Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

miten hitossa pipo/lippis estää hikeä valumasta sun silmiis?????

No tuota :jahas: Ihan perusteellisesti siten että kun hikeä valuu otsalta niin lippiksen/pipon osa joka on otsallasi niin estää hikeä valumasta silmiin...

Vai pidätkö lippistä/pipoa niin ettei se ole otsallasi ollenkaan?

se että ku just on saanu treenit hyvään malliin ja sarjapainot nousuun, sit tulee kipeeks tai muuta vastaavaa ja on poissa salilt vähä aikaa ni lihat katoo ja seuraavan kerranku meet salille ni et jaksa nostaa läheskä samoja painoja ku viimeks.. nyt viimekski tuli tuli oltuu about 1kk pois salilt flunssan ja angiinan takia.

miten hitossa pipo/lippis estää hikeä valumasta sun silmiis?????
Empiirinen testi, jota voisit kokeilla; huuhdo pää suihkussa, heitä pipo heti päähän ja kuivaa kasvot välittömästi. Tietenkin piposta riippuen, en usko että juuri vuotaa silmille vettä.

:david:

Eniten ja eniten mutta naiset.

Tajuan erittäin hyvin että mukavinta on treenata hyvin istuvissa ja kevyissä kuteissa, näinhän teen itsekkin, mutta rajansa hei kaikella. Häiritsee huomattavasti treeniä kun jostain takavasemmalta ilmestyy eteen timmi aerobicpupunen käytännössä päällemaalatuissa spandexseissaan ja runsaasti dekolteeta tarjoavassa urheilutopissaan kyykkäilemään. Eihän sitä normaali mies yhtään tiedä mihin katseensa kääntäisi, ei niitä omia varpaitakaan kiva ole kokoaikaa tuijotella. Sitten luetaan mimmien puolelta ja saadaan kommenttia kaveritytöiltä miten "AINA NE PERVOT SALILLA KYYLÄÄ", well no shit sister.

Minä olen niin hyvä ihminen, että en aiheuta tuollaista kiusaa miehille. Yleensä on verkkarit tai muut löysähköt housut, kulahtanut T-paita ja monesti vielä pitkähihainen paita. Mutta joskus olen huomannut miesten silti katsovan. Saattaa olla, että häiritsen niiden treeniä sillä, kun joutuvat miettimään, että miten joku nainen kehtaa treenata noin nuhjuisena niiden trendikkäällä salilla. Anteeksi tästäkin.

Itse kyllä katselen muita ihmisiä paljonkin, mutta onneksi pystyn suorituksen ajan keskittymään ihan hyvin. Pitäisikö sinunkin treenata vähän isommilla painoilla, niin kesittymiskykyä saattaisi löytyä paremmin, kun treeni olisi enemmän tosissaan tekemistä ja vähemmän haaveilua? :)

Eilen salilla soinut musiikki. Ekat kaks kyykkysarjaa siellä soi joku levy missä on hyvää treenimusaa, mutta kolmannen sarjan aikana joku laitto radiosta jonkun novan ja sieltä tuli se "jos sä tahdot niin" biisi. Ei saatana sen jälkeen mp3 korville.

-Salin ajoittainen huono musiikkitarjonta. Yö-yhtye nostaa kyllä raivon pintaan, mutta sitä ei saa kanavoitua treenaamiseen..

:D ei se kaija kookaan niin hirveen hyvää oo..;)

Sinänsä huvittavaa, että itse Espoossa asuvana käyn kunnan salilla ja maksan 35e puolesta vuodesta. Lisäksi muita taitoluistelija yms. vuoroja ei ole lainkaan. Ihmiset ovat pääasiassa mukavia ja tilaa on aina vaikka millä mitalla, sekä laitteetkin ovat hyvässä kunnossa. Tietysti koulusta pääsevät juniorit päivisit saattavat täyttää penkin, mutta hei; asiat voisivat olla aika paljon surkeemminkin :)

-Salin ajoittainen huono musiikkitarjonta. Yö-yhtye nostaa kyllä raivon pintaan, mutta sitä ei saa kanavoitua treenaamiseen..

:D ei se kaija kookaan niin hirveen hyvää oo..;)

Samat biisit kerrasta toiseen.. Onneks sentään Heidi pistää yleensä jotain menevämpää, ettei tarvi sitä kolmenkytä biisin rotaatioo kuunnella. Bryan Adamsin balladi oli kyl melkein pohjanoteeraus. :D

Jos se sali on pakko sijoittaa kolmanteen kerrokseen, eikö sinne perkele voisi rakentaa hissiä? Sen verran on heikko kunto, että on mukava siinä vastaanotossa leimata korttia "terve, LÄÄÄH, salille menisin, LÄÄÄH LÄÄÄH, joo, kiitti, LÄÄÄH." Ja kunnon jalkatreenin jälkeen ne portaat alaspäin on mekoinen koettelemus... onneksi on kunnon kaide...

Ei perhana, ei kai sentään!

Eikö siinä ole aerobista tarpeeksi, että kipittää nuo kolme kerrosta edestakaisin viitisen kertaa viikossa. Niin ja lämmittelee silloin tällöin kuntopyörässä sen pari minuuttia ennen treeniä... ;)

Ei kai, kesällä sitten kirmaan auringon noustessa tukka hulmuten pitkin hiekkarantoja ilman paitaa ja hikipisaroiden vieriessä muhkeiden rintalihasten välissä...

Samat biisit kerrasta toiseen.. Onneks sentään Heidi pistää yleensä jotain menevämpää, ettei tarvi sitä kolmenkytä biisin rotaatioo kuunnella. Bryan Adamsin balladi oli kyl melkein pohjanoteeraus. :D

Huolestuttavinta on se että ne osaa jo ulkoo ja "vahingossa" alkaa laulaa mukana. :rolleyes::jahas::D

Minä olen niin hyvä ihminen, että en aiheuta tuollaista kiusaa miehille. Yleensä on verkkarit tai muut löysähköt housut, kulahtanut T-paita ja monesti vielä pitkähihainen paita. Mutta joskus olen huomannut miesten silti katsovan. Saattaa olla, että häiritsen niiden treeniä sillä, kun joutuvat miettimään, että miten joku nainen kehtaa treenata noin nuhjuisena niiden trendikkäällä salilla. Anteeksi tästäkin.
QUOTE]

Mulla on kanssa lödöt college-housut ja useimmiten pitkähihainen paita, joka ei oo ees aina puhdas. Välillä tuntuu, että jotkut naiset (jotka just nylkyttää niillä kahden kilon käsipainoilla 100 toistoa ja huohottaa) katsoo hieman alta kulmain, että "voi totakin raukkaa, kun ei oo varaa ostaa spandexeja ja kisakireetä tissitoppia". Mutta sitten kun meen niitten viereen reenaamaan huomattavan paljon isommilla romuilla niin loppuu se mulkoilu =). No joo, kyllä mäkin kattelen miten muut tekee, varsinkin kokeneiden tyyppien reenaamista on kiva kattoa ja koittaa imeä kaikki irti niiden tekniikasta ja intensiteetistä. Ja sitten en kyllä voi olla vilkuilematta niitäkään, jotka räveltää, säheltää ja koheltaa liian isoilla painoilla ja paskalla tekniikalla. Meitä on niin moneksi!

Ei perhana, ei kai sentään!

Eikö siinä ole aerobista tarpeeksi, että kipittää nuo kolme kerrosta edestakaisin viitisen kertaa viikossa. Niin ja lämmittelee silloin tällöin kuntopyörässä sen pari minuuttia ennen treeniä... ;)

Ei kai, kesällä sitten kirmaan auringon noustessa tukka hulmuten pitkin hiekkarantoja ilman paitaa ja hikipisaroiden vieriessä muhkeiden rintalihasten välissä...

Se on hyvä mittari tuo rappusissa hengästyminen. Jos näin käy, niin sitten voi jo hyvällä omalla tunnolla alkaa harrastamaan jotain oikeasti hengästyttävää.:D

Ps. Niin jos olisi hiuksia jotka hulmuis.:D

Back
Ylös Bottom