Minä olen niin hyvä ihminen, että en aiheuta tuollaista kiusaa miehille. Yleensä on verkkarit tai muut löysähköt housut, kulahtanut T-paita ja monesti vielä pitkähihainen paita. Mutta joskus olen huomannut miesten silti katsovan. Saattaa olla, että häiritsen niiden treeniä sillä, kun joutuvat miettimään, että miten joku nainen kehtaa treenata noin nuhjuisena niiden trendikkäällä salilla. Anteeksi tästäkin.
QUOTE]
Mulla on kanssa lödöt college-housut ja useimmiten pitkähihainen paita, joka ei oo ees aina puhdas. Välillä tuntuu, että jotkut naiset (jotka just nylkyttää niillä kahden kilon käsipainoilla 100 toistoa ja huohottaa) katsoo hieman alta kulmain, että "voi totakin raukkaa, kun ei oo varaa ostaa spandexeja ja kisakireetä tissitoppia". Mutta sitten kun meen niitten viereen reenaamaan huomattavan paljon isommilla romuilla niin loppuu se mulkoilu =). No joo, kyllä mäkin kattelen miten muut tekee, varsinkin kokeneiden tyyppien reenaamista on kiva kattoa ja koittaa imeä kaikki irti niiden tekniikasta ja intensiteetistä. Ja sitten en kyllä voi olla vilkuilematta niitäkään, jotka räveltää, säheltää ja koheltaa liian isoilla painoilla ja paskalla tekniikalla. Meitä on niin moneksi!