainitsin eräälle henkilölle, että ottaa ne painot pois tangoista kun on valmis. Noh tämä tietysti otti nokkiinsa, ja alkaa sitten "piikitellä" minua. Esim. vähän aikaa sitten tein ranskalaista punnerrusta. Sarjan välilllä levätessäni (n. 45s) hän tulee huutelemaan minulle kovaan ääneen, että nuo hikivanat pitää pyyhkiä penkistä ettei muiden tarvitse niihin koskea. Ja sitten just että painot telineeseen jne...

Hän ensinnäkin tietää, että minulla oli sarja kesken. Toiseksi pyyhin kyllä aina nuo hikivanat jälkeeni, kun se käsipyyhe on kassissa kokoajan lähellä...

ihme paskaa, saa jotain mielihyvää kun yrittää saada minut näyttämään joltain idiootilta.

Vitun vastakuittailijat.

Onko yleistäkin? Itse en ole koskaan tuollaisiin törmännyt. Hermothan tollaseen palais kyllä alta aikayksikön!

Salilla käynnissä itsellä potuttaa eniten välimatka. Eihän tuo ole kuin 4km suuntaan ja pyörällä kuljen, mutta esimerkiksi kova lumisade, kova pakkanen ja huonosti hoidetut pyöräilytiet kyrsivät. Noh, nyt kevään tullen loskakelit ja vesisateet haittaavat matkantekoa.

Se, et on tä salihessuilu välil vähän vitun yksinäistä puuhaa!

Tilanne oli tosiaan toinen joskus 16 vee RHP-aikoina kun mentiin kaveriporukal pitää kivaa sinne salil, vaiks on kyl tuloksetki erilaisia nykyään..

Jep. muut meidän ikäiset on saaneet itsetuntonsa kuntoon ;). ja eihän tämän ikäisenä enään mitään kavereitakaan ole.

Alkaa kyllä pikkuhiljaa riepoa oikein huolella tuo etninen "vähemmistö" salilla, joka näyttää saaneen jonkin sortin enemmistön jo. Ihonväriin ja taustoihin katsomatta mua ei kauheasti jaksa kiinnostaa muitten treenit tai tulemiset eikä menemiset, mutta kun jätetään niitä painoja pitkin lattioita, kutsutaan serkut ja perhe salille katsomaan kun itse treenataan, varataan laitteita joilla ei tehdä mitään eikä välissä sais mukamas treenata, niin alkaa pinna kiristyä. Muutenkaan ei ole kyseessä iso sali, niin heti kun vapaapainojen puolelle menee niin ketutuskäyrä nousee ja rankasti. Siellä on peilin edessä turkkilaiset RHP:t varaamassa jok'ikisen painon, eikä treenaaminen tunnu olevan kuin toissijainen juttu sen juttelun lomassa. Jos menet kysymään jos välissä sais tehdä, niin alkaa molokotus ja "ei ku mä teen nyt!". Vedetään liian isoilla painoilla heijareita niin että melkeen teilataan kanssareenaajat, paiskataan painot lattiaan ja jatketaan juttua. Tässä vastikään vielä kun pystäriä tein käppäreillä, vieressä istunut keskenkasvuinen iranilainen tökkää mua kesken treenin ja toteaa "hei kato tota jätkää, vähäkö se treenaa pienillä painoilla!" ja osoitti jotain Pekka Peruspunttaajaa sekä nauraa röhötti kuin olis hyvänkin vitsin heittänyt. Siinä vaiheessa kiehahti aika hyvin ja tokaisin jantterille "kuule keskitys siihe omaan treeniin eläkä saatana tule tuollain tökkii kesken sarjan". Nauroi vain ja tokas jotain "cool bro cool".

Ei nyt vittu oikeasti. Kuka kustantais mulle salikortin vaikka Wulfille tai Fressille @ Manse?

Alkaa kyllä pikkuhiljaa riepoa oikein huolella tuo etninen "vähemmistö" salilla, joka näyttää saaneen jonkin sortin enemmistön jo. Ihonväriin ja taustoihin katsomatta mua ei kauheasti jaksa kiinnostaa muitten treenit tai tulemiset eikä menemiset, mutta kun jätetään niitä painoja pitkin lattioita, kutsutaan serkut ja perhe salille katsomaan kun itse treenataan, varataan laitteita joilla ei tehdä mitään eikä välissä sais mukamas treenata, niin alkaa pinna kiristyä. Muutenkaan ei ole kyseessä iso sali, niin heti kun vapaapainojen puolelle menee niin ketutuskäyrä nousee ja rankasti. Siellä on peilin edessä turkkilaiset RHP:t varaamassa jok'ikisen painon, eikä treenaaminen tunnu olevan kuin toissijainen juttu sen juttelun lomassa. Jos menet kysymään jos välissä sais tehdä, niin alkaa molokotus ja "ei ku mä teen nyt!". Vedetään liian isoilla painoilla heijareita niin että melkeen teilataan kanssareenaajat, paiskataan painot lattiaan ja jatketaan juttua. Tässä vastikään vielä kun pystäriä tein käppäreillä, vieressä istunut keskenkasvuinen iranilainen tökkää mua kesken treenin ja toteaa "hei kato tota jätkää, vähäkö se treenaa pienillä painoilla!" ja osoitti jotain Pekka Peruspunttaajaa sekä nauraa röhötti kuin olis hyvänkin vitsin heittänyt. Siinä vaiheessa kiehahti aika hyvin ja tokaisin jantterille "kuule keskitys siihe omaan treeniin eläkä saatana tule tuollain tökkii kesken sarjan". Nauroi vain ja tokas jotain "cool bro cool".

Ei nyt vittu oikeasti. Kuka kustantais mulle salikortin vaikka Wulfille tai Fressille @ Manse?

Cool bro cool! :D Tosin olen samaa mieltä.

Kulttuurin rikastajat on löytäneet tiensä myös meidän käpykylän salille ja jostain syystä ei tee mieli jättää enää takkia ja reppua voimasalin nurkkaan kuten aiemmin...

Jatka ny stoori loppuu, missä kunnossa tää sankari poistui paikalta?

Jatka ny stoori loppuu, missä kunnossa tää sankari poistui paikalta?

ehdin jo poistaa alkuperäisen viestin ettei kellekkää tuu paha mieli mutta vastataan ny että ihan omin jaloin kuitenki :D Jamppa ilmeisesti luuli ettei kamat ole mun ku tein mavea jota tehdään omassa pikku nurkassaan L:n muotoisessa huoneessa. Satuin onneksi paikalle ku reppu kiinnosti kovasti, totesin vaan että kiitos saan sen reppuni itsekin otettua khyl.

Steelbody?
Siellä alkoi oleen tommosta meininkiä silloin kun lähin pois sieltä. Onneksi uudella salilla (Powerhouse) ei oo tarvinu näihin sankareihin törmäillä..

Toi möykkääminen. Ymmärrän sen jos tehdään vaikka vinopenkkiä käsipainoilla ja raskaan sarjan päätteeksi tiputetaan ne käsipainot siihen lattiaan, mutta rajansa kaikella. Hirvee huutaminen/möykkääminen ettei omasta treenistä tule mitään ja ennen kaikkea se, kun sen "raskaan sarjan" tekniikka on niin puutteellinen. Treenaisivat puhtaita toistoja pienemmillä painoilla, menis treeni varmasti paremmin perille ja kaikilla ois parempi mieli. Toinen on nämä sankarit jotka jättää levypainot paikoilleen esim kyykkypaikalla, onhan siinä sit mukava heti alkuun ruveta ottamaan painoja pois tangosta että saa alkaa lämmitellä. Pojat treenaa vissiinkin niin kovaa ja "kaikki pois" treeniä ettei voimia riitä levypainojen siirtämiseen ;)

Treenaisivat puhtaita toistoja pienemmillä painoilla, menis treeni varmasti paremmin perille ja kaikilla ois parempi mieli.

Vittu mitä paskaa.

Toinen on nämä sankarit jotka jättää levypainot paikoilleen esim kyykkypaikalla, onhan siinä sit mukava heti alkuun ruveta ottamaan painoja pois tangosta että saa alkaa lämmitellä. Pojat treenaa vissiinkin niin kovaa ja "kaikki pois" treeniä ettei voimia riitä levypainojen siirtämiseen ;)

Tää on kyllä valitettavan yleinen ja vittumainen ilmiö, kun saa alkaa arpomaan onko paikat oikeasti varattu vai onko joku vain "unohtanut" rautansa tankoon.

Tää on kyllä valitettavan yleinen ja vittumainen ilmiö, kun saa alkaa arpomaan onko paikat oikeasti varattu vai onko joku vain "unohtanut" rautansa tankoon.
Meillä päin tämä toistuu vielä poikkeuksetta aina samojen henkilöiden toimesta. Ainakin itse ajattelen muitakin treenaajia joten painot tulee aina laitettua takaisin niille varatuille paikoille, valitettavasti kaikki eivät pysty sisäistämään tätä ajatusta.

Meillä päin tämä toistuu vielä poikkeuksetta aina samojen henkilöiden toimesta. Ainakin itse ajattelen muitakin treenaajia joten painot tulee aina laitettua takaisin niille varatuille paikoille, valitettavasti kaikki eivät pysty sisäistämään tätä ajatusta.

Mitäkö ne vastas kun mainitsit asiasta?

Ensimmäinen etikettivirhe salille tullessa.

Se että joku tulee salille ja laittaa jotain omaa paskaa soittimesta vaikka itse olet ollut salilla ensiksi treenaamassa omat popit päällä.

Ei kunnioiteta jo treenaamassa olevien musiikkia.. mutta minäpä kävin tänäänkin sammuttamassa tämänkin "kukon" musiikit ja laitoin omani takaisin päälle.
Eipä kyllä huudellut mitään perään, ehkä älysi oman virheensä.

Jos halutaan kuunnella sitä omaa musiikkia, niin kannattaa sen cd:n lisäksi varautua omalla mp3 soittimella salille lähtiessä ja popitella nappikuulokkeista jos salilla sattuukin olemaan jo joku kuka kuuntelee omaa musiikkiaan.

Vitun vastakuittailijat. Joskus mainitsin eräälle henkilölle, että ottaa ne painot pois tangoista kun on valmis. Noh tämä tietysti otti nokkiinsa, ja alkaa sitten "piikitellä" minua. Esim. vähän aikaa sitten tein ranskalaista punnerrusta. Sarjan välilllä levätessäni (n. 45s) hän tulee huutelemaan minulle kovaan ääneen, että nuo hikivanat pitää pyyhkiä penkistä ettei muiden tarvitse niihin koskea. Ja sitten just että painot telineeseen jne...

Hän ensinnäkin tietää, että minulla oli sarja kesken. Toiseksi pyyhin kyllä aina nuo hikivanat jälkeeni, kun se käsipyyhe on kassissa kokoajan lähellä...

ihme paskaa, saa jotain mielihyvää kun yrittää saada minut näyttämään joltain idiootilta.

Tostahan sais heikkohermoisempi kunnon myllyn päälle, ei muutakuin Leokolla purukalusto uusiksi. En tiedä, mulla vois pinna katketa.

Kyllä tänään ärsytti salilla. Siellä oli joku, varmaan turkkilainen, mutta ei sillä väliä. Salille tultua ajattelin tehdä penkkiä, mutta se olikin varattu niin päätin tehdä muuta odotellessa. No, siinä aikani muuta tehdessä katselin josko pääsisin penkille. Tämä äijä oli jättänyt painonsa penkkiin ja ajattelin kohta kysyä jos saisin tehdä välissä, mutta juuri silloin hän varmisti että painot ovat hyvin tangossa, mutta lähti tämän jälkeen tekemään muuta.

No, kun hän oli taas ollut tekemättä penkkiä ja kävellyt ympäri salia (jopa pari kertaa pois sieltä) ajattelin taas kysyä voisinko tehdä välissä, mutta silloin hän meni varmistamaan taas että painot ovat paikallaan vaikka kukaan ei ollut koskenutkaan niihin. Sama toistui pari kertaa ja päätin jättää penkin pois.

Jopa salikomedian rajalla, mutta tuollainen penkinvaltaus on melko ärsyttävää. + scott-tangon hän oli jättänyt ranskalaisia varten vinopenkille ja kun onnistui tiputtamaan painot siitä pois kesken sarjan, hän jätti sen ja painot ihan väärään paikkaan.

meidän salilla kun kysyy vaihto oppilailta että joko lopetit penkissä tai laitteessa vastaus on aina joo kun eivät ymmärrä sanaakaan mitä niille sanoo :D sit ne oottelee vieressä kun teen omat sarjat loppuun... kannattais ehkä avata se suu ja sanoa ettei puhu suomea tai jotain niin ei tarvis ootella

Back
Ylös Bottom